Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mikä massikkaa vaivaa?  (Luettu 7771 kertaa)

volvo88

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 436
Vs: mikä massikkaa vaivaa?
Ei vitalis... Mulle tuli nyt ihan villi idea.......

Mitä jos ihan itse soitat ja kysyt AVK:lta!!!!  >:(
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Muista sitten kertoa muillekkin niin ei pääse uteliaisuuden sairaus vaivaamaan. ::)

Oot sä kyllä fiksu. Oot varmaan koulujakin käynyt kun oot noin fiksu. :P :P

msan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 265
Vs: mikä jontikkaa vaivaa?

 Vauhtia tarpeeksi, niin hommat tuntuvat sujuvan... https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=174596&lang=fi

"Korjattavaksi" ;D. Oisko paremminkin varaosiksi
mikä estää tuon korjaamisen?kärettömyys-
Saattapi osat tulla maksaan enempi kuin uusi. Pelkästään teräpalkki on jo lähempänä kymppitonnin muusta puhumattakaan. Ja jos runko on vähänkään solmussa, niin en lähtisi korjaamaan. Toki nämä arvailut kuvan perusteella

jcb

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 215
Vs: mikä massikkaa vaivaa?
Kiinni leikannu.Turbo ollu tosi kuumana kun muovikkin sulanu.Jos perkinssi niin n.10000ekee niin taas toimii.Sisuun taitaa saada laittaa toisen mokoman lisää.Ton ikäsiä moottoreita on kuitenkin myyty tosi vähän.Ja osia ei saa kun valtran kautta.Ei kyllä oikein auennu se rekisteristä poistot,vaikka tuontikone onkin.
Perkinsinkään osat ei voi olla enää halpoja.
Pahin varaosien hintaa vaikuttava tekijä on KESKO. Sisuun laturi ja polttoainepummpu
Keskolla 500€ ja Valtralta  alle 300€. Kauan eläköön KESKO.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: mikä massikkaa vaivaa?
Kiinni leikannu.Turbo ollu tosi kuumana kun muovikkin sulanu.Jos perkinssi niin n.10000ekee niin taas toimii.Sisuun taitaa saada laittaa toisen mokoman lisää.Ton ikäsiä moottoreita on kuitenkin myyty tosi vähän.Ja osia ei saa kun valtran kautta.Ei kyllä oikein auennu se rekisteristä poistot,vaikka tuontikone onkin.
Perkinsinkään osat ei voi olla enää halpoja.
Pahin varaosien hintaa vaikuttava tekijä on KESKO. Sisuun laturi ja polttoainepummpu
Keskolla 500€ ja Valtralta  alle 300€. Kauan eläköön KESKO.

 Keskon kiertoon vois auttaa Ponsse, ainakin taannoin löytyi osia kohtuullisempaan hintaan ja myös viikonloppuna. Quadram aikakauden laitteisiin...

realisti

  • Vieras
Vs: mikä jontikkaa vaivaa?

 Vauhtia tarpeeksi, niin hommat tuntuvat sujuvan... https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=174596&lang=fi

"Korjattavaksi" ;D. Oisko paremminkin varaosiksi
mikä estää tuon korjaamisen?kärettömyys-
Saattapi osat tulla maksaan enempi kuin uusi. Pelkästään teräpalkki on jo lähempänä kymppitonnin muusta puhumattakaan. Ja jos runko on vähänkään solmussa, niin en lähtisi korjaamaan. Toki nämä arvailut kuvan perusteella

tollanen uus etukone maksaa siinä 10 000€ tienoolla kun tietää mistä ostaa, eli ei tosiaan kannata ryhtyä korjaileen.

Fuller

  • Vieras
Vs: mikä massikkaa vaivaa?
Soita kuusakoskelle niin maasian vaivat n mennyttä maailmaa,kuten maasikakin :D

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: mikä massikkaa vaivaa?
Eiks tuos ole risukiisseli. Semmoisilla on tapana pistää itsensä kierrätykseen ennemmin tai myöhemmin, tässä tapauksessa ennemmin.  Ei verku ole enää verku jos siinä on valmetin moottori.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: mikä massikkaa vaivaa?
Traktorissa täytyy olla peura nokalla. Sellainen "alaspäin hyppäävä". Sit ku peura nokalla hyppää ylöspäin, niin tietää että laatu on pudonnnut.

Onneksi on 3 noita joissa peura näyttää oikeaan suuntaan  ;D  8)  ;D Ei ku 4  8)

Verku

Vs: mikä massikkaa vaivaa?
Ei vitalis... Mulle tuli nyt ihan villi idea.......

Mitä jos ihan itse soitat ja kysyt AVK:lta!!!!  >:(
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Muista sitten kertoa muillekkin niin ei pääse uteliaisuuden sairaus vaivaamaan. ::)

Oot sä kyllä fiksu. Oot varmaan koulujakin käynyt kun oot noin fiksu. :P :P



Soititko edes uteliaisuudesta......... ;D
Kypsä tapaus

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: mikä massikkaa vaivaa?
Traktorissa täytyy olla peura nokalla. Sellainen "alaspäin hyppäävä". Sit ku peura nokalla hyppää ylöspäin, niin tietää että laatu on pudonnnut.

Onneksi on 3 noita joissa peura näyttää oikeaan suuntaan  ;D  8)  ;D Ei ku 4  8)
Mää olen luullu, ett poroporvarit ei sano tokkansa määrää. Kysyvät vaan: ''Paljokhs shulla on rahaa pankhissa?''

+250

  • Vieras
Vs: mikä massikkaa vaivaa?
Traktorissa täytyy olla peura nokalla. Sellainen "alaspäin hyppäävä". Sit ku peura nokalla hyppää ylöspäin, niin tietää että laatu on pudonnnut.

Onneksi on 3 noita joissa peura näyttää oikeaan suuntaan  ;D  8)  ;D Ei ku 4  8)
Mää olen luullu, ett poroporvarit ei sano tokkansa määrää. Kysyvät vaan: ''Paljokhs shulla on rahaa pankhissa?''
Ja yleensä on enemmän kuin köyhillä ja kateellisilla ;D

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: mikä massikkaa vaivaa?
Traktorissa täytyy olla peura nokalla. Sellainen "alaspäin hyppäävä". Sit ku peura nokalla hyppää ylöspäin, niin tietää että laatu on pudonnnut.

Onneksi on 3 noita joissa peura näyttää oikeaan suuntaan  ;D  8)  ;D Ei ku 4  8)
Mää olen luullu, ett poroporvarit ei sano tokkansa määrää. Kysyvät vaan: ''Paljokhs shulla on rahaa pankhissa?''
Ja yleensä on enemmän kuin köyhillä ja kateellisilla ;D
Montaks traktoria sulla on työkäytössä?

+250

  • Vieras
Vs: mikä massikkaa vaivaa?
Traktorissa täytyy olla peura nokalla. Sellainen "alaspäin hyppäävä". Sit ku peura nokalla hyppää ylöspäin, niin tietää että laatu on pudonnnut.

Onneksi on 3 noita joissa peura näyttää oikeaan suuntaan  ;D  8)  ;D Ei ku 4  8)
Mää olen luullu, ett poroporvarit ei sano tokkansa määrää. Kysyvät vaan: ''Paljokhs shulla on rahaa pankhissa?''
Ja yleensä on enemmän kuin köyhillä ja kateellisilla ;D
Montaks traktoria sulla on työkäytössä?
Vähemmän kuin sulla,mutta tehokkaammas 8)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: mikä massikkaa vaivaa?
Traktorissa täytyy olla peura nokalla. Sellainen "alaspäin hyppäävä". Sit ku peura nokalla hyppää ylöspäin, niin tietää että laatu on pudonnnut.

Onneksi on 3 noita joissa peura näyttää oikeaan suuntaan  ;D  8)  ;D Ei ku 4  8)
Mää olen luullu, ett poroporvarit ei sano tokkansa määrää. Kysyvät vaan: ''Paljokhs shulla on rahaa pankhissa?''
Ja yleensä on enemmän kuin köyhillä ja kateellisilla ;D
Montaks traktoria sulla on työkäytössä?
Vähemmän kuin sulla,mutta tehokkaammas 8)
Sithen ooth ainakhin se katheellinen.  ;)