Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe KIITOS!  (Luettu 3376 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Vs: KIITOS!
Mina-itte ihailee C-aluetta niin kovasti,että hänellä siellä salainen tukikohta josta hakee voimia säännöllisesti,noh mukavaahan se on kun ystävystyy paikkakuntalaisten kanssa ja noin vaan saa lahjan. ::)

Juuri näin.

Perfekt

Ole hyvä vaan

Komppaan Minä Itteä

8)

Fuller

• Vieras
Onkohan mina ja itte saanut kenties pesää C-alueella ::)

JoHaRa

• Vieras
Alavuden pojat muistivat taas hyvän joulun toivotuksella ja  joululahjalla, "AGRONET.FI" -turvaliivillä. ..tosin lasten kokoa XL...mutta kiitos kumminkin! ...täytyy ryhtyä dieetille. Edellisen kerran sieltä  tuli  maatalousnäyttelyä varten  lippis, missä lukee "KEPU PETTÄÄ AINA".
Liivit kokoa 120 DD  ;D

Ei 120-kokonen lyyli kyl sullo millään ilvellä daisareitaan DD-kuppiin, joo  ::) :P   ;D ;D

Mutta eikös mie-ite oo mies  :o 120 -kokoisen miehen manboobsit ovat kokoa DD, noin niinkuin silmämääräisesti arvioiden  :o

Aulis Anttila

• Vieras
O.K.
Alavuden pojat muistivat taas hyvän joulun toivotuksella ja  joululahjalla, "AGRONET.FI" -turvaliivillä. ..tosin lasten kokoa XL...mutta kiitos kumminkin! ...täytyy ryhtyä dieetille. Edellisen kerran sieltä  tuli  maatalousnäyttelyä varten  lippis, missä lukee "KEPU PETTÄÄ AINA".
Liivit kokoa 120 DD  ;D
Ei 120-kokonen lyyli kyl sullo millään ilvellä daisareitaan DD-kuppiin, joo  ::) :P   ;D ;D
Mutta eikös mie-ite oo mies  :o 120 -kokoisen miehen manboobsit ovat kokoa DD, noin niinkuin silmämääräisesti arvioiden  :o

;D ;D ;D

simmo

• Vieras

Minä Itte

On oikeessa :

C  alue ei tarvii mitään erityiskohtelua

8)
-----Perfekt osaa

ärsyttämisen taidon

lyhyesti ja ytimekkäästi.

:D

Perfekt

Minä en minä itte ä ärsyytä

Katsos Simmo

Minä olen A alueelta parasta a ryhmää,,,,

Minä itte on B tä  Bstä

Ja Fuller on  c   tai  aakkosissaan suurempi merkki jostain susirajoilta minne ei aurinkokaan paista

Simmo oli  ?

Muuten Lähtisitkö simmo

Residentin rouvaksi jos ja kun timppa tuloo residentiksi, hän ei voi ottaa nykyistä rouvaa mukaansa koska kauratila pitää hoitaa ja opetus kaurajoella

? ?

Fuller

• Vieras
Mina-ittellä komea vaino,kelpaa jopa linnaankin ::)