Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mistä rahat tundratukiaisiin?  (Luettu 4245 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Mistä rahat tundratukiaisiin?
Minä taas olen sitä mieltä, että tuissa voisi olla toi minimi paljon ylempänä, miksi maksaa harrastelijoille mitään, nehän harastelee kumminkin ....

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Rahat...
Ehdotan 20 000 e tuki kattoa kaikille tiloille,,,,, Säästyvällä summalla voidaan tukea vaikka Tundraa  ::)
Mä kannatan myös sitä että kaikille tasan 20 tonnia kyselemättä  ;D + indeksikorotus tietenkin  :o

...ja alvi päälle  :P :P

Ei kiitos  >:(

minä-itte

  • Vieras
Vs: Rahat...
Ehdotan 20 000 e tuki kattoa kaikille tiloille,,,,, Säästyvällä summalla voidaan tukea vaikka Tundraa  ::)
Mä kannatan myös sitä että kaikille tasan 20 tonnia kyselemättä  ;D + indeksikorotus tietenkin  :o

...ja alvi päälle  :P :P

Ei kiitos  >:(

Sorkkis ainaski tarvii...

Fuller

  • Vieras
Vs: Mistä rahat tundratukiaisiin?
Ehdotan että mina-ittelle ei tukieuroja lainkaan ja ne rahat suoraan tundralle,silloin menee aivan oikein :D

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Mistä rahat tundratukiaisiin?
http://www.ilkka.fi/uutiset/talous/asiantuntijat-ennakoivat-suomen-ajautuvan-taantumaan-1.1095617

Lamaa pukkaa, on selvä, että tundramaatalouden tolkuttomat tukirahat joutuvat ensimmäisten joukossa leikkauslistalle.

Samoin on selvää, että vain ja ainostaan Suomessa käytössä oleva valtion kustantama maatalouden lomitusjärjestelmä joudutaan lopettamaan, palataan samalle viivalle muitten EU-maitten kanssa.
justiin räpsäytettiin 9 miljoonaa euroa lomituksiin lisää. hallitus on sitoutunut kohentamaan erityisesti nuorten viljelijöiden elinoloja ja jaksamisia.  ei kait kokoomus ja koskinen oo kääntämässä takkia????????????

eikö minä iten viesti oo menny maatallouskanisteri

koskiselle perille  :o

vai onko oma koira päättäny vähä järsiä sen reiän ynpärystää
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Ristiriitaista...
Joo... tääl on kepulaisia nii et tyhjät päät vaa kolisee 

Toisaalta olet kirjoittanut täällä näin: Tietysti... asiat ovat erittäin hyvässä kunnossa = Kuntavaalissa v. 2008 Kokoomus ja SDP saivat   14 paikkaa, Kepu 4 ja PerSut yhden ( 1 ) paikan... eli meillä eivät hölmöt hillu
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Aulis Anttila

  • Vieras
Lisää rahaa tundratukiin HETI...
Näin ei voi jatkua  >:( :( :'(
=
Lapin kasvukausi on liian lyhyt tarhamustikoiden menestymistä ajatellen  >:(
=
Tämä on hyvitettävä keputolloille mustikkapelleille... tai sitten on rakennettava "lämpimiä" kasvihuoneita Kairaan... täytyyhän sosiaalielättien saada tuottaa tuottavasti  8) :P

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Lisää rahaa tundratukiin HETI...
Näin ei voi jatkua  >:( :( :'(
=
Lapin kasvukausi on liian lyhyt tarhamustikoiden menestymistä ajatellen  >:(
=
Tämä on hyvitettävä keputolloille mustikkapelleille... tai sitten on rakennettava "lämpimiä" kasvihuoneita Kairaan... täytyyhän sosiaalielättien saada tuottaa tuottavasti  8) :P

voiko   sitä  kukkenheimia  syödä  ???