Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eikö tuonkaan "leipäläppä" pysy kiinni  (Luettu 6339 kertaa)

mah

  • Vieras
Vs: Eikö tuonkaan "leipäläppä" pysy kiinni
Minä luulen, että Björne on vain ovelaakin ovelampi kunnon vasemmistoradikaali edelleen. :'( Kaikilla kommenteillaan saa jo paatuneemmatkin kokoomuslaiset siirtymään piirun verran vasemmalle. Muista puhumattakaan.:'(

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kivaa...
Sä siis halusit esitellä tarkemmin teidän Persujen jaloa Natsi-ideologiaa....
-tuo on pelkkää ilkeilyä.Perusuomalaisissa ei ole mitään natseihin liittyvää,kait olisin huomannut sen,kun olen jo näin kauan lukenut puolueen asioita.  Ei oo kivaa tuo panettelu. >:(

Totuudet harvoin on kivoja.

Just noin. Onhan se aika fakta että PerSut ratsastaa Natsismilla ja rasismilla ja se vahvistaa niiden kannatusta. Onhan se aika fakta että väestöstämme suuri osa on pohjimmiltaan rasisteja.....Ai niin, äänioikeushan se on rasistillakin.

Mikä on rasismia? Se että vastustetaan hallitsematonta ja kontrolloimatonta maahanmuuttoa? Se että puhutaan avoimesti hallitsemattoman maahanmuuton ongelmista meillä ja muualla? Se että puhutaan tiettyjen maahanmuuttajaryhmien suurista rikosluvuista, työttömyydestä ja kumotaan se tyhjä väite, että ilman maahanmuuttoa Suomi kaatuisi?

Jos tuo on rasismia, niin varmasti suurin osa suomalaisista on rasisteja.

Rasismi on ehkä hieman laajempi käsite kuin pelkkä laiton maahanmuutto.

Halusit sä siis ottaa kantaa tuohon omien, siis PerSujen harjoittamaan rasismiin......

Hyvä että tunnustat ettei laittomasta maahanmuutosta ja maahanmuuton ongelmista puhuminen ole rasismia.

Persujen harjoittamaan rasismiin? Ylempänä


 vedit jo natsitkin mukaan keskusteluun yhden nuoren ja naiivin eduskunta-avustajan hairahduksen vuoksi.
[/quote]

tuo  nuori  oli  kepun  jäsen  hakiessaan  tuon poppoon  jäsenyyttä  ja  siellä
hakijoissa  on  muitakin  kepuja  ja  mm  vasemmistoliiton  jäsenkin .    yhtään
perusässien  jäsentä  ei  hakijoissa   ole  8)

simmo

  • Vieras
Vs: Eikö tuonkaan "leipäläppä" pysy kiinni
Voi sua Simmo, raamattu on hyvinkin rasistinen ja sorsii vammaisia ja erilaisia ja siten ihmettelen sitä millä perusteilla et pidä persuja rasisteina.

En nyt viitsi etsiä lähteitä mutta voit olla varma että ne löytyy.....
------------Voi niissä persuissa olla rasisteja,niinkuin muissakin puolueissa.Kyllä täälläpäin on kepuissakin rasisteja.Minä tunnen läheisesti rasistin,joka vihaa kaikkia muunmaanlaisia,olipa ne mistä maasta tahansa.Hän on niin täynnä vihaa,että voisi humalapäissään vaikka tappaa jonkun.Hänen puoluekantaa en tiedä,miksikö tunnen hänet? On sukulainen.En ole hänen kanssaan tekemisissä,tietystä syystä.Mulla on muslimivävy ja pelkään,että tämä henkilö voi aiheuttaa hänelle vahinkoa.

Aulis Anttila

  • Vieras
Hyvä huomio...
Sä siis halusit esitellä tarkemmin teidän Persujen jaloa Natsi-ideologiaa....
-tuo on pelkkää ilkeilyä.Perusuomalaisissa ei ole mitään natseihin liittyvää,kait olisin huomannut sen,kun olen jo näin kauan lukenut puolueen asioita.  Ei oo kivaa tuo panettelu. >:(

Totuudet harvoin on kivoja.

Just noin. Onhan se aika fakta että PerSut ratsastaa Natsismilla ja rasismilla ja se vahvistaa niiden kannatusta. Onhan se aika fakta että väestöstämme suuri osa on pohjimmiltaan rasisteja.....Ai niin, äänioikeushan se on rasistillakin.

Mikä on rasismia? Se että vastustetaan hallitsematonta ja kontrolloimatonta maahanmuuttoa? Se että puhutaan avoimesti hallitsemattoman maahanmuuton ongelmista meillä ja muualla? Se että puhutaan tiettyjen maahanmuuttajaryhmien suurista rikosluvuista, työttömyydestä ja kumotaan se tyhjä väite, että ilman maahanmuuttoa Suomi kaatuisi?

Jos tuo on rasismia, niin varmasti suurin osa suomalaisista on rasisteja.
Rasismi on ehkä hieman laajempi käsite kuin pelkkä laiton maahanmuutto. Halusit sä siis ottaa kantaa tuohon omien, siis PerSujen harjoittamaan rasismiin......
Hyvä että tunnustat ettei laittomasta maahanmuutosta ja maahanmuuton ongelmista puhuminen ole rasismia. Persujen harjoittamaan rasismiin? Ylempänä  vedit jo natsitkin mukaan keskusteluun yhden nuoren ja naiivin eduskunta-avustajan hairahduksen vuoksi.
tuo  nuori  oli  kepun  jäsen  hakiessaan  tuon poppoon  jäsenyyttä  ja  siellä hakijoissa  on  muitakin  kepuja  ja  mm  vasemmistoliiton  jäsenkin .    yhtään perusässien  jäsentä  ei  hakijoissa   ole  8)
[/quote]

Tässä natsijutussa kannattaa kiinnittää huomionsa siihen, että tuo kepulainen koukkasi natsisakin kautta tosinatsien joukkioon  :o :o   :(   >:( >:(

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Hyvä huomio...
Sä siis halusit esitellä tarkemmin teidän Persujen jaloa Natsi-ideologiaa....
-tuo on pelkkää ilkeilyä.Perusuomalaisissa ei ole mitään natseihin liittyvää,kait olisin huomannut sen,kun olen jo näin kauan lukenut puolueen asioita.  Ei oo kivaa tuo panettelu. >:(

Totuudet harvoin on kivoja.

Just noin. Onhan se aika fakta että PerSut ratsastaa Natsismilla ja rasismilla ja se vahvistaa niiden kannatusta. Onhan se aika fakta että väestöstämme suuri osa on pohjimmiltaan rasisteja.....Ai niin, äänioikeushan se on rasistillakin.

Mikä on rasismia? Se että vastustetaan hallitsematonta ja kontrolloimatonta maahanmuuttoa? Se että puhutaan avoimesti hallitsemattoman maahanmuuton ongelmista meillä ja muualla? Se että puhutaan tiettyjen maahanmuuttajaryhmien suurista rikosluvuista, työttömyydestä ja kumotaan se tyhjä väite, että ilman maahanmuuttoa Suomi kaatuisi?

Jos tuo on rasismia, niin varmasti suurin osa suomalaisista on rasisteja.
Rasismi on ehkä hieman laajempi käsite kuin pelkkä laiton maahanmuutto. Halusit sä siis ottaa kantaa tuohon omien, siis PerSujen harjoittamaan rasismiin......
Hyvä että tunnustat ettei laittomasta maahanmuutosta ja maahanmuuton ongelmista puhuminen ole rasismia. Persujen harjoittamaan rasismiin? Ylempänä  vedit jo natsitkin mukaan keskusteluun yhden nuoren ja naiivin eduskunta-avustajan hairahduksen vuoksi.
tuo  nuori  oli  kepun  jäsen  hakiessaan  tuon poppoon  jäsenyyttä  ja  siellä hakijoissa  on  muitakin  kepuja  ja  mm  vasemmistoliiton  jäsenkin .    yhtään perusässien  jäsentä  ei  hakijoissa   ole  8)

Tässä natsijutussa kannattaa kiinnittää huomionsa siihen, että tuo kepulainen koukkasi natsisakin kautta tosinatsien joukkioon  :o :o   :(   >:( >:(
[/quote]

et   sitten  parempaan  pysty,,,,,ja  minä olen  luullut  että  olet  ammattilainen  :(