Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uuden Suomen pressaäänestys:  (Luettu 2318 kertaa)

Tuulia

  • Vieras
Vs: Uuden Suomen pressaäänestys:
Väyrynen 41%, Niinistö 29, Soini 17, Lipponen 6%.

teillä   oli  koneet   kuumina  siellä  verkkoapilassa  kun  200 000  kertaa  klikkasitte
paavolle :P

Hä? Mä klikkasin ainaski vain yhden kerran.    :P  Eikä tässä näy verkkoa, eikä apilaa, liekö jo paleltunu?

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Uuden Suomen pressaäänestys:
Väyrynen 41%, Niinistö 29, Soini 17, Lipponen 6%.

teillä   oli  koneet   kuumina  siellä  verkkoapilassa  kun  200 000  kertaa  klikkasitte
paavolle :P

Hä? Mä klikkasin ainaski vain yhden kerran.    :P  Eikä tässä näy verkkoa, eikä apilaa, liekö jo paleltunu?

niin  kepulaista,,,,,niin  kepulaista ,,,,, ;D ;D ;D ;D

Tuulia

  • Vieras
Vs: Uuden Suomen pressaäänestys:


teillä   oli 

Hä? Mä klikkasin ainaski vain yhden kerran.    :P  Eikä tässä näy verkkoa, eikä apilaa, liekö jo paleltunu...
[/quote]

niin  kepulaista,,,,,niin  kepulaista ,,,,, ;D ;D ;D ;D
[/quote]

Persulandiassa sitä asustaakin viksua porukkaa, kuten Teuvo Hakkarainen ja kumppanit.   
 ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Uuden Suomen pressaäänestys:


teillä   oli 

Hä? Mä klikkasin ainaski vain yhden kerran.    :P  Eikä tässä näy verkkoa, eikä apilaa, liekö jo paleltunu...

niin  kepulaista,,,,,niin  kepulaista ,,,,, ;D ;D ;D ;D
[/quote]

Persulandiassa sitä asustaakin viksua porukkaa, kuten Teuvo Hakkarainen ja kumppanit.   
 ;D
[/quote]

kenelle  se   on  pahaa  tehnyt  ???

Tuulia

  • Vieras
Vs: Uuden Suomen pressaäänestys:


Persulandiassa sitä asustaakin viksua porukkaa, kuten Teuvo Hakkarainen ja kumppanit.   
 ;D
[/quote]
kenelle  se   on  pahaa  tehnyt 
[/quote]   Kysele Viitasaaren räkälöistä, joissa herra kuulostaa olevan kanta-asiakas.
 
 ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Uuden Suomen pressaäänestys:


Persulandiassa sitä asustaakin viksua porukkaa, kuten Teuvo Hakkarainen ja kumppanit.   
 ;D
kenelle  se   on  pahaa  tehnyt 
[/quote]   Kysele Viitasaaren räkälöistä, joissa herra kuulostaa olevan kanta-asiakas.
 
 ;D
[/quote]

voi  herranlettas  ja  perseensuti  sunkin  huolias,,,,,,,maassamme  on  tuhansia
räkälöitä  ja  kanta-asiakkaitten avulla  ne  elävät   ja  maksavat  vuokransa  ja  veronsa
ja  rahapäivä  on  aina  kun keput  saavat  rahaa  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)