Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tuoteasettelu !  (Luettu 3197 kertaa)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Tuoteasettelu !
Oli ylivoimasesti kohillaan uusimmassa KM lehdessä, pimut pesureineen hiukan haittas  8)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Snowman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 611
Vs: Tuoteasettelu !
 Jaa oiskos se H.Vinnamo paremmin sopinut Ojalalle kuviin?  ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tuoteasettelu !
Oli ylivoimasesti kohillaan uusimmassa KM lehdessä, pimut pesureineen hiukan haittas  8)

Pitääkin lukea lehti uudelleen ja tarkemmin kun minä en muista kuin ne perseet  :'(

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Tuoteasettelu !
Oli ylivoimasesti kohillaan uusimmassa KM lehdessä, pimut pesureineen hiukan haittas  8)

Pitääkin lukea lehti uudelleen ja tarkemmin kun minä en muista kuin ne perseet  :'(

:-*
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tuoteasettelu !
Oli ylivoimasesti kohillaan uusimmassa KM lehdessä, pimut pesureineen hiukan haittas  8)

Pitääkin lukea lehti uudelleen ja tarkemmin kun minä en muista kuin ne perseet  :'(

:-*

Ei kun pesurit!! Kirjoitin väärin tuonne, oli vähän "muuta" mielessä silloin  :-\

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Tuoteasettelu !
Oli ylivoimasesti kohillaan uusimmassa KM lehdessä, pimut pesureineen hiukan haittas  8)

Pitääkin lukea lehti uudelleen ja tarkemmin kun minä en muista kuin ne perseet  :'(

:-*

Ei kun pesurit!! Kirjoitin väärin tuonne, oli vähän "muuta" mielessä silloin  :-\

Jaa, meikäläisellä harvemmin on muuta mielessä....  Tai oikeastaan vaan kerran päivässä, aamulla herätessä se tulee heti mieleen, ja vielä illalla nukkumaan mennessä edelleen on mielessä, toisinaan tulee mieleen jopa unissakin.... :P

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Tuoteasettelu !
 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150294280247032&set=o.114374425417&type=1&theater   Tossa on paremman näköisiä kissoja F:n kimpussa!  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Tuoteasettelu !
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150294280247032&set=o.114374425417&type=1&theater   Tossa on paremman näköisiä kissoja F:n kimpussa!  ;)
Sen näköisiä että osa saatta olla jopa kolleja ;D
Nii se on...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tuoteasettelu !
Oli ylivoimasesti kohillaan uusimmassa KM lehdessä, pimut pesureineen hiukan haittas  8)

Pitääkin lukea lehti uudelleen ja tarkemmin kun minä en muista kuin ne perseet  :'(

:-*

Ei kun pesurit!! Kirjoitin väärin tuonne, oli vähän "muuta" mielessä silloin  :-\

Jaa, meikäläisellä harvemmin on muuta mielessä....  Tai oikeastaan vaan kerran päivässä, aamulla herätessä se tulee heti mieleen, ja vielä illalla nukkumaan mennessä edelleen on mielessä, toisinaan tulee mieleen jopa unissakin.... :P

Massikn korjaaminen, vai mikä  ???