Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Viinakysely  (Luettu 8523 kertaa)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Viinakysely
Stolishnaya keeps me going  8) Mukavan sutturainen olo seuraavana aamuna, kun heräät jostain perunakuopasta. Ja tuulee niinku neukkuajan elokuvissa  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Viinakysely
En ole piiiitkääään aikaan suomesta viinaa ostanut :D :D :D   Suosikit on viru valge ja russian standard :)

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Viinakysely
En ole piiiitkääään aikaan suomesta viinaa ostanut :D :D :D   Suosikit on viru valge ja russian standard :)

Virosta sitä itekki tulee tasaseen tahtiin rahdattua 
Mut toi russian standardi on kyl jotain niin myrkkyvä  ;D

max

  • Vieras
Vs: Viinakysely
Olutta tulee joskus maisteltuu, terävii harvemmin, toki tarvittaessa kyl löytyy potentiaalii siihenki ! Mä diggaan siit tunteest, ku kylmän oluen hieno maltaan maku hivelee mun kurkkuu. Mä tykkään niin vaaleesta kuin tmmapaahtoisest oluest. Kiva käydä töitten jälkeen kaveereitten kaa oluella, siitä kyl diggaan. Joskus tulee laitettuu safkaanki olut, siis soosiin, tietty !

sorkkis

  • Vieras
Vs: Viinakysely
En ole piiiitkääään aikaan suomesta viinaa ostanut :D :D :D   Suosikit on viru valge ja russian standard :)

Virosta sitä itekki tulee tasaseen tahtiin rahdattua 
Mut toi russian standardi on kyl jotain niin myrkkyvä  ;D
80 rosenttinen virunvalkee vasta myrkkyy on . Vai olikse laimeempaa.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Viinakysely
Jaeger, Bacardi ja Ron Zacapa ja vain sisäisesti. No joskus loppuillasta voi myös hiukka ulkoisesti. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Viinakysely
En ole piiiitkääään aikaan suomesta viinaa ostanut :D :D :D   Suosikit on viru valge ja russian standard :)

Virosta sitä itekki tulee tasaseen tahtiin rahdattua 
Mut toi russian standardi on kyl jotain niin myrkkyvä  ;D
80 rosenttinen virunvalkee vasta myrkkyy on . Vai olikse laimeempaa.

Siit tulee ihan oikia rapula  ;D

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Viinakysely
En ole piiiitkääään aikaan suomesta viinaa ostanut :D :D :D   Suosikit on viru valge ja russian standard :)

Virosta sitä itekki tulee tasaseen tahtiin rahdattua 
Mut toi russian standardi on kyl jotain niin myrkkyvä  ;D
80 rosenttinen virunvalkee vasta myrkkyy on . Vai olikse laimeempaa.

Siit tulee ihan oikia rapula  ;D
Kaikkein pienin krapula siitä tulee mitä minä tiedän ::)     Sitten oli muuten jokin vodka mikä oli aivan tajuttoman pehmeen makuista, se kolahti sen verran että en enää muista varmasti oliko se Chrystal vai jokin muu ::) ::)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Viinakysely
En ole piiiitkääään aikaan suomesta viinaa ostanut :D :D :D   Suosikit on viru valge ja russian standard :)

Virosta sitä itekki tulee tasaseen tahtiin rahdattua 
Mut toi russian standardi on kyl jotain niin myrkkyvä  ;D
80 rosenttinen virunvalkee vasta myrkkyy on . Vai olikse laimeempaa.

Siit tulee ihan oikia rapula  ;D
Seee on kyyllä totta .  ;D

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7122
Vs: Viinakysely
 Kaikki kirkkaat maustamattomat käyvät. Saa sitten itse määrätä lantringin kanssa mieltymyksensä.

Näinpä. Viimeksi spiritus fortis :D
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Viinakysely
Viina on pahaa, likööriä.
Hintti ! :P

Sorkkiksen hinttitutka on näköjään  vireessä.

Viinaa ja olutta juotte, eikö täällä kukaan pidä viinistä? Itse tykkään sekä puna- että erityisesti valkoviinistä, myös kuohuviini on hyvää.
Nyt minuakin varmaan epäillään  hintiksi viinistä tykkäämiseni takia, olette te sen verran juntteja kuitenkin.

Pro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Vs: Viinakysely
Punaviiniä kyllä, merloota, cabernettia. Jääviiniä kyllä kannattaa myös maistaa. Suomessa vaan turhan kallista, saksaan opintomatkalle moseliin niin siellä voi maistella.  8)
Tästä tähän.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Viinakysely
Viina on pahaa, likööriä.
Hintti ! :P

Sorkkiksen hinttitutka on näköjään  vireessä.

Viinaa ja olutta juotte, eikö täällä kukaan pidä viinistä? Itse tykkään sekä puna- että erityisesti valkoviinistä, myös kuohuviini on hyvää.
Nyt minuakin varmaan epäillään  hintiksi viinistä tykkäämiseni takia, olette te sen verran juntteja kuitenkin.
Voit viiniä juoda jos haluut . Jos hintiksi rupeet niin taivas varjalkoon sinua .

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Viinakysely
Viina on pahaa, likööriä.
Hintti ! :P

Sorkkiksen hinttitutka on näköjään  vireessä.

Viinaa ja olutta juotte, eikö täällä kukaan pidä viinistä? Itse tykkään sekä puna- että erityisesti valkoviinistä, myös kuohuviini on hyvää.
Nyt minuakin varmaan epäillään  hintiksi viinistä tykkäämiseni takia, olette te sen verran juntteja kuitenkin.


Jos viiniä juomalla tulee hintiksi, niin varokaa agron karjut. ;D Minäkin tykkään valkkarista. Esim. Rieslingin viineistä tuo Devil´s Rock on aivan verraton ruoka- kuten myös seurustelujuoma. Tuolla Moselin reissulla minäkin opin viinejä edes maistamaan. Aikaisemmin katsoin hieman hymähdellen viinejä lipittäviä sääliöitä, mutta nykyisin meidänkin ruokapöydästä löytyy joku viiniastia.

Tosin vain juhlapöydästä.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Viinakysely
Viiniä? Hyi yäk. Viini menee jäykän pullon painikkeeks mut ei muuten. Viini on vähän sellasta "suklaapuoti"-tavaraa.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159