Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe WTC-tornien luhistuminen  (Luettu 23089 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: WTC-tornien luhistuminen
Kuulostaa vaikealta. Mä olen aina kuvitellut että ne tornit sortui siksi kun niihin ajettiin lentokoneella.  :P ::)

voit tehdä meille listan teras rakennuksista jotka ovat luhistuneet tomuksi lentokoneen törmättyä rakennukseen ja siitä seuranneesta tulipalosta ???
Myönnetään, apis on oikeassa. En kyllä osaa nimetä yhtään toista noin korkeaa teräsrakennusta johon olisi jumbolla törmätty ja se olisi vain "sortunut"... Itse asiassa en edes osaa nimetä yhtään toista tuon kokoluokan rakennusta johon olisi jumbolla törmätty. Apilas varmaan voi antaa pari pystyssä pysynyttä esimerkkiä?
Nothing is Something Worth Doing

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26078
  • vastustan
Vs: WTC-tornien luhistuminen
Kuulostaa vaikealta. Mä olen aina kuvitellut että ne tornit sortui siksi kun niihin ajettiin lentokoneella.  :P ::)
"ne" haluaa sun uskovan niin. Oikea Totuus On CIA:n, YK:n, OECD:n, NSA:N, FBI:n ja muutaman muun hankalan lyhenteen muodostama salaliitto, jonka perimmäisenä tarkoituksena on maailmanherruuden saavuttaminen, ihmiskunnan orjuuttaminen ja Loputtoman sodan synnyttäminen. Jossei tähän usko, on naivi pölvästi, joita salaliitto ja Illuminaatit vie kuin pässiä narussa, koska tämä on Totuus ;D ;D ;D
Kaikkien näiden peitejärjestöjen takana hääräsi kuitenkin pääpiruna MTK jolla oli tarkoituksena romahduttaa maailman talous ja sitä kautta viljanhinta ja tätä kautta varmistaa halpa rehu c-alueen maidontuottajille....
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: WTC-tornien luhistuminen
Kuulostaa vaikealta. Mä olen aina kuvitellut että ne tornit sortui siksi kun niihin ajettiin lentokoneella.  :P ::)

voit tehdä meille listan teras rakennuksista jotka ovat luhistuneet tomuksi lentokoneen törmättyä rakennukseen ja siitä seuranneesta tulipalosta ???
Myönnetään, apis on oikeassa. En kyllä osaa nimetä yhtään toista noin korkeaa teräsrakennusta johon olisi jumbolla törmätty ja se olisi vain "sortunut"... Itse asiassa en edes osaa nimetä yhtään toista tuon kokoluokan rakennusta johon olisi jumbolla törmätty. Apilas varmaan voi antaa pari pystyssä pysynyttä esimerkkiä?
apilaksen ulkohuusi kaatui kun apilas luki siellä sisällä uutisia Finnairin lentoemojen uusista uniformuista. Samalla makkialtaassa kasvaneet tornit kaatuivat  ??? Tällainen onnettomuus tulee mieleen.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: WTC-tornien luhistuminen
Kuulostaa vaikealta. Mä olen aina kuvitellut että ne tornit sortui siksi kun niihin ajettiin lentokoneella.  :P ::)

voit tehdä meille listan teras rakennuksista jotka ovat luhistuneet tomuksi lentokoneen törmättyä rakennukseen ja siitä seuranneesta tulipalosta ???
Myönnetään, apis on oikeassa. En kyllä osaa nimetä yhtään toista noin korkeaa teräsrakennusta johon olisi jumbolla törmätty ja se olisi vain "sortunut"... Itse asiassa en edes osaa nimetä yhtään toista tuon kokoluokan rakennusta johon olisi jumbolla törmätty. Apilas varmaan voi antaa pari pystyssä pysynyttä esimerkkiä?

Jossakin wtc pätkässä oli mainittu tiedetyt lentokoneiden törmäykset pilvenpiirtäjiin,pommikoneen törmäys empire statebuildingiin pari muuta tapausta,kannattaa tutustua muihinkin seikkoihin tehdä johtopäätöksiä,edamin viittaus tehdä erimieltä olevat naurunalaisiksi ilman todisteita on virallisen puolen kanta tapaukseen.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: WTC-tornien luhistuminen
Se nyt ainakin on selvää vai onko salaliittohörhöt? että ne kaksi wtc tornia, joihin koneet osu, tulivat alas ilman demolation teamia?

Tornithan räjäytetään alhaalta ylöspäin vai mitä?

Vaan kyllähän nuo illuminaatin kätyrit on tuon "perse edellä" räjäytys taidonkin opiskelleet... vaikka onnistumiskertoimet ovatkin ihan olemattomat...  ;) :D

Noinkin suurta ja pitkäkestoista painovoimaefektia vastaan räjäyttäminen on täysin random peliä.  8)
ja tuplana vielä putkeen...

Viimeksi muokattu: 22.09.11 - klo:13:37 kirjoittanut UCD

Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: WTC-tornien luhistuminen


"painovoimaefekti" ucd:n mouho keksi uuden hienon sanan muttei todellista selitystä tapahtumille 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: WTC-tornien luhistuminen


"painovoimaefekti" ucd:n mouho keksi uuden hienon sanan muttei todellista selitystä tapahtumille 8)
Hei puusilmä. Netistä kyllä löytyy selityksiä, niitä miltä sä ummistat silmät.
Mä vaan totesin, että tornien ennalta suunniteltu pudottaminen nähdyllä tavalla on yhtä utopiaa kuin persujen uni EU:sta eroamisesta.
 ;)   

Niin lähtikö ne molemmat tornit hajoamaan ylhäältä vain alhaalta käsin?
Onko tämä sulle edes kirkastunut?

ja mitä tulee empire state building vs wtc, niillä on ikäeroa lähes 50v ja wtc tehtiin pikasesti hiukka heikoista värkeistä 1970 luvun alussa.... olisko tuossa jotain selitystä.?????
ja se 30-luvun pommikones mikä lie.... hiukka eri kuin 2001 matkustajakone..  ;D ;D ;D


Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: WTC-tornien luhistuminen


"painovoimaefekti" ucd:n mouho keksi uuden hienon sanan muttei todellista selitystä tapahtumille 8)
Hei puusilmä. Netistä kyllä löytyy selityksiä, niitä miltä sä ummistat silmät.
Mä vaan totesin, että tornien ennalta suunniteltu pudottaminen nähdyllä tavalla on yhtä utopiaa kuin persujen uni EU:sta eroamisesta.
 ;)   

Niin lähtikö ne molemmat tornit hajoamaan ylhäältä vain alhaalta käsin?
Onko tämä sulle edes kirkastunut?

ja mitä tulee empire state building vs wtc, niillä on ikäeroa lähes 50v ja wtc tehtiin pikasesti hiukka heikoista värkeistä 1970 luvun alussa.... olisko tuossa jotain selitystä.?????
ja se 30-luvun pommikones mikä lie.... hiukka eri kuin 2001 matkustajakone..  ;D ;D ;D




Hei puusilmä. Netistä kyllä löytyy selityksiä, niitä miltä sä ummistat silmät.  sopissi ucd puusilmän myös katsovan muitakin vaihtoehtoja kuin viralliset ja debunk stuffit ::)


Niin lähtikö ne molemmat tornit hajoamaan ylhäältä vain alhaalta käsin?
Onko tämä sulle edes kirkastunut?

tornit räjäytettiin ylhäältä alas ja mitä tulee rakennuksen heikkouteen laske jumbojetin sisältämä energia ja rakaennuksen hävittämiseen tarvittava energia ja mistä ilmestyi nano termiitti jäämät. ???
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: WTC-tornien luhistuminen


"painovoimaefekti" ucd:n mouho keksi uuden hienon sanan muttei todellista selitystä tapahtumille 8)
Hei puusilmä. Netistä kyllä löytyy selityksiä, niitä miltä sä ummistat silmät.
Mä vaan totesin, että tornien ennalta suunniteltu pudottaminen nähdyllä tavalla on yhtä utopiaa kuin persujen uni EU:sta eroamisesta.
 ;)   

Niin lähtikö ne molemmat tornit hajoamaan ylhäältä vain alhaalta käsin?
Onko tämä sulle edes kirkastunut?

ja mitä tulee empire state building vs wtc, niillä on ikäeroa lähes 50v ja wtc tehtiin pikasesti hiukka heikoista värkeistä 1970 luvun alussa.... olisko tuossa jotain selitystä.?????
ja se 30-luvun pommikones mikä lie.... hiukka eri kuin 2001 matkustajakone..  ;D ;D ;D




Hei puusilmä. Netistä kyllä löytyy selityksiä, niitä miltä sä ummistat silmät.  sopissi ucd puusilmän myös katsovan muitakin vaihtoehtoja kuin viralliset ja debunk stuffit ::)


Niin lähtikö ne molemmat tornit hajoamaan ylhäältä vain alhaalta käsin?
Onko tämä sulle edes kirkastunut?

tornit räjäytettiin ylhäältä alas ja mitä tulee rakennuksen heikkouteen laske jumbojetin sisältämä energia ja rakaennuksen hävittämiseen tarvittava energia ja mistä ilmestyi nano termiitti jäämät. ???

Alumiinista voi tehdä termiittiä  8)

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: WTC-tornien luhistuminen

tornit räjäytettiin ylhäältä alas ja

Jaaha

Nyt kyllä tarvitaan maapallon ulkopuolista osaamista tuohon...  ;D ;D ;D

Mitä mieltä olet apilas, salaako USAn hallitus ET yhteyksiään?
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Onko Arizonan autiomaan alla useampikin ufo bunkkerissa jemmassa?

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ps yksi torni voi moukan tuurilla jotenkin pudota nähdyllä tavalla... 2 kpl puoleen tuntiin... hohhoijaa


Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5887
Vs: WTC-tornien luhistuminen
ja mistä ilmestyi nano termiitti jäämät. ???

Eihän siinä sitten taida olla mitään epäselvää.
Ne tönöt oli ihan termiittien järsimiä.   :o
Aika erikoista, en olisi ikinä uskonut että ne olikin puusta tehtyjä, vai onko siellä isossa maailmassa jotain terästä järsiviä termiittilajeja?   :D ::)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: WTC-tornien luhistuminen
Venäläiset räjäytti WTC:n yllä näkymättömän atomipommin joka vaikutti vain WTC:hen
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: WTC-tornien luhistuminen
Venäläiset räjäytti WTC:n yllä näkymättömän atomipommin joka vaikutti vain WTC:hen

oletko ollut sienimetsässä ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

jusßa

  • Vieras
Vs: WTC-tornien luhistuminen
Ei tuo nyt niin hirvittävän kuumalta näytä.
http://3.bp.blogspot.com/_aJeegFsC3nY/RkCKrVevkNI/AAAAAAAAAPU/-T8gTZTV6EQ/s1600-h/2-2_wtc1-impact-hole-woman.jpg

Onko UCD siis valmis uskomaan että tornit romahtivat samalla tavalla paikoilleen hallitsemattomien tulipalojen seurauksena mutta ei sitä että ne olisi osattu räjäyttää noin ::) Eikös se nyt ole salaliito kun ne yllättäen lens ne koneet niihin torneihin ???

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: WTC-tornien luhistuminen
Kyl se on Raija Sivun aikaansaannoksia HAARP:lla.

Hiukka semtreilinkiä kylkeen vielä niin se on siinä.

 ;D
Kui mää ain olen paras?