Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Joko on viljat myyty  (Luettu 8557 kertaa)

3070 E

  • Vieras
Vs: Joko on viljat myyty
Mitään ei olla vielä myyty.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Joko on viljat myyty
Mulla on kaikki v. 2011 sato analysoimatta ja myymättä. Samoin v. 2010 hyvät ohrat ja härkäpavut. Ei ole oikein kunnollisia myyntieriä kasassa  :-\

Tosin... määrät ovat niin pieniä että ei näillä ole suurta merkitystä kansantaloudelle tai naapurien kateusasteelle  ::)

Keväällä lähti kyl paljon roinaa eteenpäin.

fote

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 444
Vs: Joko on viljat myyty
1983 ekan kerran myin viljaa  :P oli  ohraa silloin  :'(

RÖLLI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 251
Vs: Joko on viljat myyty
Kaikki on vielä myymättä, olen yrittänyt arpoa ajankohtaa myynneille mutta tiedä häntä, koska olisi hyvä ajankohta?

kakesa

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 175
Vs: Joko on viljat myyty
Onhan noita linnuille myyty kovaan hintaan.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Joko on viljat myyty
Kauraa myyty pieni määrä. 190€/tn
Kui mää ain olen paras?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Joko on viljat myyty
Tjaah sano Pekko. Se taitaa vehnänviljelijälle paljastua totuus ku Rytöstä saa 180 ekee tonni ja nisusta 170e. Ja se lisätyppi/tauti/sääski/tauti ruiskutus jäi tuosta rytöstä väliin. Ja ne onnenporsaat jotka tappuroitti nisut märkinä.... voi hitsin hitsi.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Joko on viljat myyty
Kauraa myyty pieni määrä. 190€/tn

Möikkönä Lucia-neidoille appeeksi  8)

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Joko on viljat myyty
1983 ekan kerran myin viljaa  :P oli  ohraa silloin  :'(
-87 v myin kauraa. Kuorman hinnalla olis saanu uudet Velsat.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

realisti

  • Vieras
Vs: Joko on viljat myyty
ohrat mitä ammut ei syö (120tn) myytiin heti, kauraa olisi vielä 80tn myymättä.

Joozeppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2009
Vs: Joko on viljat myyty
kyl se ihan totta on et näillä hinnoilla ei viljoista kannata kylvää ku kauraa. no mallasohra tietysti kilpailee vaan ku saa onnistumaan. erikoinen tilanne joka ollessaan vielä keväällä vähänkään tällänen, johtaa siihen että sitä kauraahan riittää ens syksynä.

mulla ehkä 25 prossaa myymättä. vehnää lähinnä ja rekka ohriakin. aika tasasta tarpomista ollu nyt hintakehitys.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Joko on viljat myyty
Tänään läks kaurakuorma 185e/t. En tee koskaan viljelysuunnitelmia hintojen perusteella vaan viljelykierto on määräävä tekijä. Ensi vuonna kierrossa on eniten ohraa, josta tavoitellaan mallas laatua. Kauraa tuli tänä vuonna 100 tonnia, mutta ensi vuonna ei ole tarkoitus kylvää sitä jyvääkään. 300hl jää kauraa varastoon pitkäaikaiseksi siemenpankiksi. Itse asiassa ensi kesän viljelysuunnitelma on ollut jo toista kuukautta sitten lukkoon lyöty, koska teen sen apulantatilausta suunnitellessani.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Joko on viljat myyty
Tänään läks kaurakuorma 185e/t. En tee koskaan viljelysuunnitelmia hintojen perusteella vaan viljelykierto on määräävä tekijä. Ensi vuonna kierrossa on eniten ohraa, josta tavoitellaan mallas laatua. Kauraa tuli tänä vuonna 100 tonnia, mutta ensi vuonna ei ole tarkoitus kylvää sitä jyvääkään. 300hl jää kauraa varastoon pitkäaikaiseksi siemenpankiksi. Itse asiassa ensi kesän viljelysuunnitelma on ollut jo toista kuukautta sitten lukkoon lyöty, koska teen sen apulantatilausta suunnitellessani.
Kylmiksen siemenpankki on suhteellisen suuri. Jokos eukko on löytyny?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Joko on viljat myyty
Ei lopu siemenpankki vaikka joutuis vähä enempikin testaamaan otollista puutarhaa.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Joko on viljat myyty
Ohrat ja rypsit on lähteny ajelulle, mutta venhnät odottaa vielä hinnan laskua :o aika nurinkurinen on kyllä hinnoittelu tällä hetkellä, mutta elämä on 8)