Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paavo sinetöidään tänään  (Luettu 6859 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22274
Vs: Paavo sinetöidään tänään
keskustan presidenttiehdokas paavo ensimmäinen suuri, eri linjaus Euroopan Unionista kuin puolueella, joka ehdokkaakseen on asettamassa.

Kääntääkö paavo suuri ensimmäinen puolueensa pään, vai kääntääkö puolue ehdokkaansa paavo suuri ensimmäisen pään, vaiko ihan toisinpäin.

Ei siitä ota erkkikään selvää. Ennenkuin ne vaalit on käyty on kepu ja paavo ensimmäinen suuri tukkanuottasilla keskenään.

Sekoittaa entisestään sekaista kepun oppositiopolitiikkaa.

viljami

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 220
Vs: Paavo sinetöidään tänään
Kaikissa vaaleissa olen tähän mennessä Keskustaa äänestänyt, paitsi silloin kun Väyrynen oli edellistä kertaa presidenttiehdokkaana. Nyt täytyy mennä äänestämään Saulia.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Paavo sinetöidään tänään
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/V%C3%A4yrysen+ehdokkuus+on+Kiviniemelle+t%C3%A4ydellinen+n%C3%B6yryytys/1135269230942


"Väyrysen lähes sarjakuvamaiseksi muuttunut julkikuva johtunee siitä, että hän näyttää elävän jossain kummallisessa rinnakkaistodellisuudessa. Aivan kuin hänen kellonsa olisi pysähtynyt 1980-luvulle.

Väyrynen on jo moneen kertaan ehtinyt julistaa voittavansa 2012 presidentinvaalin, ja mikä vaikuttavinta: hän itse tuntuu uskovan sanomaansa.

Hän näkee itsensä Suomen kansan valittuna, vaikka kaikki faktat puhuvat toista. Tuoreimmassa HS-gallupissa Väyrystä eivät halunneet keskustan presidenttiehdokkaaksi edes keskustan kannattajat."


Hyvin sanottu!
 

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Paavo sinetöidään tänään
Ojentakaa joku äkkiä mulle Tena-lady. Naurattaa niin nää kepulit, et on kuset housussa, jos olis housut  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Paavo sinetöidään tänään
Minusta äärimmäisen perverssiä muutenkin tuommonen verholla suojattu koppi, missä ihminen voi touhuta julkisellapaikalla omiaan. Olen äänestysneitsyt, mutta nyt pitää väykyn kunniaksi kävästä vetämässä siellä kopissa käteen, ja lähtiessä pyyhkiä muna verhoon. ;D

Doksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 416
Vs: Paavo sinetöidään tänään
Eipä taida Kiviniemikään koko sydämestään olla Paavon takana, kun konditionaalissa lausui: "Paavosta suomalaiset saisivat oikean presidentin". (Lainaus Hesarista)

But who cares?

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Paavo sinetöidään tänään
Ojentakaa joku äkkiä mulle Tena-lady. Naurattaa niin nää kepulit, et on kuset housussa, jos olis housut  :D

Seuraa sitä punaista lankaa kerien takaisin sinne baariin ja virkkaa uudet.  :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Paavo sinetöidään tänään
Meinaatko että 1-3% kannatus riittää tuohon puheenjohtajan hommaan  ??? Onhan puolueen kannatus kuitenkin nelinkertainen  ???
[/quote]

***** Minä en meinaa, Väyrynen meinaa. Paavo ei ole kiinnostunut presidentin virasta vaan vallasta. Uuden valtiosäännön mukaan henkilö jolla on Suomessa eniten poliittista valtaa ei ole presidentti vaan pääministeri. Paavo haluaa kepun johtoon syystä että näin hänellä on (omasta mielestään) mahdollisuus tavoitella seuraavissa eduskuntavaaleissa pääministerin paikkaa. Pyrkyä kepun johtoonhan hänellä on. Paavo on puhdasverinen opportunisti, joka hyödyntää taitavasti muuttuvat tilanteet omaksi edukseen.

Viimeksi muokattu: 09.09.11 - klo:19:56 kirjoittanut rööri-roope

In vino veritas

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Paavo sinetöidään tänään
Ojentakaa joku äkkiä mulle Tena-lady. Naurattaa niin nää kepulit, et on kuset housussa, jos olis housut  :D

Seuraa sitä punaista lankaa kerien takaisin sinne baariin ja virkkaa uudet.  :D
Eiku se meni erilailla siinä Hannu ja Kurttu sadussa, eiks ne piparin muruja seurannu  ???
 :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Paavo sinetöidään tänään
Ojentakaa joku äkkiä mulle Tena-lady. Naurattaa niin nää kepulit, et on kuset housussa, jos olis housut  :D

Seuraa sitä punaista lankaa kerien takaisin sinne baariin ja virkkaa uudet.  :D
Eiku se meni erilailla siinä Hannu ja Kurttu sadussa, eiks ne piparin muruja seurannu  ???
 :D

Älä nyt vaan piparias rupee murustamaan.  :o ::) ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Paavo sinetöidään tänään
Ojentakaa joku äkkiä mulle Tena-lady. Naurattaa niin nää kepulit, et on kuset housussa, jos olis housut  :D

Seuraa sitä punaista lankaa kerien takaisin sinne baariin ja virkkaa uudet.  :D
Eiku se meni erilailla siinä Hannu ja Kurttu sadussa, eiks ne piparin muruja seurannu  ???
 :D

Älä nyt vaan piparias rupee murustamaan.  :o ::) ;D
Ei ole niin kuivakka  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Paavo sinetöidään tänään
Se on spitaalisen curtun tapa heittää "huulta"  ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Paavo sinetöidään tänään
Se on spitaalisen curtun tapa heittää "huulta"  ;D
Joo ja spitaaliselle curtulle ei kannata *****illa, kun se suuttuu silmittömästi  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Paavo sinetöidään tänään
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/V%C3%A4yrysen+ehdokkuus+on+Kiviniemelle+t%C3%A4ydellinen+n%C3%B6yryytys/1135269230942


 Tuoreimmassa HS-gallupissa Väyrystä eivät halunneet keskustan presidenttiehdokkaaksi edes keskustan kannattajat."


 
"keskustan  kannattajiksi " ilmoittavat  itsensä  ainoastaan  nuo  pellekeput asutuskeskuksista

eivätkä  he  ymmärrä  hyvän  päälle ::)