Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Elinsuojelutarkastus!  (Luettu 7310 kertaa)

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Elinsuojelutarkastus!
Tässä ketjussa on unohdettu lajityypillinen käyttäytyminen ja mitähän se voisi olla tässä tapauksessa.  ::)
Huomaamatta on myös jäänyt miten on järjestetty vapaana-oloaika kesälaitumella (lavatanssit ja tyttöjen illat )sillä eihän varmaankaan koko vuotta voi olla hellan ja nyrkin välissä . :D

En tiedä onko näitä seikkoja mainittu suoraan suojelumääräyksissä ja sanktioitu ,mutta jos tähän liittyy käsite "Onnellisen Emännän meat" niin tämäkin seikka  pitäisi ehkä ottaa huomioon. :P
No mutta mitäs minä nyt oikein kirjoitinkaan  :o
Noi onkii tärkeitä huomioita! Mut mites sitten, onko sähköpiiskat enää sallittuja, et jos tarkastaja näkee semmosen, niin puuttuuko siihen  ??? Vai jollain rimallako parempi mätkiä  :D

Älä turhaan hätäänny. Ainoastaan sähköllä terästetty piikkilanka on kielletty. Pelkkä sähkö käy ja pelkkä piikkilanka käy.

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Elinsuojelutarkastus!
Tässä ketjussa on unohdettu lajityypillinen käyttäytyminen ja mitähän se voisi olla tässä tapauksessa.  ::)
Huomaamatta on myös jäänyt miten on järjestetty vapaana-oloaika kesälaitumella (lavatanssit ja tyttöjen illat )sillä eihän varmaankaan koko vuotta voi olla hellan ja nyrkin välissä . :D

En tiedä onko näitä seikkoja mainittu suoraan suojelumääräyksissä ja sanktioitu ,mutta jos tähän liittyy käsite "Onnellisen Emännän meat" niin tämäkin seikka  pitäisi ehkä ottaa huomioon. :P
No mutta mitäs minä nyt oikein kirjoitinkaan  :o
Noi onkii tärkeitä huomioita! Mut mites sitten, onko sähköpiiskat enää sallittuja, et jos tarkastaja näkee semmosen, niin puuttuuko siihen  ??? Vai jollain rimallako parempi mätkiä  :D

Kun et riman yli enää pääse, niin työnnä se rima sinne, minne ei aurinko ikinä paista.
Esim. hanuriisi.

Jos sulla semmosta edes on.


Courtney1  on oikeasti mies.


Harvoin kyllä näkee noin taitavaa *****ilijaa...kannattaa pitää toi tyyli ja viljellä sitä ihan enemmänkin! Esim.grillijonossa!

 :D

Ei mun tarvitse grillille jonottaa, koska mulla on ihan ikioma  grilli.

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Elinsuojelutarkastus!

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Elinsuojelutarkastus!
Tässä ketjussa on unohdettu lajityypillinen käyttäytyminen ja mitähän se voisi olla tässä tapauksessa.  ::)
Huomaamatta on myös jäänyt miten on järjestetty vapaana-oloaika kesälaitumella (lavatanssit ja tyttöjen illat )sillä eihän varmaankaan koko vuotta voi olla hellan ja nyrkin välissä . :D

En tiedä onko näitä seikkoja mainittu suoraan suojelumääräyksissä ja sanktioitu ,mutta jos tähän liittyy käsite "Onnellisen Emännän meat" niin tämäkin seikka  pitäisi ehkä ottaa huomioon. :P
No mutta mitäs minä nyt oikein kirjoitinkaan  :o
Noi onkii tärkeitä huomioita! Mut mites sitten, onko sähköpiiskat enää sallittuja, et jos tarkastaja näkee semmosen, niin puuttuuko siihen  ??? Vai jollain rimallako parempi mätkiä  :D

Kun et riman yli enää pääse, niin työnnä se rima sinne, minne ei aurinko ikinä paista.
Esim. hanuriisi.

Jos sulla semmosta edes on.


Courtney1  on oikeasti mies.


Harvoin kyllä näkee noin taitavaa *****ilijaa...kannattaa pitää toi tyyli ja viljellä sitä ihan enemmänkin! Esim.grillijonossa!

 :D

Ei mun tarvitse grillille jonottaa, koska mulla on ihan ikioma  grilli.


ei  se  ole  tarkoitettu  siihen  että  istut  persuuksillas  sen  päällä

tekee  vain  äkeän mielen  ja palaneen   persuksen   :P