Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Täytyykös prkl!  (Luettu 3773 kertaa)

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Täytyykös prkl!
Ei ihan avautunut ???
Ei minullekkaan :) mutta: kun avautuu niin voinemme sanoa että:ole hyvä ja vaiha alaa jos ei kerran kiinnosta 8)

Itsellä ainakin on koko ajan haku päällä johonkin muuhun hommaan.

Tämän maatalousammatin harjoittaminen on suoraan sanottuna perseestä, en ymmärrä että kukaan viitsii tällaiseen peltopelleilyyn vapaaehtoisesti alkaa, en ymmärrä enää  itsekään, miksi tähän hulluun hommaan aloin.
Ei tarvitse olla kummoinen homma tuolla palkansaajapuolella, kun tienaa paremmin kuin maataloudessa, ihan tuotantosuunnasta riippumatta.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: Täytyykös prkl!
Viljelijän ja palkansaajan töissä on kummassakin hyvät puolensa. Kannattaa yhdistää jos vain suinkin mahdollista.

Itse olen ainakin ollut hyvin tyytyväinen tähän valintaan.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Täytyykös prkl!
Ei ihan avautunut ???
Ei minullekkaan :) mutta: kun avautuu niin voinemme sanoa että:ole hyvä ja vaiha alaa jos ei kerran kiinnosta 8)

Itsellä ainakin on koko ajan haku päällä johonkin muuhun hommaan.

Tämän maatalousammatin harjoittaminen on suoraan sanottuna perseestä, en ymmärrä että kukaan viitsii tällaiseen peltopelleilyyn vapaaehtoisesti alkaa, en ymmärrä enää  itsekään, miksi tähän hulluun hommaan aloin.
Ei tarvitse olla kummoinen homma tuolla palkansaajapuolella, kun tienaa paremmin kuin maataloudessa, ihan tuotantosuunnasta riippumatta.

Työn alla on työllistyminen. Hakemusten teon välillä aina Agronettiin vilkuilemaan yleistä kurjuutta.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Täytyykös prkl!
Cosmarista tuli hyvä presidentti Suomeen.
Kui mää ain olen paras?

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Täytyykös prkl!
Cosmarista tuli hyvä presidentti Suomeen.
Cosminen cowboy olis parhaimmillaan uudistuneen mtk:n keulahahmona ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Täytyykös prkl!
Cosmarista tuli hyvä presidentti Suomeen.
Cosminen cowboy olis parhaimmillaan uudistuneen mtk:n keulahahmona ;)

En kyllä pressaksi ala. Aikoinaan pikkuvirkamiehenäkin ulkoistin protokollahommat ja muut kissanristiäiset seuraavalle.

MTK:hon olen pätevöitynyt viime vuosina täällä Agronetissa. Ainainen ruikutus kurjuudesta, ongelmia ja syyllisiä löytyy joka puolelta, mutta mitään en saa itse aikaan. Loistavat julkiset kulkuyhteydet olisi Simonkadulle ja siinähän on Tavastia ja Bar Mendocinokin ihan hollilla.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Täytyykös prkl!
Ei aukene nettisivut ei...

www.agromouhola.fi

 :D
Kui mää ain olen paras?