Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paalipiikki  (Luettu 10105 kertaa)

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Paalipiikki

 Agrimarketista saa paremmat piikit kun konehallilta. Konehallin piikit eivät kestä painavia umpijäisiä paaleja, lisäksi ikh piikit tahtovat tarttua kuivempaan tavaraan lujasti kiinni :) :) :)

Jaajuu, tuon unohdin, kun pyöreä piikki puree koko pinnaltaan, neliskanttinen vain nurkistaan. Eli pyöreä tuo rajatapauksessa paalin mukanaan alas, kun ei luista itse ulos paalin sisältä.
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Paalipiikki
Lukitsen vastauksen: Joku muu. Tee itse ja kunnolla. Maksaa enemmän mutta takuuhuolto toimii paremmin  :D

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: Paalipiikki
MP-liftin kaksipiikkinen paalipiikki tuli hommattua.
Käteinen ratkasee

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Paalipiikki
Kun itse tekee niin on paree. Edessä tällainen;http://kuvablogi.com/nayta/3156643/  päällä vielä pikkupiikki joka estää paalin pyörähtämisen, eli voi keihästää alareunasta paalia, ja voi näin nostaa pikkasen korkeammalle tarvittaessa.
Taakse taas tämä; http://kuvablogi.com/nayta/3156644/  joka on tehty vanhasta lumilingosta, käyttöön tuli vain vetokolmio ja runkoputki.
Ja heinähännän piikit on putkia, jotka karkastuu hitsaamisesta ja katkeaa, näissä on piikit Kyrön takomon taottuja jotka on viety runkonsa reiän läpi ja hitsattu vain takareunastaan.


 Minkä vuoksi pitää olla piikit päällekkäin ja alempikin noin korkealla? Ei tolla pysty esim. kanttipaaleja nostelemaan lainkaan ja jos laskee liian alas, niin raapii turpeet pellosta. Eikä ole parempi olla piikit rinnakkain? Estää sekin paalin pyörähtämisen..
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Paalipiikki
MP-liftin kaksipiikkinen paalipiikki tuli hommattua.

Minun mielestäni osuva valinta!