Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Misssssä on timo kalli  (Luettu 3311 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Sanokaa minun sanoneen.
Emme ole pitkään aikaan sssssaaneet "nauttia" timo kallin assssiantuntevissssta laussssunnoissssta assssioissssta, joissssta timo kallilla ei ole ollut minkäänlaissssta kässssitysssstä, eikä edessss tietoa.

Joko puolueessssa on annettu kykyjänssssä vasssstainen virka, eli ei ssssiissss mitään virkaa.

Varmisssstihan kalli ylimielissssillä laussssunnoillaan kepun jyrkkenevän alamäen

Täällähän Timo, lausuu "viisaita":

http://www.suomenmaa.fi/etusivu/kalli_ei_usko_euron_kaatuvan_5366875.html

Tämä oli viimeinen niitti eurolle. ;D ;D ;D

minä-itte

• Vieras
Vs: Sanokaa minun sanoneen.
Emme ole pitkään aikaan sssssaaneet "nauttia" timo kallin assssiantuntevissssta laussssunnoissssta assssioissssta, joissssta timo kallilla ei ole ollut minkäänlaissssta kässssitysssstä, eikä edessss tietoa.

Joko puolueessssa on annettu kykyjänssssä vasssstainen virka, eli ei ssssiissss mitään virkaa.

Varmisssstihan kalli ylimielissssillä laussssunnoillaan kepun jyrkkenevän alamäen

Juu, jo huomenna romahtaa lopullisesti.

Sepedeus

• Vieras
Vs: Sanokaa minun sanoneen.

Juu, jo huomenna romahtaa lopullisesti.

Jouluun mennessä ;D

Aimo Jortikka

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: Misssssä on timo kalli

*** Nyt on tosiaan aika vaihtaa eurot viimeistään johonkin muuhun valuuttaan. Kaikki ne jemmarahat on kohta arvottomia. Kalli on puhunut  8)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

*** Nyt on tosiaan aika vaihtaa eurot viimeistään johonkin muuhun valuuttaan. Kaikki ne jemmarahat on kohta arvottomia. Kalli on puhunut  8)

markka takaisin kalli voi painua euron peräsä pohjaan ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Aulis Anttila

• Vieras
Luemma on ollut kirjoituskoneensa ääressä   :P :P :P   ;D ;D ;D
=
Keskustan satakuntalaisen kansanedustajan Timo Kallin mielestä puolueen puheenjohtajalla on velvollisuus asettua ehdolle presidentinvaalien esivaaliin. Kallin mukaan tämä voisi innostaa myös muita asettumaan ehdolle. Kallin mielestä puolueen puheenjohtajan velvollisuus olisi asettua ehdolle esivaaliin.
- Jäsenet sitten harkitsevat ja päättävät.