Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe A. Erkko kunnanelätiksi  (Luettu 1070 kertaa)

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
A. Erkko kunnanelätiksi
Kun vielä hesari verolle pannaan niin kunnan vastuut realisoituu.

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20110680461
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: A. Erkko kunnanelätiksi
Kun vielä hesari verolle pannaan niin kunnan vastuut realisoituu.

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20110680461

  Kyllähän nää lehdet pitäis laittaa 23 alv verollisiksi. En ymmärrä mikä järki, että jonkun bisnes on verovapaata ;D
Paperilehti käytännössä taitaa olla kohta historiaa. Siksi tämä 0 alv on myös järjetön.
Tästä voitais myös ajatella esim tätä mediamaksua jota yle haluaa. Jokainen nettiliittymä maksaa alv:tä. Siirrettäköön siitä ylelle sen tarvitsema määrä.

Viimeksi muokattu: 22.06.11 - klo:12:11 kirjoittanut Sepedeus

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: A. Erkko kunnanelätiksi
Lehtien alv vapaus on ajalta kun kaikissa lehdissä oli demarivasuri henkilökunta johtasta lattioan moppaajaan. Nyt kun lehdistö on ruvennut harrastamaan sinipunaa tutkivaa journalismia, niin se on verolle pantava. Toinen syy voi olla minä-ite nimimerkin väittämä että kaikissa lehdissä on koko henkilökunta kepulainen. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

emo-heikki

  • Vieras
Vs: A. Erkko kunnanelätiksi
Lehtien alv vapaus on ajalta kun kaikissa lehdissä oli demarivasuri henkilökunta johtasta lattioan moppaajaan. Nyt kun lehdistö on ruvennut harrastamaan sinipunaa tutkivaa journalismia, niin se on verolle pantava. Toinen syy voi olla minä-ite nimimerkin väittämä että kaikissa lehdissä on koko henkilökunta kepulainen. ;D

Tavallaan tossa on totuuden siemen, sillä suomessa on tehty tutkimus eri ammattiryhmistä ja kaikista voimakkaimman ideologisin perustein ammattiin valikoituu porukka kahdessa ryhmässä ja ne ovat opettajat ja toimittajat. ( jostakin syystä nykyään näissä on paljon myös vihreitä )

Itse epäilen kyllä, että papit ja upseerit kuuluu myös näihin ryhmiin ????

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: A. Erkko kunnanelätiksi
Itse epäilen kyllä, että papit ja upseerit kuuluu myös näihin ryhmiin ????
Ja ed.main.yhd. = kypäräpapit...     ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."