Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hirveen ankeeta!  (Luettu 7430 kertaa)

Lohisoppa

  • Vieras
Vs: Hirveen ankeeta!
Yhtään ei ole ankeeta juoda aamukahvia ja kattella kamerasta, kun lomittaja lyllertää pitkin navetan käytäviä  :D
Ankeeta aamussa oli herätä ja huomata, että yön aikana vasempaan rintaan oli ilmestynyt mustekynällä kirjoitettu puhelinnumero  ??? Eikä ole 112  ;D

Jo yhdeksältä aamulla kotona kahvia juomassa,  ???  et sää sitten ole oikein kunnolla bilettänyt, kunnolla kun bilettää, sitä herää vasta iltapäivällä vieraasta sängystä vieraassa paikassa vieraan tyypin vierestä  ja ihmettelee että mikä maa, mikä valuutta.  ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Hirveen ankeeta!
Yhtään ei ole ankeeta juoda aamukahvia ja kattella kamerasta, kun lomittaja lyllertää pitkin navetan käytäviä  :D
Ankeeta aamussa oli herätä ja huomata, että yön aikana vasempaan rintaan oli ilmestynyt mustekynällä kirjoitettu puhelinnumero  ??? Eikä ole 112  ;D

Jo yhdeksältä aamulla kotona kahvia juomassa,  ???  et sää sitten ole oikein kunnolla bilettänyt, kunnolla kun bilettää, sitä herää vasta iltapäivällä vieraasta sängystä vieraassa paikassa vieraan tyypin vierestä  ja ihmettelee että mikä maa, mikä valuutta.  ;D
Mä oon niin pro, et mulle ei tapahdu tollasia amatöörien mokia  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Hirveen ankeeta!
Yhtään ei ole ankeeta juoda aamukahvia ja kattella kamerasta, kun lomittaja lyllertää pitkin navetan käytäviä  :D
Ankeeta aamussa oli herätä ja huomata, että yön aikana vasempaan rintaan oli ilmestynyt mustekynällä kirjoitettu puhelinnumero  ??? Eikä ole 112  ;D

Jo yhdeksältä aamulla kotona kahvia juomassa,  ???  et sää sitten ole oikein kunnolla bilettänyt, kunnolla kun bilettää, sitä herää vasta iltapäivällä vieraasta sängystä vieraassa paikassa vieraan tyypin vierestä  ja ihmettelee että mikä maa, mikä valuutta.  ;D
Mä oon niin pro, et mulle ei tapahdu tollasia amatöörien mokia  :D

mutta  tuiko saatua viikon  testosteronit ??? ???