Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe uusi maatalousministeri  (Luettu 5915 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras

Aulis Anttila

  • Vieras
Koko...

minä-itte

  • Vieras
Vs: Koko...

Aulis Anttila

  • Vieras
Pienennys...
Onkohan Jardella hyvät manboobsit  ???
Käy tarkistamassa.  :D
http://maps.google.fi/maps?hl=fi&q=Hauhontaustantie%20654%2C%2014700%20Hauho&gs_sm=s&gs_upl=5326l5326l0l1l1l0l0l0l0l0l0ll0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1138&bih=554&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
Muuten kauheen hyvät kuvat, mut ei ne Hauhon kaks nähtävyyttä näy  ???
Pitäisi kyllä olla isommat imettimet kuin Anttilalla jotta olisi parenpi ninisteri  :D
No ei... kyl D-kuppi riittää   ;D ;D ;D   ;D ;D ;D
Taisi se pienennysleikkaus jäädä tekemättä?

No ei... nyt sen vaa maksaa MTK ja Kela, ei 3M... eikä Kepukaan... ku Kepulla ei oo rahaa   ;D ;D ;D

minä-itte

  • Vieras
Vs: uusi maatalousministeri
Jari Koskinen on ainaki meikälääselle ihan tuntematon mies...?

Millainen tausta hänellä on.... Saa nähdä mitä hän saa aikaan, mulle se on ihan sama mistä puolueesta kaveri ministerinä on ku vain sais asiat kuntoon edes jollain lailla suomalaisessa maataloudessa ;D

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=28261.0

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: uusi maatalousministeri
Kyllä Jari varmasti siinä pärjää kuin sika-Sirkkakin. Joskus  yli kolmekymmentä vuotta siten pyörin samoissa kokouksissa ja erittäin asiallinen tyyppi, sana oli hallussa. Omistaa Hauholla maatilan eli tietää viljelijän arjen. Koulutus  valtiotieteiden maisteri ja kielitaitokin löytyy, kun nykyinen työpaikka ulkomailla.
Että älkää nyt sillä perusteella ainakaan mollatko, että on Vesilahden miehen mieleinen.
Kyllä hän toimessaan tarvitsee kaikkien meidän tuen, unohtakaamme siis tämä puoluepoltiikka.
JUST joo omistaa maatilan eli tietää maanviljelijän arjen . Mullakin on pihas kuorma-auto , mä tiedän autoilijan arjen . On mulla raktorikin , mä tiedän turveurakoitsijan arjen . Mulla on lompsassa 20euroa , mä tiedän pankinjohtajan arjen . Tuolla ajatusmaailmalla , mähän olisin yleispätevä vaikka miksi ministeriksi .
Mikäli oikein muistan tuon kaverin edellistä kertaa mm-ministerinä , ei hyvältä näytä .
Kai muuten Jarin pitäis pärjätä paremmin kuin Sirkan , tai ollaan tosiaankin kusessa . Tuo "siinä kuin Sirkka" ei enää kauaa riitä .
No toivotaan parasta . Itsellä on hyvin positiiviset odotukset kaikesta huolimatta .

koskisellahan on 20ha kauraa ja 20ha ohraa joten tietää perustuki viljelijän arjen ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

antti-x

  • Vieras
Vs: uusi maatalousministeri
hyvä alakuha sillä on.... miinus satakymmenen milijoonaa

C-alueen maitotuet ja sata byrokraattia pois niin tuo homma on hoidettu :)

sirkussonni

  • Vieras
Vs: uusi maatalousministeri
hyvä alakuha sillä on.... miinus satakymmenen milijoonaa

C-alueen maitotuet ja sata byrokraattia pois niin tuo homma on hoidettu :)

Eikös tässä juuri otettu puolitoistasataa eläinlääkäriä tarkistelemaan olosuhteita? Useita satoja virkoja voisi heti lopettaa maataloussektorilta, eikä tunnu missään. Siellä, jos jossain on löysää. Virkoja on perustettu tyyliin "kaverille kanssa", kaikille puuhaa, jos ei muuten niin aivoriihi keksimään lisää valvottavaa!
HUOM! viljelijöiden määrä VÄHENEE KOKO AJAN n. 7% vuositahtia, ja koko ajan lisätään väkeä hallintoon. SE EI TOIMI!

Ministerille terveisiä: Aloita omasta ministeriöstäsi, jatka siitä alaspäin kaikki sektorit, ja vähennä väkeä! Viljelijät on jo vähentänyt väkeä kiitettävää vauhtia, ja sama meno jatkuu.