Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maat.ministeri  (Luettu 7646 kertaa)

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Näytöt...

vielä mielenkiintoisempi on aihe  eu:n  puolustajat ???

No niitähän on täälläkin,voisivathan ne avautua meille minkä takia taistelevat,ei kai jokaisella ole tähtäimessä mikään huippuvirka jonka takia täytyy kannattaa tuota järjettömyyttä..

Ilman EU ei markkinoita. Ilman markkinoita Suomi lamas. Ilman lamaa meillä menis hienosti. Ne -keleen persut!
[/quote]

ei  eu  nytkään markkinoita keltään estä,,,,kiinalaista rihkamaa  sinäkin  ostat,  eikä
kiina   ole  lamas :P

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Maat.ministeri
Täs oli kysymys viennistä! Suomalaiset laatutuotteet antaa työtä ja tuovat tuloja.Ilman ostajia ei tuu mitään, vaikka tuote kuinka hyvä. Mä osta mitään Kiinalaista.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

simmo

• Vieras

Ilman EU ei markkinoita. Ilman markkinoita Suomi lamas. Ilman lamaa meillä menis hienosti. Ne -keleen persut!
[/quote]
-persuthan on oppositiossa,mitäs pelättävää niissä on?

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA

-persuthan on oppositiossa,mitäs pelättävää niissä on?
[/quote]

Kukas noeta pelkäisi. Nauruun vaan meinaa kuolta kun seuraa niihen toilauksija. Iliman persuja Suomi oes loistomaa!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Täs oli kysymys viennistä! Suomalaiset laatutuotteet antaa työtä ja tuovat tuloja.Ilman ostajia ei tuu mitään, vaikka tuote kuinka hyvä. Mä osta mitään Kiinalaista.

ethän sinä raukka ymmärtänyt asiaa,,,oli kysymys kiinan viennistä  eu-alueelle,,,
eikä sitäkään  estetä millään  tavalla  ja  ostaminenkin tapahtuu kiinalaisilta
lainatulla rahalla,,,,,joten  ei  eu   estä  suomenkaan vientiä eu  alueelle  vaikka
emme tuossa kansallis sosialistisessa kokeilussa olisiaan mukana,,,,,,,selvitäppäs
minne norja ja sveitsi  vievät  tuotteensa ???

simmo

• Vieras

Kukas noeta pelkäisi. Nauruun vaan meinaa kuolta kun seuraa niihen toilauksija. Iliman persuja Suomi oes loistomaa!
[/quote]-----tämä saitti olis loistoasia iliman Kobraa ja mua. Minä annan ihmisarvon kaikille.Puolueeseen katsomatta.Jokainen ihminen on taideteos ,uniikki,toista samanlaista ei ole.Nostaako kovasti Kobran itsetuntoa toisten mollaaminen? ::)

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Mulla olis kivat hinkit, ei yhtä isot kuin Sika-Liisalla, mut näyttävät. Olisinko muodollisesti pätevä maatalousministeri  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

emo-heikki

• Vieras
Mulla olis kivat hinkit, ei yhtä isot kuin Sika-Liisalla, mut näyttävät. Olisinko muodollisesti pätevä maatalousministeri  ???

Kyllä, Suomen maatalouden kivijalka on maidontuotanto, joten maatalousministerin hinkit on tavallaan PR juttu, mikäli rakenne on erinomainen, niin kannattaa käyttää myös jalostuksessa ????

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kyllä, Suomen maatalouden kivijalka on maidontuotanto, joten maatalousministerin hinkit on tavallaan PR juttu, mikäli rakenne on erinomainen, niin kannattaa käyttää myös jalostuksessa ????
On. Rakenne on erinomainen, ei oo liitokset pettäny ja on kelvanneet jalostukseen  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

emo-heikki

• Vieras

On. Rakenne on erinomainen, ei oo liitokset pettäny ja on kelvanneet jalostukseen  ;D

Eli jonnumiehiä näkyy myös tulevaisuudessa, isänmaamme pelloilla pyörimässä ...

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Eli jonnumiehiä näkyy myös tulevaisuudessa, isänmaamme pelloilla pyörimässä ...
Harvemmin Jonnumiestä näkyy, muita kyllä  :D

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...

laeta ny pertteeni pari kuvvaa näkösille...
Elämä on parasta kometiijjaa

Lohisoppa

• Vieras
Mulla olis kivat hinkit, ei yhtä isot kuin Sika-Liisalla, mut näyttävät. Olisinko muodollisesti pätevä maatalousministeri  ???

Heino Leino, ootko sukua Eino Leinolle?  ???  ::)

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Pari kuvaa siinä kyl pitäis laittaa, et molemmat näkyis  ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Koko...

D-kuppi riittää   ;D ;D ;D