Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Arvotaan seuraavat alvit  (Luettu 46145 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
jos oikeen menee...
TUotetehtaalla veroton hinta esim 80€+23%alvi =98,40 kauppa ja rahtarit lisää omansa .

Tuotetehtaalla 80€+alvi 24% = 99,20 , kauppa ja rahtarit lisää omansa .

Älkää parkuko tulevasta inflaatiosta .

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: Arvotaan seuraavat alvit
Harmaa talous lisääntyy jos alvia nostetaan .

Onko sorkkapöly harmaata   8)

On tuossa ittellänikin pikku suunitelmia alvin nousun varalle . Sellaiset ketkä saa alvia takaisin pitäköön turpansa kiinni koko verosta .  :P


 *** Niin. Mä oon luullu, ettei alvittomat toimijat paljon sorkkia leikkauta. Mut ilmeisesti asia on toisin. Jotain uutta ja ihmeellistä ilmeisesti. Leikkaat siis rouvien kynsiä telineessä ?!

sorkkis

  • Vieras
Vs: Arvotaan seuraavat alvit
Harmaa talous lisääntyy jos alvia nostetaan .

Onko sorkkapöly harmaata   8)

On tuossa ittellänikin pikku suunitelmia alvin nousun varalle . Sellaiset ketkä saa alvia takaisin pitäköön turpansa kiinni koko verosta .  :P


 *** Niin. Mä oon luullu, ettei alvittomat toimijat paljon sorkkia leikkauta. Mut ilmeisesti asia on toisin. Jotain uutta ja ihmeellistä ilmeisesti. Leikkaat siis rouvien kynsiä telineessä ?!
Teen muitakin hommia eikä asiakkaat saa poistaa alvia , asiakas joka ei alvia saa poistaa ei tee mitään tiedolla paljonko alvia on laskussa vaan erityisesti silloin laskun loppusumma vaikuttaa eniten .

Kyllä laskun loppusumma vaikuttaa silloinkin kun alvin saa poistaa .

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2795
Vs: Arvotaan seuraavat alvit
Harmaa talous lisääntyy jos alvia nostetaan .

Onko sorkkapöly harmaata   8)

On tuossa ittellänikin pikku suunitelmia alvin nousun varalle . Sellaiset ketkä saa alvia takaisin pitäköön turpansa kiinni koko verosta .  :P


 *** Niin. Mä oon luullu, ettei alvittomat toimijat paljon sorkkia leikkauta. Mut ilmeisesti asia on toisin. Jotain uutta ja ihmeellistä ilmeisesti. Leikkaat siis rouvien kynsiä telineessä ?!
Teen muitakin hommia eikä asiakkaat saa poistaa alvia , asiakas joka ei alvia saa poistaa ei tee mitään tiedolla paljonko alvia on laskussa vaan erityisesti silloin laskun loppusumma vaikuttaa eniten .

Kyllä laskun loppusumma vaikuttaa silloinkin kun alvin saa poistaa .




Ugh!Alvi guru sorka on puhunut,ugh.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Arvotaan seuraavat alvit
Neke on perseessä ja syvällä . Kenen ? En tiijä , joku onneton .  ::) ::)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Arvotaan seuraavat alvit
Harmaa talous lisääntyy jos alvia nostetaan .

Onko sorkkapöly harmaata   8)

On tuossa ittellänikin pikku suunitelmia alvin nousun varalle . Sellaiset ketkä saa alvia takaisin pitäköön turpansa kiinni koko verosta .  :P


 *** Niin. Mä oon luullu, ettei alvittomat toimijat paljon sorkkia leikkauta. Mut ilmeisesti asia on toisin. Jotain uutta ja ihmeellistä ilmeisesti. Leikkaat siis rouvien kynsiä telineessä ?!
      Teen "muitakin hommia"      eikä asiakkaat saa poistaa alvia        , asiakas joka ei alvia saa poistaa ei tee mitään tiedolla paljonko alvia on laskussa vaan erityisesti silloin laskun loppusumma vaikuttaa eniten .

Kyllä laskun loppusumma vaikuttaa silloinkin kun alvin saa poistaa .

oletko  selvittänyt   asiakkaallesi  "noista  muista  hommista"     mahdollisuuden
kotitalousvähennykseen ???

gutiguti

  • Vieras
Vs: Arvotaan seuraavat alvit
Yleinen 27%.

Miten muut? Veikkauksia.

Eihän tuo alvin korotus ylitsepääsemätön ongelma olisi ollut.
Olisivat laatineet lain jolla alv-palautuksia voisi anoa verotettavien tulojen perusteella.
Esim. 30 000 euron tai yli vuosituloilla ei palautusanomusoikeutta ollenkaan.
20 000 € tuloilla oikeus anoa 50% palautusta maksetuista alveista.
10 000 € tai pienemmillä tuloilla 100% palautuksenhakemisoikeus.

Eli progressiivisuus tulojen mukaan. Ei olisi menty kohti tasaveroa.

Kataisen, matematiikka lyhyt oppimäärä arvosana heikko 6, mukaan alv on progressiivinen. Ekonomi Sasin mukan se on prgsvnen. Perusteluna se että alennettujen ja vapautettujen veroluokkien tuotteita, kuten matkat, lehdet, kirjallisuus, taide, kulttuuri, viihde, ravintolat, lääkkeet, henkilökuljetus, kampaamo- ja kauneudenhoito, jne kaltaisia tuotteita kuluttaa enemmän pienituloiset.

Viimeksi muokattu: 02.06.11 - klo:23:18 kirjoittanut gutiguti

sorkkis

  • Vieras
Vs: Arvotaan seuraavat alvit
Harmaa talous lisääntyy jos alvia nostetaan .

Onko sorkkapöly harmaata   8)

On tuossa ittellänikin pikku suunitelmia alvin nousun varalle . Sellaiset ketkä saa alvia takaisin pitäköön turpansa kiinni koko verosta .  :P


 *** Niin. Mä oon luullu, ettei alvittomat toimijat paljon sorkkia leikkauta. Mut ilmeisesti asia on toisin. Jotain uutta ja ihmeellistä ilmeisesti. Leikkaat siis rouvien kynsiä telineessä ?!
      Teen "muitakin hommia"      eikä asiakkaat saa poistaa alvia        , asiakas joka ei alvia saa poistaa ei tee mitään tiedolla paljonko alvia on laskussa vaan erityisesti silloin laskun loppusumma vaikuttaa eniten .

Kyllä laskun loppusumma vaikuttaa silloinkin kun alvin saa poistaa .

oletko  selvittänyt   asiakkaallesi  "noista  muista  hommista"     mahdollisuuden
kotitalousvähennykseen ???
OLEN SELVITTÄNYT

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Arvotaan seuraavat alvit
  Mikä se sellainen vero olisi jonka jokainen sais palautuksena takaisin, turhaahan sitä olis silloin laseskella laskuihin ja kuitteihin..

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Arvotaan seuraavat alvit
sorkkiksella ovat vieläkin termit sekaisin. Arvonlisävero ja alkoholivero sekaantuvat mielessä ja kirjanpidossa.

Muista nyt, että alkoholiverosta ei saa palautusta!!! Eivätkä pullojen päällä olevat merkinnät 4,5% tai 38% tai 40% ole arvonlisäprosentteja eivätkä alkoholiveroprosentteja. Pullojen etiketit voi siis heittää menemään eikä niitä tarvitse liittää kirjanpitoon. Eli siihen kumisaapaslaatikkoon johon kasaat lappusi ja jonka viet tilitoimistoon joka kuukauden ensimmäinen maanantai  ;D ;D ;D

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Arvotaan seuraavat alvit
Yhtenäinen 25% alvi kautta linjan päälle heti paikalla :)   Kestävyysvaje on muutoinkin arvioitu pahasti alakanttiin, jos ei tehdä nopeita ratkaisuja niin joudutaan kohta tehdä paljon rajumpia ratkaisuja.   SDP:n tie= Kreikan tie >:( >:(   Tuloverojenkin nostolle tulee vielä aika mutta se ei ole ehkä ihan vielä :)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Arvotaan seuraavat alvit
Yhtenäinen 25% alvi kautta linjan päälle heti paikalla :)   Kestävyysvaje on muutoinkin arvioitu pahasti alakanttiin, jos ei tehdä nopeita ratkaisuja niin joudutaan kohta tehdä paljon rajumpia ratkaisuja.   SDP:n tie= Kreikan tie >:( >:(   Tuloverojenkin nostolle tulee vielä aika mutta se ei ole ehkä ihan vielä :)

Eli tuet myös sisältämään alvi , maatalouteen yleinen alvi 25% . Sopii juu jos te ensin ja yrittäjät sitten perästä .

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Arvotaan seuraavat alvit

Eli tuet myös sisältämään alvi , maatalouteen yleinen alvi 25% . Sopii juu jos te ensin ja yrittäjät sitten perästä .
[/quote]

  Ai tukien päälle vielä alvikin...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Arvotaan seuraavat alvit

Eli tuet myös sisältämään alvi , maatalouteen yleinen alvi 25% . Sopii juu jos te ensin ja yrittäjät sitten perästä .

  Ai tukien päälle vielä alvikin...
[/quote]

Nou thanks. Joutuisi tilittämään pirusti  :'(

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Arvotaan seuraavat alvit

Eli tuet myös sisältämään alvi , maatalouteen yleinen alvi 25% . Sopii juu jos te ensin ja yrittäjät sitten perästä .
[/quote]

  Ai tukien päälle vielä alvikin...
[/quote]

Nou thanks. Joutuisi tilittämään pirusti  :'(
[/quote]

  No ovathan ne siellä tilillä odottamassa takaisinmaksua...