Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tuleva hallitus  (Luettu 4289 kertaa)

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Tuleva hallitus
ruottalaiset ei vissiin osallistunu portugalipakettiin, miten lie tanskalaiset? nehän eniten on purnannu suomen kansallisista tuista, tietysti veetieemeliä lukuunottamatta.. ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Aulis Anttila

  • Vieras
Kulauttaja...
EU varmaan sitten muistaa tulevissa maataloustukineuvotteluissa kuinka nihkeä portugalipaketti Suomelta tuli. Voipi olla että ei tule edes sitä kepujen torjuntavoittoa enää :-[
Kuka nyt kulauttaa sen kossupullon :D?

Mä tarjoudun... ja jos saan sen ni tarjoon korkillisen minälle ja ittelle... eli se saa kaks korkillista   ;D ;D ;D

minä-itte

  • Vieras
Vs: Kulauttaja...
EU varmaan sitten muistaa tulevissa maataloustukineuvotteluissa kuinka nihkeä portugalipaketti Suomelta tuli. Voipi olla että ei tule edes sitä kepujen torjuntavoittoa enää :-[
Kuka nyt kulauttaa sen kossupullon :D?

Mä tarjoudun... ja jos saan sen ni tarjoon korkillisen minälle ja ittelle... eli se saa kaks korkillista   ;D ;D ;D

H. V.

.
.
.
.
.
.
.
(=Hyvä Veli, ylläpidolle tiedoksi)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Sivuhuomautus...
EU varmaan sitten muistaa tulevissa maataloustukineuvotteluissa kuinka nihkeä portugalipaketti Suomelta tuli. Voipi olla että ei tule edes sitä kepujen torjuntavoittoa enää :-[

Asiasta päättävät todellisuudessa Ranska ja Saksa... ei niillä ole mitään Suomen linjausta vastaan.

Jos totta puhutaan, niin Ranska on jo päättänyt Saksalaisten kanssa, että mitään muutoksia ei tule, tosin kansallisella puolen voi tietenkin jotain aina tulla, koska niihin asioihin me voidaan itsekkin vaikuttaa ...

Aulis Anttila

  • Vieras
Hyvä täsmennys...
EU varmaan sitten muistaa tulevissa maataloustukineuvotteluissa kuinka nihkeä portugalipaketti Suomelta tuli. Voipi olla että ei tule edes sitä kepujen torjuntavoittoa enää :-[
Kuka nyt kulauttaa sen kossupullon :D?
Mä tarjoudun... ja jos saan sen ni tarjoon korkillisen minälle ja ittelle... eli se saa kaks korkillista ;D ;D ;D
H. V.

(=Hyvä Veli, ylläpidolle tiedoksi)

Hyvä täsmennys... siellähä oltas voitu luulla tota vaik vapaamuurarien pilkkaamiseks  ;D ;D ;D