Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Koska puimaan ?  (Luettu 12797 kertaa)

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Koska puimaan ?
Ensimmäinen ja isoin sato mitä luultavimmin puitu. Vähä toki ehkä käsin vielä ...

Ja eikun nettikoneesta se murska, ja kehräät rahaa.....meneekö tossia? Herra Kiviselle vai Soraselle, vai peräti Sorjoselle? :D

Teroman

Vs: Koska puimaan ?

Puimaan näyttää pääsevän  27 pv Heinäkuuta hieman kesken kuivunutta Ruista

åÅå

3070 E

  • Vieras
Vs: Koska puimaan ?

Puimaan näyttää pääsevän  27 pv Heinäkuuta hieman kesken kuivunutta Ruista

åÅå

Noihin aikoihin viime kesän tilatyöharjoittelupaikka aloitti ohran puinnin viime vuonna.

Karju

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 501
Vs: Koska puimaan ?
TIEDÄTKÖ SYNTYMÄPÄIVÄSI  ;D

3070 E

  • Vieras
Vs: Koska puimaan ?
TIEDÄTKÖ SYNTYMÄPÄIVÄSI  ;D

MIKÄ ON ONGELMASI?? USEINMILLE MINUN IKÄNI VAIKUTTAA OLEVAN ONGELMA!! LUULTAVASTI HE YRITTÄVÄT SAADA MINUA SOPEUTUMAAN KAKARAMAISELLA KÄYTÖKSELLÄÄN!!

Karju

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 501
Vs: Koska puimaan ?
TIEDÄTKÖ SYNTYMÄPÄIVÄSI  ;D

MIKÄ ON ONGELMASI?? USEINMILLE MINUN IKÄNI VAIKUTTAA OLEVAN ONGELMA!! LUULTAVASTI HE YRITTÄVÄT SAADA MINUA SOPEUTUMAAN KAKARAMAISELLA KÄYTÖKSELLÄÄN!!
Aloitteen tekijälle heitin pienen numeroleikin,ikäsi olkoon salaisuus. ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Koska puimaan ?
TIEDÄTKÖ SYNTYMÄPÄIVÄSI  ;D

MIKÄ ON ONGELMASI?? USEINMILLE MINUN IKÄNI VAIKUTTAA OLEVAN ONGELMA!! LUULTAVASTI HE YRITTÄVÄT SAADA MINUA SOPEUTUMAAN KAKARAMAISELLA KÄYTÖKSELLÄÄN!!
Aloitteen tekijälle heitin pienen numeroleikin,ikäsi olkoon salaisuus. ;D

Jaa mulle vai  :D
Tämän viestiketjun "vitsi" ei ole tainnut aueta ihan kaikille. "Karjulle" on taitanut  8)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Koska puimaan ?
TIEDÄTKÖ SYNTYMÄPÄIVÄSI  ;D

MIKÄ ON ONGELMASI?? USEINMILLE MINUN IKÄNI VAIKUTTAA OLEVAN ONGELMA!! LUULTAVASTI HE YRITTÄVÄT SAADA MINUA SOPEUTUMAAN KAKARAMAISELLA KÄYTÖKSELLÄÄN!!

Onpas herkällä, kun ampuu jo huteja!   ::)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Koska puimaan ?
TIEDÄTKÖ SYNTYMÄPÄIVÄSI  ;D

MIKÄ ON ONGELMASI?? USEINMILLE MINUN IKÄNI VAIKUTTAA OLEVAN ONGELMA!! LUULTAVASTI HE YRITTÄVÄT SAADA MINUA SOPEUTUMAAN KAKARAMAISELLA KÄYTÖKSELLÄÄN!!

Onpas herkällä, kun ampuu jo huteja!   ::)
3070 E on niin nuori palokuntalainen että hänen nahkansa ei ole vielä parkkiintunut tarpeeksi  ;)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Koska puimaan ?
TIEDÄTKÖ SYNTYMÄPÄIVÄSI  ;D

MIKÄ ON ONGELMASI?? USEINMILLE MINUN IKÄNI VAIKUTTAA OLEVAN ONGELMA!! LUULTAVASTI HE YRITTÄVÄT SAADA MINUA SOPEUTUMAAN KAKARAMAISELLA KÄYTÖKSELLÄÄN!!

Onpas herkällä, kun ampuu jo huteja!   ::)
3070 E on niin nuori palokuntalainen että hänen nahkansa ei ole vielä parkkiintunut tarpeeksi  ;)

Muistaakseni poltti kuitenkin kerran näppinsä ja sai kotiarestia. Äitee piti hyvänä syyttömänä tuomittua mussukkaa. ;)

Viimeksi muokattu: 15.05.11 - klo:09:43 kirjoittanut landehande

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5895
Vs: Koska puimaan ?
Esim jos 7.5. kylvän trapper-rapsia, kasvuaika 109 päivää, varaan puintimiehen keskiviikoksi 24. elokuuta.
Tuon puinnin minäkin haluan nähdä!   ::) ;D

2006 kylvin samalle lohkolle Dorothy-rapsia 7-8.5, virallinen kasvuaika 125 päivää ja se puitiin 12-13.9, eli 128 päivää myöhemmin. Olisi ollut valmiina jo kasvuajan mukaisena päivänä, mutta silloin en vielä ymmärtänyt varata puintiurakoijaa jo keväällä tuolla tavalla laskettuna.


Joo, täällä hämeessä tyypillisimpää on että huhtikuun lopussa/toukokuun ekalla viikolla kylvettyjä rapseja puidaan suurinpiirtein samoina päivinä, mutta lokakuussa..

Jerry Jee

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 359
Vs: Koska puimaan ?
Kysy tilastokeskuksen herroilta,ne ilmoittaa samalla sadon määrän.

Teroman

Vs: Koska puimaan ?
Syysvehnän puinti alkaa 06 08 2011

ÅåÅåÅå

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Koska puimaan ?
Kyllä taitaa olla pakko varata puintiaikaa kalenteriin kun ovat jo pinnalla. Härkäpapukin kuulemma  ???

Teroman

Vs: Koska puimaan ?

Onko Härkis jäänyt syksyn itäneistä ?

huhu

ÅÅÅÅ