Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Törkeä mainos Valiolta  (Luettu 3980 kertaa)

Verku

Vs: Törkeä mainos Valiolta
Eilisehtoona TV-Moskob mainosti sosialistisiamaitotuotteitaan:

-joku työn sankari siinä istui luonnon helmassa  ja veti sosialististisesti valmistettu jogurttia naamariinsa ja selosti samalla, kuinka sosialistinen tuotanto on ainoa oikea tapa tuottaa ja ainoa eettinen ja hyväksyttävä tapa.

...niin että markkinataloudessa toimivat maidontuottajat ovat perseestä!

...taas yksi hyvä syy kiertää markkinataloudessa tuotetut tuotteet kaukaa ja ostaa Lidlistä sosialistisesti tuotettua itäsaksalaista laatutavaraa.

Soo soo. ;D
Kypsä tapaus

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
On se vaan hankalaa olla viljanviljelijä tai minä-itte, kun joutaa kaikki päivät lukemaan kaikenmaailman mainoksia ja artikkeleita, vaan ja ainoastaan, että pääsee tänne niistä saatuja juttuja laittamaan. Kaikki uutiset - tai niihin viittaavat jutut - jotka käsittelevät maidontuotantoa, (Suomalaista etenkin) MTK:ta, KePua tai oman tontin ulkopuolista toimintaa ovat tuomittavia ja niistä pitää inistä. Hienoa nähdä että minä-itte ei muutu, vaikka ajat muuttuvatkii...  ::) ;D

...sentään jotain pysyvää tässä maailmassa...

Ei ole. Viimeistään ininä loppuu kun pappi sanoo vimeisen kerran aamen ja perikunta riitelee siitä kuka JOUTUU tämänkin torpan riesakseen ottamaan. ;D

Hölöhölö - kenenkään ei ole pakko ottaa perintöä vastaan... mikä saitin tyhmimmille agraarisosialistisille sekuleille näin tiedoksi saatettakoon  ;D ;D ;D

Vai ei, näytä se sosialisti, joka ei perintöä ota vastaan  ;D ja pystystä kyltit ja vedä ketjut OMAN TIEN YLI, tämä on MINUN, tästä ei kuljeta!  ;D