Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Persut valtaavat MTK:n  (Luettu 3584 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Persut valtaavat MTK:n


 MTK:ta ei voi vallata. Se pitää lakkauttaa.  ;D
-----------------Mitäs sen tilalle???
[/quote]

   Eihän siihen tarvita mitään.  ;D 

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Persut valtaavat MTK:n


 MTK:ta ei voi vallata. Se pitää lakkauttaa.  ;D
-----------------Mitäs sen tilalle???

   Eihän siihen tarvita mitään.  ;D 
[/quote]

Mitä mtk:n jäsenmaksulle sitten tehdään, annetaan soinille? Se laittaa ne samaan varmaan jemmaan missä smp:n kassakin. ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Persut valtaavat MTK:n


 MTK:ta ei voi vallata. Se pitää lakkauttaa.  ;D
-----------------Mitäs sen tilalle???

   Eihän siihen tarvita mitään.  ;D 

Mitä mtk:n jäsenmaksulle sitten tehdään, annetaan soinille? Se laittaa ne samaan varmaan jemmaan missä smp:n kassakin. ;D
[/quote]

mtk on niin varakas  että se kannattaa  vallata  ;)

minä-itte

  • Vieras
Vs: Persut valtaavat MTK:n
eikä viljantuotannossa mielestäni pääse c-alueella ökyilemään.

Viljan tuotannolla ei pääse ökyilemään missään, no ehkä jos on kotieläinstatus ja -tuet myyntivilja hehtaareillakin...   :P
Kuinka moni kotieläintila pystyy myymään viljaa ? ? Mulla on nelisenkymmentä asiakasta ja suurin osa kotieläintiloja. Kahdella tilalla riittää viljaa myyntii.

Niin siellä tundralla...

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Persut valtaavat MTK:n
Mun mielestä Soini määritteli jossain haastattelussa maatilan kokoluokaksi 20-30 lehmää, että jos noin on niin jokunen löytyy.  ;D
Onkohan sen mieli muuttunu...? :D :D Kyllä mä siitä kerran kysyin....ihan tässä ennen vaaleja.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: Persut valtaavat MTK:n
Toivokaamme sitten ettei ole muuttunut ja että pitää ryhmänsä samassa ruodussa. MaasTullissa väläyteltiin tukileikkauksia jonkun Persun toimesta.
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Persut valtaavat MTK:n
Toivokaamme sitten ettei ole muuttunut ja että pitää ryhmänsä samassa ruodussa. MaasTullissa väläyteltiin tukileikkauksia jonkun Persun toimesta.

Ja ihan hyvä ehotus olikii. Yli 50 ha viljatiloilta tuet pois!  ;) :o ::)
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Persut valtaavat MTK:n
Mun mielestä Soini määritteli jossain haastattelussa maatilan kokoluokaksi 20-30 lehmää, että jos noin on niin jokunen löytyy.  ;D
Onkohan sen mieli muuttunu...? :D :D Kyllä mä siitä kerran kysyin....ihan tässä ennen vaaleja.

yksi mies ei maataloutta muuta saa lauri heikkilä tulla lypsää lehmiä josko tulis järki päähän ja 24ha viljatilal vuoden tulot saa nytkin mut menojen kans oltava tarkkana samoon 20 lehmän kans ja joka on hankkinut jättivelat niin sielt peilist se syyllinen siihenkin löytyy ;D ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: Persut valtaavat MTK:n
Toivokaamme sitten ettei ole muuttunut ja että pitää ryhmänsä samassa ruodussa. MaasTullissa väläyteltiin tukileikkauksia jonkun Persun toimesta.

Ja ihan hyvä ehotus olikii. Yli 50 ha viljatiloilta tuet pois!  ;) :o ::)

Mitäs hyvää siinä muka on? Sen äijän leipä ei ole päivääkään ollut kiinni maataloudesta, professorin palkka on täysin valtion varoista maksettu. Sitä pitäisi ensimmäisena pienentää...
Käteinen ratkasee

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Persut valtaavat MTK:n
eikä viljantuotannossa mielestäni pääse c-alueella ökyilemään.

Viljan tuotannolla ei pääse ökyilemään missään, no ehkä jos on kotieläinstatus ja -tuet myyntivilja hehtaareillakin...   :P
Kuinka moni kotieläintila pystyy myymään viljaa ? ? Mulla on nelisenkymmentä asiakasta ja suurin osa kotieläintiloja. Kahdella tilalla riittää viljaa myyntii.

Niin siellä tundralla...
Eihän niitä muualla ookkaan kotieäintiloja, kun ne on lopetettu... Ainakin joku on huudellu nämä viimeset vuodet sitä.