Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe NH 8160 ruuvauksesta  (Luettu 7127 kertaa)

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: NH 8160 ruuvauksesta
syöttöä vaan niin isolle että ku kaasua painaa miin tulee mustaa savua reilusti.. jos se hirvittää niin pikkasen sit takas.. mutta sit pitää muistaa olla voimansiirron kans tarkkana..

Tm

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 41
Vs: NH 8160 ruuvauksesta
Mulla on turbotettu 8160 ja olen menossa penkittämään sen. Ajattelin samalla ruuvata siitä 140-150 hv ulos, jos siinä ei jo ole sen verran. Miten on pitääkö säätää muuta kuin syöttöä lisää? Huoltomies vaan muisteli, että niissä missä on turbo tehtaalta pitäisi myös säätää jotain alipainetta jos haluaa kunnolla tehoa lisää, mutta mulla kun ei ole alunperin turboa ei tuota alipainesäätöä edes olisi joten menis ihan pelkällä syötön lisäämisellä.

Syöttöä lisää ei muuta.Tuo alipaine liittyy imusarjasta tulevaan ahtopaine tunnistimeen eli ali tai ylipainehan siellä on kun paine nousee niin pyydetään lisää ruokaa ja kampiakseli hurjistuu entisestään,erityisesti Brittiimperiumin moottoreilla varustetut koneet saattavat aiheuttaa tuon tapahtuman aikana voimakkaan erektion joten poistin käytöstä


Siis poistit ton painekellon pois käytöstä? Oliko vaikutusta ja jos oli niin minkalaista? Kuinka se otetaan pois käytöstä?

samppaj76

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 528
Vs: NH 8160 ruuvauksesta
moottori teho on noin 15 % voimanotto tehon päälle. joten 142 hv voimanotosta on noin 163 hv moottorissa, viscokytkimestä ja muiden laitteiden ottamaa tehoa ei voi tarkasti tietää. ojalan koneeseen on sattunut tehtaalla isomman fendin säädöt ;D. kyllähän näitä voi tutkia pääasia on että koneet kulkee. ite on tullut vaan mittailtua voimanotto tehoja kun ei tuolla moottori teholla käytännön merkitystä. varsinkin nykyinen teho mittaus ilman lisälaitteita ISO hämää todellinen teho on paljon pienempi kuin esim DIN tai ECE hevoset. jenkeissä myydään koneet voimanotto teholla miksei täälläkin :D.

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: NH 8160 ruuvauksesta
Mulla on turbotettu 8160 ja olen menossa penkittämään sen. Ajattelin samalla ruuvata siitä 140-150 hv ulos, jos siinä ei jo ole sen verran. Miten on pitääkö säätää muuta kuin syöttöä lisää? Huoltomies vaan muisteli, että niissä missä on turbo tehtaalta pitäisi myös säätää jotain alipainetta jos haluaa kunnolla tehoa lisää, mutta mulla kun ei ole alunperin turboa ei tuota alipainesäätöä edes olisi joten menis ihan pelkällä syötön lisäämisellä.

Syöttöä lisää ei muuta.Tuo alipaine liittyy imusarjasta tulevaan ahtopaine tunnistimeen eli ali tai ylipainehan siellä on kun paine nousee niin pyydetään lisää ruokaa ja kampiakseli hurjistuu entisestään,erityisesti Brittiimperiumin moottoreilla varustetut koneet saattavat aiheuttaa tuon tapahtuman aikana voimakkaan erektion joten poistin käytöstä


Siis poistit ton painekellon pois käytöstä? Oliko vaikutusta ja jos oli niin minkalaista? Kuinka se otetaan pois käytöstä?

Tietenkään ei niin ärhäkkäästi vedä kun ruokaa ei anneta ylimääräistä ahtopaineen noustessa silti nostin syöttöä ja vetää jo alemmilta kierroksilta.

Imusarjasta lähtevä putki poikki ja tukkoon.Pumpun kyljessä oleva kello jää sillensä(Bosch).
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Tm

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 41
Vs: NH 8160 ruuvauksesta
Mulla on turbotettu 8160 ja olen menossa penkittämään sen. Ajattelin samalla ruuvata siitä 140-150 hv ulos, jos siinä ei jo ole sen verran. Miten on pitääkö säätää muuta kuin syöttöä lisää? Huoltomies vaan muisteli, että niissä missä on turbo tehtaalta pitäisi myös säätää jotain alipainetta jos haluaa kunnolla tehoa lisää, mutta mulla kun ei ole alunperin turboa ei tuota alipainesäätöä edes olisi joten menis ihan pelkällä syötön lisäämisellä.

Syöttöä lisää ei muuta.Tuo alipaine liittyy imusarjasta tulevaan ahtopaine tunnistimeen eli ali tai ylipainehan siellä on kun paine nousee niin pyydetään lisää ruokaa ja kampiakseli hurjistuu entisestään,erityisesti Brittiimperiumin moottoreilla varustetut koneet saattavat aiheuttaa tuon tapahtuman aikana voimakkaan erektion joten poistin käytöstä


Siis poistit ton painekellon pois käytöstä? Oliko vaikutusta ja jos oli niin minkalaista? Kuinka se otetaan pois käytöstä?

Tietenkään ei niin ärhäkkäästi vedä kun ruokaa ei anneta ylimääräistä ahtopaineen noustessa silti nostin syöttöä ja vetää jo alemmilta kierroksilta.

Imusarjasta lähtevä putki poikki ja tukkoon.Pumpun kyljessä oleva kello jää sillensä(Bosch).

Kiitosta, pittääpä ommaan temmiin kokkeilla.