Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe *****mainen temppu , myönnän .  (Luettu 14677 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
Mulla on tuolla jossain byrålådassa sellanen lappu (olisko viime marraskuulta), jossa seisoo, että olen ajanut 80 km rajoitusalueella 90 km tuntinopeutta, josta on vähennetty 3 km/h ja nopeudeksi on saatu 87 km/h, joten annamme kirjallisen huomautuksen asian johdosta. Oman auton mittari näytti salaman välähtäessä noin 92.  ;)
Mulle kävi pari kuukautta sitten täsmälleen samat, mutta mittari näytti 93, todellista 90 ja varmuusvähennyksen jälkeen 87 ja kirjallinen huomautus ;) ;D
Käsittelijänä joku sivari ja ylikomisaario allekirjottanu..

Kaveri ajo samana päivänä puu-autolla kolme kertaa samaan tolppaan niin , että välähti, eikä tullu edes huomautusta ja aina rajotinta vastaan 8)

Kamerasta filmi loppu

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
Mulla on tuolla jossain byrålådassa sellanen lappu (olisko viime marraskuulta), jossa seisoo, että olen ajanut 80 km rajoitusalueella 90 km tuntinopeutta, josta on vähennetty 3 km/h ja nopeudeksi on saatu 87 km/h, joten annamme kirjallisen huomautuksen asian johdosta. Oman auton mittari näytti salaman välähtäessä noin 92.  ;)
Mulle kävi pari kuukautta sitten täsmälleen samat, mutta mittari näytti 93, todellista 90 ja varmuusvähennyksen jälkeen 87 ja kirjallinen huomautus ;) ;D
Käsittelijänä joku sivari ja ylikomisaario allekirjottanu..

Kaveri ajo samana päivänä puu-autolla kolme kertaa samaan tolppaan niin , että välähti, eikä tullu edes huomautusta ja aina rajotinta vastaan 8)

Kamerasta filmi loppu

Pillerinpyörittäjä kävi ja teippasi sen linssin umpeen, kun luuli ensin ettei huomautuksella selviä.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
Harvinaisen pitkä threadi aiheesta, jonka jokainen autokoulun käynyt ja edes jonkinlaista kokemusta tieliikenteestä saaneen tulisi ymmärtää.

Liikenteessä etenkin hitaan ajoneuvon kannattaa joustaa ja antaa tietä sopivassa paikassa. Mulla on tapana kapealla tiellä ajaa niin ettei kukaan edes harkitse ohitusta vaikeassa paikassa ja kun tulee suora, niin hidastan vauhtia ja annan tietä niin että tunareinkin autoilija ymmärtää sen että nyt kannattaa ohittaa...Siis mikä tässä on nyt niin vaikea ymmärtää......

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
Harvinaisen pitkä threadi aiheesta, jonka jokainen autokoulun käynyt ja edes jonkinlaista kokemusta tieliikenteestä saaneen tulisi ymmärtää.

Liikenteessä etenkin hitaan ajoneuvon kannattaa joustaa ja antaa tietä sopivassa paikassa. Mulla on tapana kapealla tiellä ajaa niin ettei kukaan edes harkitse ohitusta vaikeassa paikassa ja kun tulee suora, niin hidastan vauhtia ja annan tietä niin että tunareinkin autoilija ymmärtää sen että nyt kannattaa ohittaa...Siis mikä tässä on nyt niin vaikea ymmärtää......

Tätähän juuri tässä on yritetty parhaimman mukaan monisanaisesti valistaa otsikon laatijalle. Mutta kun ei mene periille, niin ei mene!
Kun ei tajjuu niin ei tajjuu..... mites se menikään se lusikka/kauha -juttu????

Doksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 416
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
Harvinaisen pitkä threadi aiheesta, jonka jokainen autokoulun käynyt ja edes jonkinlaista kokemusta tieliikenteestä saaneen tulisi ymmärtää.

Liikenteessä etenkin hitaan ajoneuvon kannattaa joustaa ja antaa tietä sopivassa paikassa. Mulla on tapana kapealla tiellä ajaa niin ettei kukaan edes harkitse ohitusta vaikeassa paikassa ja kun tulee suora, niin hidastan vauhtia ja annan tietä niin että tunareinkin autoilija ymmärtää sen että nyt kannattaa ohittaa...Siis mikä tässä on nyt niin vaikea ymmärtää......

Tätähän juuri tässä on yritetty parhaimman mukaan monisanaisesti valistaa otsikon laatijalle. Mutta kun ei mene periille, niin ei mene!
Kun ei tajjuu niin ei tajjuu..... mites se menikään se lusikka/kauha -juttu????

Koskella muutenkin ymmärrys hukassa  ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Hukassa ???
Harvinaisen pitkä threadi aiheesta, jonka jokainen autokoulun käynyt ja edes jonkinlaista kokemusta tieliikenteestä saaneen tulisi ymmärtää. Liikenteessä etenkin hitaan ajoneuvon kannattaa joustaa ja antaa tietä sopivassa paikassa. Mulla on tapana kapealla tiellä ajaa niin ettei kukaan edes harkitse ohitusta vaikeassa paikassa ja kun tulee suora, niin hidastan vauhtia ja annan tietä niin että tunareinkin autoilija ymmärtää sen että nyt kannattaa ohittaa...Siis mikä tässä on nyt niin vaikea ymmärtää......
Tätähän juuri tässä on yritetty parhaimman mukaan monisanaisesti valistaa otsikon laatijalle. Mutta kun ei mene periille, niin ei mene!
Kun ei tajjuu niin ei tajjuu..... mites se menikään se lusikka/kauha -juttu????
Koskella muutenkin ymmärrys hukassa  ;D

Ei semmone mitä ei oo voi olla hukassa  ;D ;D ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
Harvinaisen pitkä threadi aiheesta, jonka jokainen autokoulun käynyt ja edes jonkinlaista kokemusta tieliikenteestä saaneen tulisi ymmärtää.

Liikenteessä etenkin hitaan ajoneuvon kannattaa joustaa ja antaa tietä sopivassa paikassa. Mulla on tapana kapealla tiellä ajaa niin ettei kukaan edes harkitse ohitusta vaikeassa paikassa ja kun tulee suora, niin hidastan vauhtia ja annan tietä niin että tunareinkin autoilija ymmärtää sen että nyt kannattaa ohittaa...Siis mikä tässä on nyt niin vaikea ymmärtää......

Tätähän juuri tässä on yritetty parhaimman mukaan monisanaisesti valistaa otsikon laatijalle. Mutta kun ei mene periille, niin ei mene!
Kun ei tajjuu niin ei tajjuu..... mites se menikään se lusikka/kauha -juttu????
Mä tiedän vaan sen lusikka-asennon  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
.... siinä kauha -jutussa on kaikkea paljon enemmän, jopa moninkertaisesti, verrattuna lusikka -juttuun.... :)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Hukassa ???
Harvinaisen pitkä threadi aiheesta, jonka jokainen autokoulun käynyt ja edes jonkinlaista kokemusta tieliikenteestä saaneen tulisi ymmärtää. Liikenteessä etenkin hitaan ajoneuvon kannattaa joustaa ja antaa tietä sopivassa paikassa. Mulla on tapana kapealla tiellä ajaa niin ettei kukaan edes harkitse ohitusta vaikeassa paikassa ja kun tulee suora, niin hidastan vauhtia ja annan tietä niin että tunareinkin autoilija ymmärtää sen että nyt kannattaa ohittaa...Siis mikä tässä on nyt niin vaikea ymmärtää......
Tätähän juuri tässä on yritetty parhaimman mukaan monisanaisesti valistaa otsikon laatijalle. Mutta kun ei mene periille, niin ei mene!
Kun ei tajjuu niin ei tajjuu..... mites se menikään se lusikka/kauha -juttu????
Koskella muutenkin ymmärrys hukassa  ;D

Ei semmone mitä ei oo voi olla hukassa  ;D ;D ;D
Hesassa ei osta liikennekulttuuria ollenkaan . Kehäkolmonen se ja se liittymä . Nissani poikittain tiellä eikä  liikenne suju . Tollasta kuuluu Novalla pitkin päivää .

Tampereen ympäristössä ei mitään ongelmaa koska Aulis ei asu siellä  ;D ;D