Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vaalien jälkeen  (Luettu 3839 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26186
  • vastustan
Vs: Aihe...
[
Noinhan se just ja tasan menee... ja ny ku mä oon eläkkeellä ni teen *****maisuuttani ja muiden kiusaks väitöskirjaa... saakutarallaa, juu  :P :P :P ::) ;D ;D ;D

***** Ja aiheena lienee:" Agraaritaustaisten ihmisten käytös sosiaalisissa medioissa" ? ::)

No ei ole  :P :P :P ...on kansantalouden ja tilastotieteen yhdistelmäsekametelisoppa suomalaisesta sopimusyhteiskunnasta tuloratkaisujen aikana  :P :P :P
[/quote]  kait agronetti mainitaan edes viitteissä ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Vaalien jälkeen
lähes kolmikymppisiä hengailee vaan yliopistossa huuhailemassa, se on merkittävä ongelma!!!!
Höpöhöpö... mäki valmistuin n. 15 vuodessa  ;D ;D ;D   :P   ::)   ;D ;D ;D
Sinä olet, ja aina ollutkin, erilainen nuori. :D. Mutta tottapuhuen siihenhän pitäisikin pyrkiä että valmistuu, yiopistostakin, ennen eläkeikää.

Noinhan se just ja tasan menee... ja ny ku mä oon eläkkeellä ni teen *****maisuuttani ja muiden kiusaks väitöskirjaa... saakutarallaa, juu  :P :P :P ::) ;D ;D ;D


Kutsu sitten väittelytilaisuuteen meidät mukaan. Taustatueksi.

Agrosta löytyy takuuvarmasti niin kovia väittelijöitä, että samassa tilaisuudessa intetään muutama tohtorinhattu myötäjäisiksi ja lukematta päivääkään. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Pyrkimykset...
lähes kolmikymppisiä hengailee vaan yliopistossa huuhailemassa, se on merkittävä ongelma!!!!
Höpöhöpö... mäki valmistuin n. 15 vuodessa  ;D ;D ;D   :P   ::)   ;D ;D ;D
Sinä olet, ja aina ollutkin, erilainen nuori. :D. Mutta tottapuhuen siihenhän pitäisikin pyrkiä että valmistuu, yiopistostakin, ennen eläkeikää.

Noinhan se just ja tasan menee... ja ny ku mä oon eläkkeellä ni teen *****maisuuttani ja muiden kiusaks väitöskirjaa... saakutarallaa, juu  :P :P :P ::) ;D ;D ;D

Aulis saa tohtorinhatun väittelyistään agronettiläisten kanssa aiheena: ''Juupas-eipäs''!  ;D  ;D  ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Maininta...
[
Noinhan se just ja tasan menee... ja ny ku mä oon eläkkeellä ni teen *****maisuuttani ja muiden kiusaks väitöskirjaa... saakutarallaa, juu  :P :P :P ::) ;D ;D ;D
***** Ja aiheena lienee:" Agraaritaustaisten ihmisten käytös sosiaalisissa medioissa" ? ::)
No ei ole  :P :P :P ...on kansantalouden ja tilastotieteen yhdistelmäsekametelisoppa suomalaisesta sopimusyhteiskunnasta tuloratkaisujen aikana  :P :P :P
 
kait agronetti mainitaan edes viitteissä ;D ;D ;D ;D
[/quote]

Lupaan... että lähdeviitteissä  ::) :P :P :P ;D ;D ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Kirjeyliopisto...
Noinhan se just ja tasan menee... ja ny ku mä oon eläkkeellä ni teen *****maisuuttani ja muiden kiusaks väitöskirjaa... saakutarallaa, juu  
Mistä USA:laisesta kirjeyliopistosta tilasit paperit... ???     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Vaalien jälkeen
sitä- kun muistas, ett mitä tähän ketjuun tuli kirjotettuo.... oli kuulemma wepppmaesteri poestanunna.... tesanttiko lie poestattanunna...
Elämä on parasta kometiijjaa

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Maininta...
[
Noinhan se just ja tasan menee... ja ny ku mä oon eläkkeellä ni teen *****maisuuttani ja muiden kiusaks väitöskirjaa... saakutarallaa, juu  :P :P :P ::) ;D ;D ;D
***** Ja aiheena lienee:" Agraaritaustaisten ihmisten käytös sosiaalisissa medioissa" ? ::)
No ei ole  :P :P :P ...on kansantalouden ja tilastotieteen yhdistelmäsekametelisoppa suomalaisesta sopimusyhteiskunnasta tuloratkaisujen aikana  :P :P :P
 
kait agronetti mainitaan edes viitteissä ;D ;D ;D ;D

Lupaan... että lähdeviitteissä  ::) :P :P :P ;D ;D ;D
[/quote]

entä  lestat  ??? ???

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Vaalien jälkeen
sitä- kun muistas, ett mitä tähän ketjuun tuli kirjotettuo.... oli kuulemma wepppmaesteri poestanunna.... tesanttiko lie poestattanunna...
Kirjoituksesi on siis desantoitu!     >:(
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Takaisin asiaan...
Olen hiukan huolestunut demareiden Urpilaisen innosta kerätä pöydälleen hallitustaipaleen arkunnauloja: ehdottomuudet eläkeiän ja väliaikaisen takausrahaston suhteen tekevät hallitusneuvotteluista ennalta liian itsestäänselvän. Näillä eväillä demarit jäävät automaattisesti ulkopuolelle, ja vaihtoehdot nykymeiningille jäävät vähiin.



Ääni kokoomukselle tai kepulle  kertoo, että äänestäjän mukaan nykymeno on oikein.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Takaisin asiaan...
Olen hiukan huolestunut demareiden Urpilaisen innosta kerätä pöydälleen hallitustaipaleen arkunnauloja: ehdottomuudet eläkeiän ja väliaikaisen takausrahaston suhteen tekevät hallitusneuvotteluista ennalta liian itsestäänselvän. Näillä eväillä demarit jäävät automaattisesti ulkopuolelle, ja vaihtoehdot nykymeiningille jäävät vähiin.



Ääni kokoomukselle tai kepulle  kertoo, että äänestäjän mukaan nykymeno on oikein.



ja  kertoo maksuhalukkuudesta siestamaille  ja  suomeen  itä karjalan infra :P