Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe PERSUTTAAKO?  (Luettu 11221 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Eikö ihmiset saa äänestää vaikka "Ukko Mustalaista".

Höh... tietysti saa !!! Kannattaisi kuitenkin - edes vähän - miettiä ketä - ja mitä puoluetta - äänestää  ::)
+
PerSujen maahanmuuttokriitikkona  :o tunnettu helsinkiläisehdokas Jussi Halla-Aho ja puolueen espoolainen puheenjohtaja Timo Soini ovat täysin eri mieltä kuntien välisestä verotulontasauksesta.
Halla-Aho haluaa lopettaa kuntien välisen verotulontasauksen kokonaan. Helsingin Sanomien vaalikoneeseen kirjoittamassaan vastauksessa Halla-Aho tyrmää verotulotasauksen ”kepulaisena aluepolitiikkana.” Soini sen sijaan kertoo kannattavansa aluepolitiikkaa ja kuntien välisten verotuloerojen tasaamista. ”Tasausta ei ainakaan pidä heikentää". Minä olen uskaltanut sanoa Espoon kaupunginvaltuustossa, että meidän pitää kantaa vastuuta koko Suomesta”, Soini sanoi - ja Soini on ominut tuon "sloganin" - tietysti - Kansalliselta Kokoomukselta  :P :P :P   ;D ;D ;D

    No Halla-aho voi hypätä sitten eduskunnassa vaikka vihreisiin ,jos Soinin linjaus ei sovi  :D :D :D :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Ajatusleikki...
Eikö ihmiset saa äänestää vaikka "Ukko Mustalaista".

Höh... tietysti saa !!! Kannattaisi kuitenkin - edes vähän - miettiä ketä - ja mitä puoluetta - äänestää  ::)
+
PerSujen maahanmuuttokriitikkona  :o tunnettu helsinkiläisehdokas Jussi Halla-Aho ja puolueen espoolainen puheenjohtaja Timo Soini ovat täysin eri mieltä kuntien välisestä verotulontasauksesta.
Halla-Aho haluaa lopettaa kuntien välisen verotulontasauksen kokonaan. Helsingin Sanomien vaalikoneeseen kirjoittamassaan vastauksessa Halla-Aho tyrmää verotulotasauksen ”kepulaisena aluepolitiikkana.” Soini sen sijaan kertoo kannattavansa aluepolitiikkaa ja kuntien välisten verotuloerojen tasaamista. ”Tasausta ei ainakaan pidä heikentää". Minä olen uskaltanut sanoa Espoon kaupunginvaltuustossa, että meidän pitää kantaa vastuuta koko Suomesta”, Soini sanoi - ja Soini on ominut tuon "sloganin" - tietysti - Kansalliselta Kokoomukselta  :P :P :P   ;D ;D ;D
No Halla-aho voi hypätä sitten eduskunnassa vaikka vihreisiin ,jos Soinin linjaus ei sovi  :D :D :D :D

Politiikkaa "vähän" seuranneena rupesin oikeen miettiin et mitä tapahtuis, jos se esim. tulis koputtamaan lahtarikaartin ryhmäkanslian ovee... voi olla et siellä menis koko jengi viimestä kahvinkeittäjää myöte pöydän alle piiloon... je Beni kuiskis et se joka ny avaa kitansa saa tupaan  ::) :P ;D

simmo

  • Vieras
Vs: PERSUTTAAKO?
Ei lähe persutus Kobran käskystä 8)

simmo

  • Vieras
Vs: PERSUTTAAKO?
 
Sitä vartenhan ne on perustettu, suojelemaan sijoittajien pääomia. ;D
[/quote]--Kreikka ei selviä veloistaan ikinä.Sillä ei ole mitään luonnonvaroja,vain oliivipuita.Turismi on laskenut viime vuosina 2% vuodessa ja syy siihen on se,että Kreikassa on kallis hintataso.Turisti haluaa lomaltaan halpoja hintoja,niitä tarjoaa Thaimaa,Intia,Kiina ja Turkki.Espanjakin on vielä halvempi.Kävin itse viimeksi Kreikassa 10v sitten.Jo silloin hintataso oli huikea .Kaupoissa en huomannut mitään suomalaisia tuotteita,joten en oikein usko tuohon kaupankäyntiinkään.Talonsa ne tekee savesta ja kivestä,joten tuskin puutakaan paljon ostavat.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: PERSUTTAAKO?
Kreikka ei selviä veloistaan ikinä.Sillä ei ole mitään luonnonvaroja,vain oliivipuita.Turismi on laskenut viime vuosina 2% vuodessa ja syy siihen on se,että Kreikassa on kallis hintataso.Turisti haluaa lomaltaan halpoja hintoja,niitä tarjoaa Thaimaa,Intia,Kiina ja Turkki.Espanjakin on vielä halvempi.Kävin itse viimeksi Kreikassa 10v sitten.Jo silloin hintataso oli huikea .Kaupoissa en huomannut mitään suomalaisia tuotteita,joten en oikein usko tuohon kaupankäyntiinkään.Talonsa ne tekee savesta ja kivestä,joten tuskin puutakaan paljon ostavat.
Eipä ole simmo ensimmäistä kertaa väärässä.

                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

simmo

  • Vieras
Vs: PERSUTTAAKO?
Ei kae mulle kukkaa politiikko oo teheny mittää! Ite oon elantoni hankkinu.

Mutta Suomee ajatellen SMP oli pelkkä tuhnupieru. Suuret puheet kutistui olemattomiin tekoihin. #kk työttömyyven poisto lisäsi vain vaikeuksia.

En ole katkera mutta kuitenkin...muistan kuinka suuri ploppi koko SMP oli! Perus samasta reijästä, sammoella pihteillä pihtisynnytetty. Sikijö sekalaenen eikä elinkeleponen. Paesuu ja sitte räjähtää. Ohan näetä nähty!
----------------Kyllä minä olen järkyttynyt tästä Kobran kielen käytöstä.Moukkamaisuus huipussaan >:(

simmo

  • Vieras
Vs: PERSUTTAAKO?

Eipä ole simmo ensimmäistä kertaa väärässä.
-kerroppa mitä tavaraa Kreikkaan viedään?


[/quote]

emo-heikki

  • Vieras
Vs: PERSUTTAAKO?

Eipä ole simmo ensimmäistä kertaa väärässä.
-kerroppa mitä tavaraa Kreikkaan viedään?


[/quote]

Eiköhän ne emännät vie sen tavaran sinne housuissaan ...

nilihaara

  • Vieras
Vs: PERSUTTAAKO?

Eipä ole simmo ensimmäistä kertaa väärässä.
-kerroppa mitä tavaraa Kreikkaan viedään?



Eiköhän ne emännät vie sen tavaran sinne housuissaan ...
[/quote]  Eikä edes saada vientituloja. ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: PERSUTTAAKO? Kyllä
Kobraa persuttaa vallan kovin.

Tuo on varsin tarkka havainto. Mutta saaketti ku ei kopraa sytytä. Urakalla luvin seuvun persuksijen vaalitäkyjä äskettäen. Riemusalle mielellehän niistä tullee. Onko tosijaan noin yksioikosesti ajattelevija. No, hätä. Ei niistä yksikää pääse läpi.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Aulis Anttila

  • Vieras
Vienti ja tuonti...
Eipä ole simmo ensimmäistä kertaa väärässä. -kerroppa mitä tavaraa Kreikkaan viedään?
Eiköhän ne emännät vie sen tavaran sinne housuissaan ...
 
Eikä edes saada vientituloja. ;D
[/quote]

Joo... mut tuomisia on  ::) ::) :P :P

jeep

  • Vieras
Vs: PERSUTTAAKO?
Kyllä tuo iltapäivälehtien ajojahti persuja ja soinia vastaan alkaa mennä jo ihan överiks. Muitten puolueiden vikinä ja kitinä kertoo vaan siitä että persut voittaa, kasan alimmaiset ne pitää kovinta ääntä.

 

Aulis Anttila

  • Vieras
Äitiiiiiiiiii - tuu ikkunaan...
Kyllä tuo iltapäivälehtien ajojahti persuja ja soinia vastaan alkaa mennä jo ihan överiks. Muitten puolueiden vikinä ja kitinä kertoo vaan siitä että persut voittaa, kasan alimmaiset ne pitää kovinta ääntä.

Äitiiiiiiiiii - tuu ikkunaan... kansa kiusaa PerSuu  ::) :P :P ;D ;D ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: PERSUTTAAKO? Kyllä
Kobraa persuttaa vallan kovin.

Tuo on varsin tarkka havainto. Mutta saaketti ku ei kopraa sytytä. Urakalla luvin seuvun persuksijen vaalitäkyjä äskettäen. Riemusalle mielellehän niistä tullee. Onko tosijaan noin yksioikosesti ajattelevija. No, hätä. Ei niistä yksikää pääse läpi.

 Pikkasen näyttää siltä ,että noista on kaikki enemmän järissään kuin Kobra. http://www.perussuomalaiset.fi/eduskuntavaalit2011/oulunvaalipiiri

Aulis Anttila

  • Vieras
PerSuministeri...
Kobraa persuttaa vallan kovin.
Tuo on varsin tarkka havainto. Mutta saaketti ku ei kopraa sytytä. Urakalla luvin seuvun persuksijen vaalitäkyjä äskettäen. Riemusalle mielellehän niistä tullee. Onko tosijaan noin yksioikosesti ajattelevija. No, hätä. Ei niistä yksikää pääse läpi.
Justiinsa vaalit ovat vielä edessäpäin,sitten katsotaan montako persutta on päässyt lävitse,ja onko niistä mihinkään.Minä en tunne ainakaan yhtään persutta joka olisi  ollut ministeri?

Vistbacka on ollu... ÄssÄmmPeen aikaan.