Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tulevä Pääkanisteri  (Luettu 5281 kertaa)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Tulevä Pääkanisteri
Ihmisten nimittely on mielestäni lapsellista, vaikka olis Persuista kyse.  ::)

Ai...pitääks mun sit perua se meloni      ??? ??? :P

Ei tarvitse perua, jos ei taho. ;)
  Mielestäni raja nimittelyssä pitäisi ainakin kulkea siinä, että ulkonäöstä, ruumiinvammasta, tai muusta ns. “luojan luomasta” valuviasta ei  pitäisi nimitellä ketään.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

senjoriitta

  • Vieras
Vs: Tulevä Pääkanisteri
Ihmisten nimittely on mielestäni lapsellista, vaikka olis Persuista kyse.  ::)

Ai...pitääks mun sit perua se meloni      ??? ??? :P

Ei tarvitse perua, jos ei taho. ;)
  Mielestäni raja nimittelyssä pitäisi ainakin kulkea siinä, että ulkonäöstä, ruumiinvammasta, tai muusta ns. “luojan luomasta” valuviasta ei  pitäisi nimitellä ketään.

Tahoin ja sorry. (Timpalle)

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Tulevä Pääkanisteri
Tais vaan jäädä Soini-parka pikkasen veljiensä varjoon  ??? Semmosia tuntemattomampia hemmoja kuin Väinämöinen, Lemminkäinen...Mitäs jäi pohojammmmaalle  ;D
-pääministeri soininkainen ;D

Joo mutta siinä riittää kyllä tämän maan eliitillä pohtimista ja kahvit väärään kurkkuun , monena aamuna, jos Soinista tulisi pääministeri ja Väyrysestä presidentti  :D :D :D

Ihan varmasti ja  varmaan muutamat agrolaiset   muuttais heti vaikka Timbuktuun  ;D ;D ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Muutto...
Tais vaan jäädä Soini-parka pikkasen veljiensä varjoon  ??? Semmosia tuntemattomampia hemmoja kuin Väinämöinen, Lemminkäinen...Mitäs jäi pohojammmmaalle  ;D
-pääministeri soininkainen ;D

Joo mutta siinä riittää kyllä tämän maan eliitillä pohtimista ja kahvit väärään kurkkuun , monena aamuna, jos Soinista tulisi pääministeri ja Väyrysestä presidentti  :D :D :D

Ihan varmasti ja  varmaan muutamat agrolaiset   muuttais heti vaikka Timbuktuun  ;D ;D ;D

Mä en lähe... ja se tämä toi minä-itte ei lähe sekää... ei ainaskaa ennen ku se on maksanu sen kossuvelkasa mulle, perkele, ja juu  :P :P :P

Viimeksi muokattu: 24.03.11 - klo:23:44 kirjoittanut Aulis Anttila