Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puhelinmyyjien moraali  (Luettu 5058 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Kokeilu
Sitten valitetaan kun työttömät ei ota vastaan työtä. Jos olet kortistossa ja kieltäydyt puhelinmyyntityöstä joudut karenssiin. Ja kun työ on provisiopalkalla täytyy yrittää myydä. Että tämmöinen näkökanta.  :P
Minun - ihan ikioma ja yksityinen - mielipiteeni on, että puhelinmyynti ei ole työtä.
Kokeileppas piruuttasi..

Minulla ei ole tarvetta moiseen... mutta minä olen vuosien saatossa myynyt aatetta puhelimitse paljonkin  ;D  :D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Kokeilu
Minulla ei ole tarvetta moiseen... mutta minä olen vuosien saatossa myynyt aatetta puhelimitse paljonkin  ;D  :D
Ja netin välityksellä sitäkin enemmän. :P

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Kokeilu
Minulla ei ole tarvetta moiseen... mutta minä olen vuosien saatossa myynyt aatetta puhelimitse paljonkin  ;D  :D
Ja netin välityksellä sitäkin enemmän. :P


Ja toiset myyjät tekee sitä vielä palkattakin..... ;)

Lahtari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 167
Vs: Mielipide
Sitten valitetaan kun työttömät ei ota vastaan työtä. Jos olet kortistossa ja kieltäydyt puhelinmyyntityöstä joudut karenssiin. Ja kun työ on provisiopalkalla täytyy yrittää myydä. Että tämmöinen näkökanta.  :P

Minun - ihan ikioma ja yksityinen - mielipiteeni on, että puhelinmyynti ei ole työtä.

Joku lahtari sitäkin bisnestä pyörittää. :P
***** Ja vitut. En tasan tarkkaan pyöritä. ;D
Sellaistakin on tullut vastaan näiden puhelinmyyjien kanssa, että vaikka niiltä ei tilaa mitään, alkaa lehti tulla. Tällä viikolla alkoi tulla emännän nimissä Auto Bild Suomi-lehti, eikä varmasti oo tilannu. Taitaa kyseisellä myyjällä olla päivän kiintiö yhtä vaille vajaa ja se saadaan paikattua laittamalla jollekin lehti tulemaan, joka on kieltäytynyt tilauksesta.

Aulis Anttila

  • Vieras
Joo
Minulla ei ole tarvetta moiseen... mutta minä olen vuosien saatossa myynyt aatetta puhelimitse paljonkin  ;D  :D
Ja netin välityksellä sitäkin enemmän. :P


Joo  ;D  :D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Puhelinmyyjien moraali
Tänne alkoi tulla Tiede 2000 -lehti. Kukaan ei ollut tilannu ja soitelukkaan. Laskukin löysi perille. Tämä on ihmeellistä touhua, pistetään piruuttaan x:lle lehti, puolet maksaa varmaan laskunkin. Minä en. Tinkaa siinä sitten pari minuuttia kun perut "tilausta".
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Status

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 373
Vs: Puhelinmyyjien moraali
Tuolla tavalla ette pääse suosioon suureen  ::)

Minulla oli ja on tapana oikein hartaudella jututtaa, sekä pyytää erinäköisten lehtipakettien ja tilaus yhdistelmien alennuksia, tinkaamalla hartaasti ja huolella edullisen tarjouksen sekä sitten mitä vielä tilauksiin sisältyy niin sanottuja kylkiäisiä.
Ennätys on että olen saanut myyjän puhumaan yli tunnin puhelimeeni ;)

Niin tietysti olen viimeiseksi sanonut myyjälle: nyt on parempaa tekemistä kuin lehtien tilaaminen, että moron ::)
Kyll se siit lutviintuu suuntaa tai toisee

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Puhelinmyyjien moraali
Ennätys on että olen saanut myyjän puhumaan yli tunnin puhelimeeni ;)

Niin tietysti olen viimeiseksi sanonut myyjälle: nyt on parempaa tekemistä kuin lehtien tilaaminen, että moron ::)

Armas anoppi on kunnostautunut tuolla saralla. Oli ihan mukava rupatella puhelimessa kun taannoin katkoi käden ja jalan samaan aikaan, eikä oikein päässyt liikkeelle. Tuli telemarkkinoijallekin aimo tietopaketti lehmien kroonisista utaresairauksista ja niiden esiintyvyydestä tietyissä lehmäsuvuissa. Tai vaikka seurakunnan ongelmallisuudesta työyhteisönä.

Ei-kuorissa erilaisiin kampanjoihin vastaaminen puhelinnumeron kera on tilaus telemarkkinoinnille.

 

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Puhelinmyyjien moraali
Ei-kuorissa erilaisiin kampanjoihin vastaaminen puhelinnumeron kera on tilaus telemarkkinoinnille.

Niin ja myös kuluttajatutkimuksiin ym. vastaaminen tietää sitä että kohta pukkaa kaikenlaista bonusta ja muuta etua jonka voi hyödyntää vain lehtitilauksen yhteydessä. Tosin jos on luppoaikaa, voihan niihin gallupeihinkin vastailla mitä sattuu.