Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Väyrynen presidentiksi  (Luettu 4965 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Vs: Väyrynen presidentiksi
Jos pate on ehdokkaana,niin eka äänestyksessä äänestän Timo Soinia.Mutta jos on vastakkain paavo  ja niinistö,niin taidan äänestää edellistä.Koska Kobra ja minä-itte ja AA ovat niin ylimielisiä,ihan sen takia.Muutoin äänestäisin Niinistöä.

Just.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Väyrynen presidentiksi
"Jumala on valinnut minut johtamaan Suomen kansaa", sanoi Pate ja putosi ympäripäissään baarijakkaralta.... ja tämä tarina on tosi!


http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011032213414491_uu.shtml

Viimeksi muokattu: 22.03.11 - klo:17:28 kirjoittanut minä-itte

minä-itte

  • Vieras
Vs: Väyrynen presidentiksi
Minkä takia Väyrynen kuvataan aina istuma-asennossa?
Koska EU-säännösten mukaan ei saa kuvata seisovaa mulkkua

minä-itte

  • Vieras
Vs: Väyrynen presidentiksi
Mitä saadaan lopputulemaksi kun ratkaistaan Johanna Korhosen esittämä yhtälö Väyrynen Väyrynen Väyrynen? -

-  0x0x0=0

minä-itte

  • Vieras
Vs: Väyrynen presidentiksi
Paavo Väyrynen käveli asematunnelissa, ja eräs pultsari alkoi jututtaa Paavoa. Pultsari kysyi: "Ei ole siskoni, ei ole veljeni, mutta on silti isäni lapsi. Kuka se on?" Paavo ei keksinyt vastausta, ja pultsari vastasi Paavolle: "Se olen tietysti minä itse!"

Paavo piti arvoituksesta, ja niinpä hän sitten myöhemmin kysyi Mauno Koivistolta: "Ei ole siskoni, ei ole veljeni, mutta on silti isäni lapsi. Kuka se on?" Mauno vastasi: "Se olet tietysti sinä itse." Tähän Paavo vastasi: "Ei, ei, se on eräs pultsari tuolta asematunnelista."

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Väyrynen presidentiksi
Ei arvostelija ole tärkeä.

Ei hän, joka osoittaa muiden virheet ja on jälkiviisas.

Kunnia kuuluu sille, joka astuu areenalle.

    Theodore Roosevelt
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Väyrynen presidentiksi
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011032213414001_uu.shtml

On äijällä pönttö sekaisin.
Hienoa että sentään itse vielä tajuat tilasi.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Väyrynen presidentiksi
Paavo Väyrynen käveli asematunnelissa, ja eräs pultsari alkoi jututtaa Paavoa. Pultsari kysyi: "Ei ole siskoni, ei ole veljeni, mutta on silti isäni lapsi. Kuka se on?" Paavo ei keksinyt vastausta, ja pultsari vastasi Paavolle: "Se on tietysti Minä Itte!"

Paavo piti arvoituksesta, ja niinpä hän sitten myöhemmin kysyi Mauno Koivistolta: "Ei ole siskoni, ei ole veljeni, mutta on silti isäni lapsi. Kuka se on?" Mauno vastasi: "Se olet tietysti sinä itse." Tähän Paavo vastasi: "Ei, ei, se on eräs pultsari tuolta asematunnelista."

Minä-Itte on siis pultsari asematunnelista. Tämäkö selittää antipatiaasi Väykkyä kohtaan?

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Väyrynen presidentiksi
"Jumala on valinnut minut johtamaan Suomen kansaa", sanoi Pate ja putosi ympäripäissään baarijakkaralta.... ja tämä tarina on tosi!


http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011032213414491_uu.shtml

tämä ehdokkaiden  esiinnostaminen on kepun eduskuntavaalitatiikkaa,,,,,yritetään
pitää puheet  kepuissa ,,,,,ja uskotaan että vaalikopissa edes joku muistaisi,,,,,
vaikka kepu ei senjälkeen muista :P :P

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Väyrynen presidentiksi
Paavo Väyrynen käveli asematunnelissa, ja eräs pultsari alkoi jututtaa Paavoa. Pultsari kysyi: "Ei ole siskoni, ei ole veljeni, mutta on silti isäni lapsi. Kuka se on?" Paavo ei keksinyt vastausta, ja pultsari vastasi Paavolle: "Se olen tietysti minä itse!"

Paavo piti arvoituksesta, ja niinpä hän sitten myöhemmin kysyi Mauno Koivistolta: "Ei ole siskoni, ei ole veljeni, mutta on silti isäni lapsi. Kuka se on?" Mauno vastasi: "Se olet tietysti sinä itse." Tähän Paavo vastasi: "Ei, ei, se on eräs pultsari tuolta asematunnelista."

Pate opiskeli venäjää aikoinaan ja kerran moskovasa käydessä kokeili taitoaan;kävi hotellin respassa kysymässä omalla venäjänkielellään missä olis lähin vessa,no,respa kysyi:kak?,pate sanoi että ei kun pis..

Aulis Anttila

  • Vieras
Toiset osaa, toiset ei...
"Jumala on valinnut minut johtamaan Suomen kansaa", sanoi Pate ja putosi ympäripäissään baarijakkaralta..  ja tämä tarina on tosi!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011032213414491_uu.shtml
tämä ehdokkaiden  esiinnostaminen on kepun eduskuntavaalitatiikkaa,,,,,yritetään pitää puheet  kepuissa ,,,,,ja uskotaan että vaalikopissa edes joku muistaisi,,,,, vaikka kepu ei senjälkeen muista :P :P

Toista se on toi lippalakki melonin päässä  ;D ;D ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Toiset osaa, toiset ei...
"Jumala on valinnut minut johtamaan Suomen kansaa", sanoi Pate ja putosi ympäripäissään baarijakkaralta..  ja tämä tarina on tosi!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011032213414491_uu.shtml
tämä ehdokkaiden  esiinnostaminen on kepun eduskuntavaalitatiikkaa,,,,,yritetään pitää puheet  kepuissa ,,,,,ja uskotaan että vaalikopissa edes joku muistaisi,,,,, vaikka kepu ei senjälkeen muista :P :P

Toista se on toi lippalakki melonin päässä  ;D ;D ;D

aalikselle pitää puhua niin että aaliskin ymmärtää

ja äänestävät perheineen perusässiä 8)

Naturalis

  • Vieras
Vs: Väyrynen presidentiksi
Mieluummin Väyrynen presidenttinä kuin joku puhelinpylväässä roikkunu jeesustelija! ;D

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Väyrynen presidentiksi
Kyllä taas Suomen kansaa rangaistaan. Pressan vaaleissa pitää valita joko Paavo Väyrynen vai tolppa apina. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Väyrynen presidentiksi
"Jumala on valinnut minut johtamaan Suomen kansaa", sanoi Pate ja putosi ympäripäissään baarijakkaralta.... ja tämä tarina on tosi!


http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011032213414491_uu.shtml

tämä ehdokkaiden  esiinnostaminen on kepun eduskuntavaalitatiikkaa,,,,,yritetään
pitää puheet  kepuissa ,,,,,ja uskotaan että vaalikopissa edes joku muistaisi,,,,,
vaikka kepu ei senjälkeen muista :P :P

  Onks patea kepu nostanut vai pate itse..