Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Parrenerottajia mistä?  (Luettu 1803 kertaa)

Kontuveikko

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 434
Parrenerottajia mistä?
Nuorkarjalle sopivia parrenerottajia pitäisi hankkia, seinään pultattavia. Mistä noita kannattaisi kysellä? Edullisia pitää olla.

Lisäksi kumimattoa makuualustaksi, mistä saisi esim. käytettyjä liukuhihnoja?

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Parrenerottajia mistä?
Tuolta tuli minulle portteja ja joitakin lehmien parrenerottajia, hinnassa ainakin pesivät Pellonpajan ja Lavalin.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Parrenerottajia mistä?
http://www.huutokaupat.com/fi/v/8242

Tuossa on hihnarulla, ei kun tarjousta tekemään. Voi olla myynnissä edelleen motta ei ole myyty näköjään tuolla tarjotulla 1100 €:n hinnalla.

Tuolla kumihinnalla voi tietysti totuttaa hiehot kumin hajuun, mutta ei se kyllä mitään pehmennä  :'(

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Parrenerottajia mistä?

Jos oikeasti pehmeyttä haluaa (niinkuin olis hyvä) niin todella reilu kuivitus tai sitten joku pehmeä peti tai matto. Itse ostin syksyllä perusmattoja hiehoille, ja hetken tuumittuani ajattelin että olis voinut senkin rahan laittaa johonkin vähän pehmeämpään..   :(
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: Parrenerottajia mistä?
hiekkapeti (ilman betonilattiaa, ilman styroxia alla) siihen haketta noin 20-30 cm päälle, tarvittaessa olkisilppua kuivikkeeksi.
parrenerottajat kätevä mies tekee vaikka ihan itse, tai ei ainakaan osta tollonpajalta puolalaista paskaa kotimaisena  ;D
ja pohjoiset päälle..