Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Halpalentomatkustaminen  (Luettu 3185 kertaa)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Halpalentomatkustaminen
Mä lennän aina sinivalkoisin siivin. Jos ei jonnekin pääse finskillä, niin sinne ei tarvitse sit mennä  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Halpalentomatkustaminen
Mä lennän aina sinivalkoisin siivin. Jos ei jonnekin pääse finskillä, niin sinne ei tarvitse sit mennä  ???
Kyllähän sinivalkoisin siivin pääsi kohteeseen,pois ei sitte päässykkään >:( Vajaa kaksvuorokautta ihmeteltiin saako vinnairin miehet koneen kuntoon vai ei.Eivät saaneet,pois tultiin viimmeyönä jollain Monarchairwayssillä.
Porukas oli muutama Rovaniemeltä.Heillä oli jatkolento finnairilla so*****na.Kun sitte lopulta pääsivät helsinkivantaalle,vinnairilta kerrottiin että voivoi,omapa on ongelmanne :o

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Halpalentomatkustaminen
Mä lennän aina sinivalkoisin siivin. Jos ei jonnekin pääse finskillä, niin sinne ei tarvitse sit mennä  ???
Kyllähän sinivalkoisin siivin pääsi kohteeseen,pois ei sitte päässykkään >:( Vajaa kaksvuorokautta ihmeteltiin saako vinnairin miehet koneen kuntoon vai ei.Eivät saaneet,pois tultiin viimmeyönä jollain Monarchairwayssillä.
Porukas oli muutama Rovaniemeltä.Heillä oli jatkolento finnairilla so*****na.Kun sitte lopulta pääsivät helsinkivantaalle,vinnairilta kerrottiin että voivoi,omapa on ongelmanne :o
:o Aijaa, kyl mä oon päässy aina voucherilla hotelliin, jos tarvis ja uuden jatkolennonkin liput lyöty kurttuiseen kämmeneen, jos ollu tollanen konerikkotapaus  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

senjoriitta

  • Vieras
Vs: Halpalentomatkustaminen
Ryanair Pirkkalasta on ihan ok. Nälkäiset syöpöt eväät mukaan !   :D

nilihaara

  • Vieras
Vs: Halpalentomatkustaminen
Ryanair Pirkkalasta on ihan ok. Nälkäiset syöpöt eväät mukaan !   :D
Pistä vielä Jahti-makkaraa eväspalasten väliin niin maistuu.   ;D

Lisbet

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16
Vs: Halpalentomatkustaminen
Ryanair Pirkkalasta on ihan ok. Nälkäiset syöpöt eväät mukaan !   :D
Pistä vielä Jahti-makkaraa eväspalasten väliin niin maistuu.   ;D
Ja lasipulloon aamulypsyltä maitua!

senjoriitta

  • Vieras
Vs: Halpalentomatkustaminen
Ryanair Pirkkalasta on ihan ok. Nälkäiset syöpöt eväät mukaan !   :D
Pistä vielä Jahti-makkaraa eväspalasten väliin niin maistuu.   ;D
Ja lasipulloon aamulypsyltä maitua!

Yäk!