Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe DynaVTeen ja Valtran sähköohjattu hydrauliikka on  (Luettu 3162 kertaa)

Broil€rBaron

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66
  • Syökää kanaa, se tekee hyvää minulle!
Ilmeisesti ylivoimaisesti muihin traktoreihin verrattuna toimintahäiriöisintä. Minkälaista varaosavarastoa suosittelette DynaVTeelle ???

Viimeksi muokattu: 08.03.11 - klo:18:47 kirjoittanut Broil€rBaron

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Ilmeisesti ylivoimaisesti muihin traktoreihin verrattuna toimintahäiriöisintä. Minkälaista varaosavarastoa suosittelette DynaVTeelle ???


Sori, mulle oli liian vaikea toi eka lause.. :-[  Edit: Se olikin jatkoa otsikolle, ja 10 minuutin tavaamisen jälkeen tyhmäkin ymmärsi!  :D

Viimeksi muokattu: 08.03.11 - klo:18:56 kirjoittanut hvinnamo

Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65448
joissain varaosissa hintana näköjään myyjän puhelinnumero!                  ja sitten noitten sähköhärpäkkeitten liittimet on kyllä niiiiiiin perseestä!        jos huollossa avattu niin myös huollossa uusittu, -koko liitin!

roadman

  • Vieras
Jos joku miettii onko danfoss laadukas niin kysäisee paikalliselta valtran huollosta, niin saapi varmasti suoran vastauksen sen laadusta  ;D

Tiiä onko ne muutkaan sen parempia  ???

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Ei mulla ainaskaan ole noin huonoa kokemusta DynaVt:stä.

Hiukka kyl ihmettelen...

 ???
Kui mää ain olen paras?

kannokko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 17
ei kannata miettiä moista k-varaosat ei saa toimitettua mitään osia, ei edes varaosia-

JoHaRa

  • Vieras
Ilmeisesti ylivoimaisesti muihin traktoreihin verrattuna toimintahäiriöisintä. Minkälaista varaosavarastoa suosittelette DynaVTeelle ???


Akunkenkiä kuulemma menee kerran kolmessa vuodessa. Akku on vähän kai huonossa paikassa joten kenkiä ei saa enää uudelleen kiinni jos akut täytyy vaihtaa. Mutteri siis ruostuu piloille  :D