Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ...että näin...  (Luettu 3298 kertaa)

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: ...että näin...
Mietin tuossa...      tuskin pahantahtoisuuttaan syyllistyi tuollaiseen vaan SAIRAUTTAAN.  Olen varma että tuollaiseen sairauteen voisi olla lääke kehitettävissä jos vaan olisi tahtoa.  Samanmoisella lääkkeellä sitten voisi kokeilla lääkitä vaikka homojakin :D
 Erittäin tuomittavaa ja rangaistavaa toki silti >:(

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: ...että näin...
Tunnen jokusen lestin... olen murheissani ja pahoillani heidän puolestaan... ihmisoikeudet ja ihmisarvo kuuluvat kaikille... tai tässä asiayhteydessä kuuluisivat.

Niin aulis anttilihan tällä palstalla tosiaan tarjoileekin ihmisoikeuksia ja ihmisarvoa ihan KAIKILLE :)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

pavo heskanen

  • Vieras
Vs: ...että näin...
..se pitelöö luikkaita kelejä..met turisimma eillispäiwännä...taipalsaaren äijjän kaa..josko lohenkalloo saattas saaha   vaikkapa vietrtehtahan vesistöistä...balalaikan kielet on taas hinnoissaan...alaperri järvisen suksiloita ne   oulusa mainostaat..aleksanteri suuren virilleet.. ja pintaala lisseä tekojärviitten peällä...hankikannolla.joo..
vasara ja nauloja...hammare ogh  tång sätter världen i gång...

simmo

  • Vieras
Vs: Kiksit...


Simmo antaa nyt väärän todistuksen lähimmäisestään, kepu.
------------Kyllä se ainaski kokkareita tukee.Minä tunnen lestadiolaisia aika paljon ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Kas kas...
Tunnen jokusen lestin... olen murheissani ja pahoillani heidän puolestaan... ihmisoikeudet ja ihmisarvo kuuluvat kaikille... tai tässä asiayhteydessä kuuluisivat.

Niin aulis anttilihan tällä palstalla tosiaan tarjoileekin ihmisoikeuksia ja ihmisarvoa ihan KAIKILLE :)

Katos vaan... kohjokoponen on päässy putkasta  ;D ;D ;D

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: ...että näin...
Katos vaan... kohjokoponen on päässy putkasta

Paha taas tuottaa "mestarille" pettymys, empä koskaan ole putkassa ollut enkä edes sakoja saannut :)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

minä-itte

  • Vieras
Vs: ...että näin...
Katos vaan... kohjokoponen on päässy putkasta

Paha taas tuottaa "mestarille" pettymys, empä koskaan ole putkassa ollut enkä edes sakoja saannut :)


.... ja muistikin on mennyt viinan kanssa läträtessä.

Aulis Anttila

  • Vieras
Muisti ja älli...
Katos vaan... kohjokoponen on päässy putkasta
Paha taas tuottaa "mestarille" pettymys, empä koskaan ole putkassa ollut enkä edes sakoja saannut :)
.... ja muistikin on mennyt viinan kanssa läträtessä.

...ja älliä ei oo ollu alunkaan peris, sano juu  ;D ;D ;D

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: ...että näin...
Mietin tuossa...      tuskin pahantahtoisuuttaan syyllistyi tuollaiseen vaan SAIRAUTTAAN.  Olen varma että tuollaiseen sairauteen voisi olla lääke kehitettävissä jos vaan olisi tahtoa.  Samanmoisella lääkkeellä sitten voisi kokeilla lääkitä vaikka homojakin :D
 Erittäin tuomittavaa ja rangaistavaa toki silti >:(

Piparin puutostauti?  ;D Katollisessa kirkossakin yleinen vaiva.

Aulis Anttila

  • Vieras
Saanto...
Mietin tuossa...      tuskin pahantahtoisuuttaan syyllistyi tuollaiseen vaan SAIRAUTTAAN.  Olen varma että tuollaiseen sairauteen voisi olla lääke kehitettävissä jos vaan olisi tahtoa.  Samanmoisella lääkkeellä sitten voisi kokeilla lääkitä vaikka homojakin :D  Erittäin tuomittavaa ja rangaistavaa toki silti >:(
Piparin puutostauti?  ;D Katollisessa kirkossakin yleinen vaiva.

Kyl römpeliä saa ku osaa jutella mukavia  ::) ::)   :P :P   ;D ;D

pavo heskanen

  • Vieras
Vs: ...että näin...
Katos vaan... kohjokoponen on päässy putkasta

Paha taas tuottaa "mestarille" pettymys, empä koskaan ole putkassa ollut enkä edes sakoja saannut :)


Kai ne vielä SAKO luodikkoja tekee..5.7  on kaliiperi

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: ...että näin...
Uskontojen uhrien tuki ry on saanut ryöpyn yhteydenottoja vanhoillislestadiolaisilta. Asiasta kertovan Keskisuomalaisen mukaan yhteydenoton syynä on usein vaikeus erota ryhmästä tai noudattaa ryhmän normeja. Ehkäisyn, television katselun ja maallisen musiikin kuuntelun kiellot hankaloittavat monen vanhoillislestadiolaisiin kuuluvan elämää.

- En uskonut, että tällaisten normien noudattamatta jättäminen vie helvettiin. Erosin ryhmästä perheeni ja suvun järkytykseksi, mutta nyt olen vapaa, Sari, 32, kertoo lehdelle.