Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nokia  (Luettu 5191 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Nokia
Puolet lähtee kahdessa vuodessa.

Mikkisoftan ja Mokian yhteistyö on.... järkyttävää...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Nokia
Empä oikein tiedä, aikanaan Erikson oli samassa tilanteessa, oli aina jäljessä uusissa malleissa ja visioita oli joka lähtöön, mistään ei tullut kumminaakn bisnestä ????

Ehkä on parempi heti liittoutua kun toimintaympäristö muuttuu, kuin kitua kymmentä vuotta ja tahkoa joka vuosi miljardin tappiot, ennenkuin saadaan suunta muuttumaan.

Joo, porukasta senverran, että varmaan puolet lähtee ????
Mikäli asemat ei kohene nopeasti, niin lähtee lisääkin sitten myöhemmin ...

Tavallaanhan tässä kävi niin, että Nokia heitti pyyhkeen kehään, kun ei muutakaan keksinyt ????

sorkkis

  • Vieras
Vs: Nokia
Empä oikein tiedä, aikanaan Erikson oli samassa tilanteessa, oli aina jäljessä uusissa malleissa ja visioita oli joka lähtöön, mistään ei tullut kumminaakn bisnestä ????

Ehkä on parempi heti liittoutua kun toimintaympäristö muuttuu, kuin kitua kymmentä vuotta ja tahkoa joka vuosi miljardin tappiot, ennenkuin saadaan suunta muuttumaan.

Joo, porukasta senverran, että varmaan puolet lähtee ????
Mikäli asemat ei kohene nopeasti, niin lähtee lisääkin sitten myöhemmin ...

Tavallaanhan tässä kävi niin, että Nokia heitti pyyhkeen kehään, kun ei muutakaan keksinyt ????
Heitti pyyhkeen kehään ???????? Aina kun pauku loppuu on liitouduttava tai lopetettava , tuntuis pikkusen et yritystä löytyy .

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Nokia
Ei varmaan ole aloittajan arvaus kaukana. Jos vaikka aluksi vähemmän vähennetään niin sitten nopeasti lisää,  siinä ja siinä että 6000 piisaa on minun veikkaus :( :(    Ja siitä ei ole enää pitkä harppaus siihen että suomessa ei nokiaa ole, luulen että sekin päivä valkenee ::)

minä-itte

  • Vieras
Vs: Nokia
Ei varmaan ole aloittajan arvaus kaukana. Jos vaikka aluksi vähemmän vähennetään niin sitten nopeasti lisää,  siinä ja siinä että 6000 piisaa on minun veikkaus :( :(    Ja siitä ei ole enää pitkä harppaus siihen että suomessa ei nokiaa ole, luulen että sekin päivä valkenee ::)

Tässä 2 km säteellä löytyy heti neljä "nokialaista symbiaania", saattaa olla enemmänkin.

Sukulaisia (kauempana) kaksi, Di ja FM.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Nokia
tämä ei näytä hyvältä,taas tietotaitoamme viedään halvalla ja menetämme tekemistä toimeentuloa yms...

minä-itte

  • Vieras

minä-itte

  • Vieras
Vs: Nokia

minä-itte

  • Vieras
Vs: Nokia
tämä ei näytä hyvältä,taas tietotaitoamme viedään halvalla ja menetämme tekemistä toimeentuloa yms...

SAK ulkoistaa omalta osaltaan tuotantoa:

http://www.ts.fi/online/kotimaa/196453.html

sorkkis

  • Vieras
Vs: Nokia
tämä ei näytä hyvältä,taas tietotaitoamme viedään halvalla ja menetämme tekemistä toimeentuloa yms...

Rahoittaja määrää .  ::)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Nokia
Eiköhän totuus ole että nyt siivotaan pois kaikki turhat insinöörit Nokialta.

Semmoset mikkä on ollu turhia jo kauemminkin.

 :o
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Nokia
Eiköhän totuus ole että nyt siivotaan pois kaikki turhat insinöörit Nokialta.

Semmoset mikkä on ollu turhia jo kauemminkin.

 :o

Jep . Tampereelta ja Oulusta kaiketi eniten .

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Nokia
Pitäisi olla uusi puhelinmerkki; sorkkisfooni  ??? Tai Ericsork  ??? Microsoft ja sorkkis rupeavat yhteistyöhön; MicroSork  ???

simmo

  • Vieras
Vs: Nokia
Kyllä niitä tuhat lähtee,ainakin :o

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Nokia
tämä ei näytä hyvältä,taas tietotaitoamme viedään halvalla ja menetämme tekemistä toimeentuloa yms...

SAK ulkoistaa omalta osaltaan tuotantoa:

http://www.ts.fi/online/kotimaa/196453.html
"Loppu tuli
Eiköhän se ollut sit siinä. Telakka on
historiaa, ainakin nykyisessä mittakaavassaan."

 Tuollaisen mielipiteen oli joku heittänyt, eipä sitä taida paremmin sanoa :( :(  Kun tuollainen vakiintunut asiakas, joka on juuri saanut kaksi maailman loistavinta ja isointa alusta, päättää että jatkossa kaupat tehdään muiden telakoiden kanssa niin jotain on peruuttamattomasti pielessä :(