Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 29.01.11 - klo:17:13Lainaus käyttäjältä: simmo - 29.01.11 - klo:10:20Tämä ei tule pidemmän päälle onnistumaan.Uusi baabelin torni .Kristinusko on ylivoimainen muihin uskontoihin nähden,koska se opettaa:"Rakasta lähimmäistä niinkuin itseäsi"ja "rukoile niiden puolesta,jotka sinua vainoavat."Mikään muu uskonto ei opeta näin.Paitsi esim. Islam Jos uskonnoista on pakko väitellä niin eipä pelata likaista peliä. Mun mielestä raamatussa kielletään sekin Noin 75 %:tia koraanista, on kopioita raamatusta ja toorasta ?Eli kyllä se Islam aikalailla samoista asioista jauhaa kuin nuo edeltäjänsäkin ...Komppi vaan on kiihkeempi ?
Lainaus käyttäjältä: simmo - 29.01.11 - klo:10:20Tämä ei tule pidemmän päälle onnistumaan.Uusi baabelin torni .Kristinusko on ylivoimainen muihin uskontoihin nähden,koska se opettaa:"Rakasta lähimmäistä niinkuin itseäsi"ja "rukoile niiden puolesta,jotka sinua vainoavat."Mikään muu uskonto ei opeta näin.Paitsi esim. Islam Jos uskonnoista on pakko väitellä niin eipä pelata likaista peliä. Mun mielestä raamatussa kielletään sekin
Tämä ei tule pidemmän päälle onnistumaan.Uusi baabelin torni .Kristinusko on ylivoimainen muihin uskontoihin nähden,koska se opettaa:"Rakasta lähimmäistä niinkuin itseäsi"ja "rukoile niiden puolesta,jotka sinua vainoavat."Mikään muu uskonto ei opeta näin.
Lainaus käyttäjältä: simmo - 29.01.11 - klo:16:19Minä en löytänyt Halla-ahon kirjoituksista mitään rasistista,mutta toiset löytävät. Minkäsmoiset suodattimet niissä persurilleissä lienee
Minä en löytänyt Halla-ahon kirjoituksista mitään rasistista,mutta toiset löytävät.