Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe PERSU MESSIJAS  (Luettu 8395 kertaa)

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: PERSU MESSIJAS
Siis onhan toi Soinin vaalikampanjointi, siitähän nyt lienee kyse, aika härskiä populismia. Ei osaa, tai itse asiassa ei edes halua ottaa kantaa nykypolitiikkamme kuuminpiin asioihin, kuten menojen leikkauksiin. Jäämme odottamaan että koska täällä agrossa paatuneimpienkin PerSujen kannattajien silmät aukeavat.

Sini ei voi olla niin umpitollo, ettei se tajua leikkausten olevan pakollisia, olipa persut hallituksessa, tai eivät. Siksi se ei ota kantaa niihin!
Et ole toiveittesi kanssa yksin, puoli suomea haluaa persut hallitukseen. Tuore tutkimus joka oli tuossa maaseudun etusivulla :)    Demareita ei onneksi monikaan halua seuraavaan  hallitukseen :)
 Ja mitä tuohon ohjelmaan tulee niin oli aika vakuuttava tuo soini mitä nyt pikku pätkän vilkaisin. On tuo ohjelma nauhalla ja ajattelin sen huomenaamulla katsoa jos en nuku pitkään ;D ;D

Siis Soinihan on fiksu tyyppi, joka varmasti oikeasti ymmärtää realiteetit. Mutta koska hän on poliitikko ja oma puolueensa oppositiossa niin hänella on varaa pelata ovelaa peliä populismilla puolueensa kannatuksen nostamiseksi.....

Itse asiassa jopa toivoisin PerSujen pääsevän hallitukseen, tosin apupuolueena......

Luomulissu

  • Vieras
Vs: PERSU MESSIJAS
Minusta Harkimo oli tosi hyvä. Sai Soininkin häkeltymään monta kertaa. Hyvä tekniikka tuo, et muuttaa yhtäkkiä asiaa  :D   Soinilla on hyviäkin ajatuksia, ei sitä voi kieltää, mutta kansaa mielistelevällä politiikalla ei pitkälle pötkitä, kun tosi astuu eteen.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: PERSU MESSIJAS
Minusta Harkimo oli tosi hyvä. Sai Soininkin häkeltymään monta kertaa. Hyvä tekniikka tuo, et muuttaa yhtäkkiä asiaa  :D   Soinilla on hyviäkin ajatuksia, ei sitä voi kieltää, mutta kansaa mielistelevällä politiikalla ei pitkälle pötkitä, kun tosi astuu eteen.

kannatat siis natoa ja eu:ta :'(

http://www.youtube.com/watch?v=sQfoFzJUsb0täs sulle ja hjalliksen kavereille
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: PERSU MESSIJAS
apupuolueena hohhoijaa mikään ei muutu jos ei kataisia muita bilderbergejä saada pois hallitusvastuuttomuudesta sdp kepu kokoomus eikä vihreät ole mikään vaihtoehto näiden puolueiden aika alkaa olla ohi kun vain ihmiset heräävät ja ottavat vastuun ja estävät lopullisen vapauden metetyksen.

No ajattele nyt hyvä mies millainen olisi se yhteiskunta joka äänestäisi PerSut vaalivoittoon ja Timo Soinin pääministeriksi. Se on niin kauhistuttava ajatuskin ettei sitä tohdi edes enempää ajatella.....

nytkö on hyvä kun katainen bilderberg kavereineen rosvoaa suomen,ei ***** herää mies huomiseen :(


http://timosoini.fi/

kannattaa katsoa tuolta soinin kaverin nigel faracen puheita
Kolme suurta on kyllä käyneet tosi röyhkeiksi ja ummistaneet korvat tavallisen kansan hätähuudoilta ,ehkä olisi hyväksi pieni tuuletus  ;D

katainen ja muut pellet pois hallituksesta 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Luomulissu

  • Vieras
Vs: PERSU MESSIJAS
Minusta Harkimo oli tosi hyvä. Sai Soininkin häkeltymään monta kertaa. Hyvä tekniikka tuo, et muuttaa yhtäkkiä asiaa  :D   Soinilla on hyviäkin ajatuksia, ei sitä voi kieltää, mutta kansaa mielistelevällä politiikalla ei pitkälle pötkitä, kun tosi astuu eteen.

kannatat siis natoa ja eu:ta :'(

http://www.youtube.com/watch?v=sQfoFzJUsb0täs sulle ja hjalliksen kavereille
En kannata natoa! Enkä ole Hjalliksen kaveri.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: PERSU MESSIJAS

katainen ja muut pellet pois hallituksesta 8)

Kyllä se pelle on Timo Soini, joka vaalien jälkeen munasillaan astuu kansan eteen, ja odottaa kuka pikkupoika ensimmäisenä hoksaa ,ettei keisarilla ole vaatteita  ;D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: PERSU MESSIJAS

katainen ja muut pellet pois hallituksesta 8)

Kyllä se pelle on Timo Soini, joka vaalien jälkeen munasillaan astuu kansan eteen, ja odottaa kuka pikkupoika ensimmäisenä hoksaa ,ettei keisarilla ole vaatteita  ;D

ei kataisella ole housut jalassa eikä myöskään matilla ja ilkalla  ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

simmo

  • Vieras
Vs: PERSU MESSIJAS


tsot tsot Simmo!  Hjallis sanoo niinkuin ajattelee eikä kaunistele. Ihan hyvä ohjelma , kun kaksi äijää pääsivät nokikkain.
-------------täytyy sun kait nyt myöntää,ettei tuollainen juontaminen oo tahdikasta ???

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: PERSU MESSIJAS
Kyllä ohjelmassa siinä oli kaks täysin turhaa nenät vastakkain, jalliksen *****ilu tyyli menee diilissä, muttei siitä mihinkään oikeaan ohjelmaan ole.

Mikäs se sen aikasempi ohjelma olikaan joka loppasi, niin tulee tällekin käymään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: PERSU MESSIJAS
apupuolueena hohhoijaa mikään ei muutu jos ei kataisia muita bilderbergejä saada pois hallitusvastuuttomuudesta sdp kepu kokoomus eikä vihreät ole mikään vaihtoehto näiden puolueiden aika alkaa olla ohi kun vain ihmiset heräävät ja ottavat vastuun ja estävät lopullisen vapauden metetyksen.

No ajattele nyt hyvä mies millainen olisi se yhteiskunta joka äänestäisi äärioikeistolaiset populistiset PerSut vaalivoittoon ja Timo Soinin pääministeriksi. Se on niin kauhistuttava ajatuskin ettei sitä tohdi edes enempää ajatella.....

Soinia ei voi kyllä sanoa äärioikeistolaiseksi, mutta populistihan se on ????
Tosin niin ne on kyllä muutkin puolueet ja puoluejohtajat ...
Soini on ihan hyvä tyyppi, mutta se sekulilauma minkä se vetää sinne eduskuntaan vaalivoiton vanavedessä, siitä tulee kyllä vielä päänsärkyä ...

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: PERSU MESSIJAS
apupuolueena hohhoijaa mikään ei muutu jos ei kataisia muita bilderbergejä saada pois hallitusvastuuttomuudesta sdp kepu kokoomus eikä vihreät ole mikään vaihtoehto näiden puolueiden aika alkaa olla ohi kun vain ihmiset heräävät ja ottavat vastuun ja estävät lopullisen vapauden metetyksen.

No ajattele nyt hyvä mies millainen olisi se yhteiskunta joka äänestäisi äärioikeistolaiset populistiset PerSut vaalivoittoon ja Timo Soinin pääministeriksi. Se on niin kauhistuttava ajatuskin ettei sitä tohdi edes enempää ajatella.....

Soinia ei voi kyllä sanoa äärioikeistolaiseksi, mutta populistihan se on ????
Tosin niin ne on kyllä muutkin puolueet ja puoluejohtajat ...
Soini on ihan hyvä tyyppi, mutta se sekulilauma minkä se vetää sinne eduskuntaan vaalivoiton vanavedessä, siitä tulee kyllä vielä päänsärkyä ...

Aika moni mieltää maan johtavat maahanmuuttovastaiset ym. hörhöt äärioikeistolaisiksi.

Ehkä sä osaat sijoittaa ne mua osuvammin nykyiseen puoluekenttään.

Ehkä joku todellakin osaa ottaa kantaa siihen millaisessa yhteiskunnassa todella eläisimme jos Timo Soini olisi pääministerinämme. Se on mun mielestä kauhistuttava ajatuksenakin...

Viimeksi muokattu: 28.01.11 - klo:17:18 kirjoittanut Luomujussi

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: PERSU MESSIJAS

Aika moni mieltää maan johtavat maahanmuuttovastaiset ym. hörhöt äärioikeistolaisiksi.

Ehkä sä osaat sijoittaa ne mua osuvammin nykyiseen puoluekenttään.

Kyllä se näin menee. Eipä täällä parempaakaan vastinetta äärioikeistolle suomessa ole.  ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: PERSU MESSIJAS

Aika moni mieltää maan johtavat maahanmuuttovastaiset ym. hörhöt äärioikeistolaisiksi.

Ehkä sä osaat sijoittaa ne mua osuvammin nykyiseen puoluekenttään.

Kyllä se näin menee. Eipä täällä parempaakaan vastinetta äärioikeistolle suomessa ole.  ;D

Jos sä miellät itsesi kuuluvaksi johonkin äärioikeistolaiseen vähemmistöön niin onko mielestäsi vika yhteiskunnassa vaiko sun maailmankatsomuksessasi. Itse otan tähän kantaa vain siksi että joskus katson tarpeelliseksi takertua joihinkin havaitsemiini logiikan vastaisiin yhteiskohtiin.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: PERSU MESSIJAS

Aika moni mieltää maan johtavat maahanmuuttovastaiset ym. hörhöt äärioikeistolaisiksi.

Ehkä sä osaat sijoittaa ne mua osuvammin nykyiseen puoluekenttään.

Kyllä se näin menee. Eipä täällä parempaakaan vastinetta äärioikeistolle suomessa ole.  ;D

Jos sä miellät itsesi kuuluvaksi johonkin äärioikeistolaiseen vähemmistöön niin onko mielestäsi vika yhteiskunnassa vaiko sun maailmankatsomuksessasi. Itse otan tähän kantaa vain siksi että joskus katson tarpeelliseksi takertua joihinkin havaitsemiini logiikan vastaisiin yhteiskohtiin.

En ymmärtänyt tuosta sanaakaan.  ;D Mutta persut suomessa vastine, näille nykymuodin mukaisille äärioikeistopuolueile, joita siellä täällä on putkahdellut valtaan.  ;D

Viimeksi muokattu: 28.01.11 - klo:17:43 kirjoittanut pötsjölööm

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: PERSU MESSIJAS

Aika moni mieltää maan johtavat maahanmuuttovastaiset ym. hörhöt äärioikeistolaisiksi.

Ehkä sä osaat sijoittaa ne mua osuvammin nykyiseen puoluekenttään.

Kyllä se näin menee. Eipä täällä parempaakaan vastinetta äärioikeistolle suomessa ole.  ;D

Jos sä miellät itsesi kuuluvaksi johonkin äärioikeistolaiseen vähemmistöön niin onko mielestäsi vika yhteiskunnassa vaiko sun maailmankatsomuksessasi. Itse otan tähän kantaa vain siksi että joskus katson tarpeelliseksi takertua joihinkin havaitsemiini logiikan vastaisiin yhteiskohtiin.

En ymmärtänyt tuosta sanaakaan.  ;D Mutta persut suomessa vastine näille nykymuodin mukaisille äärioikeistopuolueile, joita siellä täällä on putkahdellut valtaan.  ;D

Vai et sä ole mukamas ymmärtävinäsi koska et halua vastata olennaiseen ko. aihetta käsittelevään kysymykseen. Jos minä esittäisin yhtä absurdeja väittämiä niin luulen että joku esittäisi vastaavanlaisia kysymyksiä.

Viimeksi muokattu: 28.01.11 - klo:17:45 kirjoittanut Luomujussi