Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Laskutuslisät  (Luettu 8638 kertaa)

Katapultti

  • Vieras
Vs: Laskutuslisät
Itse maksan pankkikortilla varsin isojakin laskuja, tuollaisia  aina kahteen  tonniin asti yltäviä, jos se vain on mahdollista,  näin välttyy aika monelta kotiin lähetettävältä laskulta, jos menee ostamaan esim. torjunta-aineita ja ne maksaa pari kolme  tonnia, niin ilman muuta maksan kortilla, jos vain mahdollista. 

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19964
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Laskutuslisät
Mula on kaks lankaliittymää ja netti Elisasta, kähettivät alkuun jokaisesta oman laskun 6eur kpl per kk, soittamalla siirryttiin yhteen per pari kk vai miten se ny oli. Kiroilin.

Miksi yleensäkään  kiroilla ? Antaa E-laskun tulla, Elisa osaa tehdä sen ja useimmat pankit vastaanottaa asiakkaan omaan verkkopankkiin, laskutuskulu 0 euroa.

Sama vika Nesteellä, osaa laskuttaa elaskuna, ei ole laskutuslisiä näkynyt.

-SS-

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19964
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Laskutuslisät
Naurettavaa pelleilyähän nuo muutaman euron laskutuslisät on. Kyllä tuotteessa pitää olla hinta kohdillaan, siten ettei moisia tarvitse lisäillä.

No onhan olemassa käteismaksajia tai suoraveloitusasiakkaita, miksi niille pitäisi tulla esimerkiksi laskunpostituksen hinta maksettavaksi tuotteen hinnassa ?

Yksi asiakas halusi kuukausittain parikymmentä erillistä laskua eri palvelu- ja tavaralajeista, kuulemma "MRP ei osannut muuten kirjata oikein". No, ottihan kirjanpitäjäkin euron kirjatulta laskulta, postimerkki ja kirjekuori ja A4 ja tulostinvärin hinta oli senttejä, ja tuotteen hinta oli taas markkinahintainen, mihin ei voinut rosvohinnoittelua soveltaa. Miksi minä rahoittaisin asiakkaan kömpelön järjestelmän kummallisuuksia ? Laitoin 2,50 laskutuslisäksi, alkoi nopeasti koontilaskut maittamaan. Vaikka en olisi todellakaan tiennanut edes sitä erillisten paperien niputtelujen vaatimaa tuntipalkkaa.

-SS-

tupapässi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 199
Vs: Laskutuslisät
Itse maksan pankkikortilla varsin isojakin laskuja, tuollaisia  aina kahteen  tonniin asti yltäviä, jos se vain on mahdollista,  näin välttyy aika monelta kotiin lähetettävältä laskulta, jos menee ostamaan esim. torjunta-aineita ja ne maksaa pari kolme  tonnia, niin ilman muuta maksan kortilla, jos vain mahdollista.
Pankkikortit ja tunnusluvut kiinnostavat hämärätyyppejä sen verran että olen rajannut vuorokausirajaksi 400 €, niin on hiukka huolettomampi olo. Silloin tosin joskus joutuu neuvottelemaan esim. varaosatiskillä, että saisko laskun mukaan ilman lisiä. Aina on onnistunut - tai sitten pittää ottaa emäntä mukkaan toisen kortin kanssa. Se kyllä joskus mennee vaikiaksi. ;D

Katapultti

  • Vieras
Vs: Laskutuslisät
Itse maksan pankkikortilla varsin isojakin laskuja, tuollaisia  aina kahteen  tonniin asti yltäviä, jos se vain on mahdollista,  näin välttyy aika monelta kotiin lähetettävältä laskulta, jos menee ostamaan esim. torjunta-aineita ja ne maksaa pari kolme  tonnia, niin ilman muuta maksan kortilla, jos vain mahdollista.
Pankkikortit ja tunnusluvut kiinnostavat hämärätyyppejä sen verran että olen rajannut vuorokausirajaksi 400 €, niin on hiukka huolettomampi olo. Silloin tosin joskus joutuu neuvottelemaan esim. varaosatiskillä, että saisko laskun mukaan ilman lisiä. Aina on onnistunut - tai sitten pittää ottaa emäntä mukkaan toisen kortin kanssa. Se kyllä joskus mennee vaikiaksi. ;D

Käteisnostomäärän rajaksi kannattaakin asettaa joku varsin alhainen summa, maksupäätteellähän voi maksella maatalouskaupoissa isojakin  summia.