Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vävy tuli taloon  (Luettu 11903 kertaa)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Vävy tuli taloon

Et voi olla jos kerran Minä Olen ?

;;;Å

Jos sää ootkin simmon tytär  ??? Ollaanx me ny yhdessä  ???

Ållaan vaan,,,,

Ållaanko me nyt sit niinku Homppeleita ?? ?? ??

;;;;;Å
Kyl Timppa nyt itkee itsensä uneen  :'(

mutta niinvain se yks päivä käveli ovesta sisään.Pakko tässä on vähän hykerrellä,kun tytärkin näyttää pitkästä aikaa iloiselta.

Rehumyyjä !  ::)

(johara ?)

Muisti pätkii  ??? Jos olenkin epähuomiossa nykyään simmon vävy  ???
Mut kumpi? Negatiivi vai tää uus  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Vävy tuli taloon
Eihän Teroman voi olla kenenkään vävy.

Sehän on Åålandiån  kuvernååri.

Landet med tusende öar och skär   Jåå`å
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Teroman

Vs: Vävy tuli taloon

Å land on ain mielessäin,,,,,,,,

jåå Å

simmo

  • Vieras
Vs: Vävy tuli taloon

------------En vastaa asiattomiin kyselyihin.Enkä oikein tiedäkkään.
[/quote]  Yllättävän vähäpä simmo vävystään tietää    :o ???  Montakohan kertaa tämä "vävy" on talossa käynyt?
[/quote]
----------Kerroin jo,että olen tuntenut hänen vanhempansa koko ikäni.Enkä ole nähnyt häntä vielä,koska olen ollut joulun jälkeen täällä kämpälläni,enkä käynyt maatilalla. Eiköhän vielä joskus tavatakkin,ennen kesää.Tiedän kuitenkin ,että maineeltaan on moitteeton ja se riittää mulle. ::) Kyllä se vähän pelotti,että jos tytär vaikka netistä löytää jonkun luuserin. 8)

Teroman

Vs: Vävy tuli taloon

Eikä Ålandin mies kelpaa vävyksi ?

Ai niin kuis vanha se tytär on ?

Pittä kait ottaa ensin vanhasta ero ?

;;;;;;Å

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vävy tuli taloon

------------En vastaa asiattomiin kyselyihin.Enkä oikein tiedäkkään.
 Yllättävän vähäpä simmo vävystään tietää    :o ???  Montakohan kertaa tämä "vävy" on talossa käynyt?
[/quote]
----------Kerroin jo,että olen tuntenut hänen vanhempansa koko ikäni.Enkä ole nähnyt häntä vielä,koska olen ollut joulun jälkeen täällä kämpälläni,enkä käynyt maatilalla. Eiköhän vielä joskus tavatakkin,ennen kesää.Tiedän kuitenkin ,että maineeltaan on moitteeton ja se riittää mulle. ::) Kyllä se vähän pelotti,että jos tytär vaikka netistä löytää jonkun luuserin. 8)
[/quote]

No tuskin nyt sentään heti hurahtaa, kun kerran jo naimisissa ollut ja lapsiakin tehnyt ...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vävy tuli taloon

------------En vastaa asiattomiin kyselyihin.Enkä oikein tiedäkkään.
 Yllättävän vähäpä simmo vävystään tietää    :o ???  Montakohan kertaa tämä "vävy" on talossa käynyt?
[/quote]
----------Kerroin jo,että olen tuntenut hänen vanhempansa koko ikäni.Enkä ole nähnyt häntä vielä,koska olen ollut joulun jälkeen täällä kämpälläni,enkä käynyt maatilalla. Eiköhän vielä joskus tavatakkin,ennen kesää.Tiedän kuitenkin ,että maineeltaan on moitteeton ja se riittää mulle. ::) Kyllä se vähän pelotti,että jos tytär vaikka netistä löytää jonkun luuserin. 8)
[/quote]

"Netistä jonkun luuserin". Esim. Agronetistä  :D

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Vävy tuli taloon

------------En vastaa asiattomiin kyselyihin.Enkä oikein tiedäkkään.
 Yllättävän vähäpä simmo vävystään tietää    :o ???  Montakohan kertaa tämä "vävy" on talossa käynyt?
----------Kerroin jo,että olen tuntenut hänen vanhempansa koko ikäni.Enkä ole nähnyt häntä vielä,koska olen ollut joulun jälkeen täällä kämpälläni,enkä käynyt maatilalla. Eiköhän vielä joskus tavatakkin,ennen kesää.Tiedän kuitenkin ,että maineeltaan on moitteeton ja se riittää mulle. ::) Kyllä se vähän pelotti,että jos tytär vaikka netistä löytää jonkun luuserin. 8)
[/quote]

"Netistä jonkun luuserin". Esim. Agronetistä  :D
[/quote]

Sillon kyseessä olisi pervertikko  ;D Se tytär nimittäin, kun näin irstasta palstaa lukisi.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Vävy tuli taloon

------------En vastaa asiattomiin kyselyihin.Enkä oikein tiedäkkään.
 Yllättävän vähäpä simmo vävystään tietää    :o ???  Montakohan kertaa tämä "vävy" on talossa käynyt?
----------Kerroin jo,että olen tuntenut hänen vanhempansa koko ikäni.Enkä ole nähnyt häntä vielä,koska olen ollut joulun jälkeen täällä kämpälläni,enkä käynyt maatilalla. Eiköhän vielä joskus tavatakkin,ennen kesää.Tiedän kuitenkin ,että maineeltaan on moitteeton ja se riittää mulle. ::) Kyllä se vähän pelotti,että jos tytär vaikka netistä löytää jonkun luuserin. 8)

"Netistä jonkun luuserin". Esim. Agronetistä  :D
[/quote]

Sillon kyseessä olisi pervertikko  ;D Se tytär nimittäin, kun näin irstasta palstaa lukisi.
[/quote]
Ai jaa :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Teroman

Vs: Vävy tuli taloon

Kuka täällä taas Irstaillut Ån

 ??  ??    ??   ??

Å

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vävy tuli taloon

------------En vastaa asiattomiin kyselyihin.Enkä oikein tiedäkkään.
 Yllättävän vähäpä simmo vävystään tietää    :o ???  Montakohan kertaa tämä "vävy" on talossa käynyt?
----------Kerroin jo,että olen tuntenut hänen vanhempansa koko ikäni.Enkä ole nähnyt häntä vielä,koska olen ollut joulun jälkeen täällä kämpälläni,enkä käynyt maatilalla. Eiköhän vielä joskus tavatakkin,ennen kesää.Tiedän kuitenkin ,että maineeltaan on moitteeton ja se riittää mulle. ::) Kyllä se vähän pelotti,että jos tytär vaikka netistä löytää jonkun luuserin. 8)

"Netistä jonkun luuserin". Esim. Agronetistä  :D

Sillon kyseessä olisi pervertikko  ;D Se tytär nimittäin, kun näin irstasta palstaa lukisi.
[/quote]
Ai jaa :o
[/quote]

Heh, heräsikö mielenkiinto ????

Bonden

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 583
Vs: Vävy tuli taloon


Oletteko kierrättäneet sitä  ??? Kun tyttäret loppuvat niin pääsetkö Sinäkin osille  :D
ä
--------no herranen aika sentään,minä en tartte enää minkäänlaista miehenpuolta,tuo viikatemies on lähin kosiskelija ;D
[/quote]
Kauheeta !! Viikatemies !!!
Sun kirjoittama viestisi oli sun : numero 666....

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vävy tuli taloon


Oletteko kierrättäneet sitä  ??? Kun tyttäret loppuvat niin pääsetkö Sinäkin osille  :D
ä
--------no herranen aika sentään,minä en tartte enää minkäänlaista miehenpuolta,tuo viikatemies on lähin kosiskelija ;D
Kauheeta !! Viikatemies !!!
Sun kirjoittama viestisi oli sun : numero 666....
[/quote]

Toi on paha numero ...

talutehnika

  • Vieras
Vs: Vävy tuli taloon
http://www.aamulehti.fi/moro/tokasutjavitsit/nekalan-jappisen-tuleva-anoppi-vietteli-vavypoikaansa/203809

Nekalan Jäppisen tuleva anoppi vietteli vävypoikaansa

12.01.2011 - 14:23

Nekalan Jäppine avautui kertausharjoituksissa, joukkueteltassa:

- Silloin, kun minä ja viehättävä sekä rikas tyttöystäväni olimme seurustelleet reilun vuoden, päätimme mennä naimisiin. Vanhempani auttoivat kaikin tavoin, ystäväni tukivat minua ja tyttöystäväni, hän oli todella upea.

- Ainoastaan yksi asia haittasi mieltäni, itse asiassa aika paljonkin. Se oli minun tyttöystäväni äiti. Hän oli upea nainen, fiksu ja todella seksikäs. Hän usein jopa flirttaili minulle ja teki oloni epämukavaksi.

- Yhtenä päivänä hän sitten soitti minulle ja pyysi tulemaan luokseen keskustelemaan kutsukorteista. Minä lähdin ja kun saavuin, hän oli yksin ja kuiskasi minulle, että hänellä on tunteita ja haluja minua kohtaan, joita hän ei voi ylittää, joten ennen kuin menisin naimisiin hänen tyttärensä kanssa, hän haluaisi rakastella kanssani. Vain kerran!

- Mitä minä voin sanoa? Olin todellisessa shokissa, enkä pystynyt vastaamaan saati liikkumaan... kunnes hän sanoi, että hän menee makuuhuoneeseen odottamaan ja jos olen sitä mieltä, että rakastellaan, niin tulisin vain ylös.

- Minä vain katsoin hänen her*****sta peräänsä, kun hän käveli rappusia ylös. Seisoin siinä hetken, käännyin ja lähdin kävelemään autolleni. Kun avasin oven ja astuin ulos... hänen miehensä seisoi ulkopuolella!

- Kyyneleet silmissään hän halasi minua ja sanoi, että olemme iloisia siitä, että läpäisit meidän pikku testimme. Me emme voisi saada parempaa miestä tyttärellemme. Tervetuloa perheeseen!

- Siis mitä opimme tästä ?

- ??????????

- Kannattaa pitää kondomit aina autossa!