Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vävy tuli taloon  (Luettu 11902 kertaa)

simmo

  • Vieras
Vävy tuli taloon
Ja onkin oikein anopin mieluinen ::) Raitis ja toimelias mies,koneitten korjaus on hallussa.
Kyllä lykästi,sekä tytärtä ,että anoppia. Kilttejä ihmisiä on tosi harvassa,mutta koska olen tuntenut sekä hänen äidin että isän,olen varma,että poika on tullut vanhempiinsa.
Vuosi ei olis voinut alkaa paremmin. ::)

ristoreipas

  • Vieras
Vs: Vävy tuli taloon
No tuohan oli oikein hyvä asia .  :D
Sitä saa useamman tyttären isänä miettiä millaista miehenpuolta tytöille tulee matkaan. Tilan jatkosta kun ei ole varmuutta riittää kunhan ihan tavallisia suomalaisia miehiä kavereiksi löytävät.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Vävy tuli taloon
Mitäs vikaa mokkakikkeleissä on?
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Vävy tuli taloon
Onnea vaan. Niin anopille, tyttärelle, kuin vävyllekin.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Vävy tuli taloon
Niin vähän aikaa on mukavaa kunnes ne "ikävät "asiat tulee pinnalle puolin ja toisin.
Miten usein anopin luona pitää käydä,onko 30 vuotta sopiva aika.?
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vävy tuli taloon
Kiehtovaa.. Onko lippuja kesähäihin jo myynnissä  :D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Vävy tuli taloon
Mitäs vikaa mokkakikkeleissä on?

juu minne katosi se kauhiast ylistetty mustikki ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

simmo

  • Vieras
Vs: Vävy tuli taloon
Niin vähän aikaa on mukavaa kunnes ne "ikävät "asiat tulee pinnalle puolin ja toisin.
Miten usein anopin luona pitää käydä,onko 30 vuotta sopiva aika.?
-------------ei mun tykönä tartte käydä ollenkaan,jos ei halua.Minä itse käyn kyllä tilalla tekemässä sellaisia hommia,joita tytär ei ehdi itse tekemään.Kysyn,mitä tarvii tehdä ja tytär sanoo sitten.

simmo

  • Vieras
Vs: Vävy tuli taloon
No tuohan oli oikein hyvä asia .  :D
Sitä saa useamman tyttären isänä miettiä millaista miehenpuolta tytöille tulee matkaan. Tilan jatkosta kun ei ole varmuutta riittää kunhan ihan tavallisia suomalaisia miehiä kavereiksi löytävät.
--------kaksi vuotta suruaikaa tyttärellä oli ja oli se raskasta,kun lapset on vielä pieniä.Pelkäsin,ettei uutta kaveria niin vain löydy,kun on tuo maatila harteilla,mutta niinvain se yks päivä käveli ovesta sisään.Pakko tässä on vähän hykerrellä,kun tytärkin näyttää pitkästä aikaa iloiselta.

simmo

  • Vieras
Vs: Vävy tuli taloon
Mitäs vikaa mokkakikkeleissä on?
-älä sekota tätä nuorempaan tyttäreen ;D Vanhemmalla kuoli mies syöpään ja siitä tässä on kyse.

simmo

  • Vieras
Vs: Vävy tuli taloon
Mitäs vikaa mokkakikkeleissä on?

juu minne katosi se kauhiast ylistetty mustikki ;D
------------Kyllä se vielä kuvioissa on,mutta nuoremmalla tytöllä.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vävy tuli taloon
Mitäs vikaa mokkakikkeleissä on?

juu minne katosi se kauhiast ylistetty mustikki ;D
------------Kyllä se vielä kuvioissa on,mutta nuoremmalla tytöllä.

Oletteko kierrättäneet sitä  ??? Kun tyttäret loppuvat niin pääsetkö Sinäkin osille  :D

simmo

  • Vieras
Vs: Vävy tuli taloon
Kiehtovaa.. Onko lippuja kesähäihin jo myynnissä  :D
-enpä usko,että häitä tulee.Käyvät vaan hiljaisuudessa vihillä.Vaikka mistäpä tuon tietää.

simmo

  • Vieras
Vs: Vävy tuli taloon


Oletteko kierrättäneet sitä  ??? Kun tyttäret loppuvat niin pääsetkö Sinäkin osille  :D
[/quote]ä
--------no herranen aika sentään,minä en tartte enää minkäänlaista miehenpuolta,tuo viikatemies on lähin kosiskelija ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vävy tuli taloon


Oletteko kierrättäneet sitä  ??? Kun tyttäret loppuvat niin pääsetkö Sinäkin osille  :D
ä
--------no herranen aika sentään,minä en tartte enää minkäänlaista miehenpuolta,tuo viikatemies on lähin kosiskelija ;D
[/quote]

Hienosti sanailtu  :D Mutta... mitäs jos se onkin viikatenainen  ???