Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sijoitustutkimusyhtiö löylyttää Atrian johtoa  (Luettu 4100 kertaa)

cosmic_cowboy

  • Vieras
Mitä määä sanoin Venäjästä!

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Venäjä on hyvä ja mielenkiintoinen sijoituskohde. Mutta mieluummin ei omille rahoille.

{o|o}

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 801
Ja johto yhä vakuuttaa, että jonain päivänä rahaa saadaan takaisinkin päin.  Valitettavasti kurki kuolee ennen kuin suo sulaa :(

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Minulla sattuu olla pieniä sijoituksia venäjälle. Hiljan tulleen tiedotteen mukaan arvonnousua on ollut vain reilu 20% viimeisen vuoden aikana.

kurtee

  • Vieras
Eivät taida Renen sijoituksen olla Atrian kautta

Karju

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 501
Minulla sattuu olla pieniä sijoituksia venäjälle. Hiljan tulleen tiedotteen mukaan arvonnousua on ollut vain reilu 20% viimeisen vuoden aikana.
kotiuta nopeasti 8)

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Minulla sattuu olla pieniä sijoituksia venäjälle. Hiljan tulleen tiedotteen mukaan arvonnousua on ollut vain reilu 20% viimeisen vuoden aikana.
kotiuta nopeasti 8)
Jos olisi 50% ollut niin osan kotiuttaisinkin. Tuo 20 % on aika sopiva ettei tarvitse tehdä mitään. Luulen että seuraavat sijoitettavat hilkut menee intiaan.

kurtee

  • Vieras
Pelaat riskillä Rene  :P

Karju

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 501
Minulla sattuu olla pieniä sijoituksia venäjälle. Hiljan tulleen tiedotteen mukaan arvonnousua on ollut vain reilu 20% viimeisen vuoden aikana.
kotiuta nopeasti 8)
Jos olisi 50% ollut niin osan kotiuttaisinkin. Tuo 20 % on aika sopiva ettei tarvitse tehdä mitään. Luulen että seuraavat sijoitettavat hilkut menee intiaan.
pistä vähä kiinaan kans!

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Minulla sattuu olla pieniä sijoituksia venäjälle. Hiljan tulleen tiedotteen mukaan arvonnousua on ollut vain reilu 20% viimeisen vuoden aikana.
kotiuta nopeasti 8)
Jos olisi 50% ollut niin osan kotiuttaisinkin. Tuo 20 % on aika sopiva ettei tarvitse tehdä mitään. Luulen että seuraavat sijoitettavat hilkut menee intiaan.
pistä vähä kiinaan kans!
On sielläkin. Ja intiassa. Muita suuntia sitten hiukan vierastan.

kaima

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 142
Mutta miksi Atria tekee tappiota Venäjällä ja Baltiassa?
HK:han tekee parasta tulostaan Baltiassa.

kurtee

  • Vieras
Hyvä, monesti mieleen tullut kysymys Kaimalta. Jotain niissä Atrian venäjä- ja baltia touhuissa on vialla, joutuivathan ne myymään uuden teurastamonsakin Liettuassa. Takavuosina, lehtitietojen mukaan, Atria kertoi opettavansa venäläiset syömään nakkeja - liekö oppi mennyt perille ?

sjk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1784
No,jos tuo sikarutto Venäjällä avaisi ovia Suomen sianlihan viennille Venäjälle.