Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe P-Koreassa ka(i)kki on toisin...  (Luettu 5813 kertaa)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: P-Koreassa ka(i)kki on toisin...
Saa sanonnat uusia muotoja. Paskansa arvosta kultaa  ;D
Taas Hesarissa on juttua maatalouden vesistöä tuhoavasta osuudesta.

  Itse Matti Vanhanen vetää työryhmää joka etsii ratkaisua ongelmaan.

  Joku voisi laskeskella mitä ne vähän toista miljoonaa ihmistä lemmikkeineen tuolla pääkaupunkiseudulla vaikuttavat jätöksineen,ja mikä niiden ravintoarvo olisi jos joku alkaisi tekemään siitä pisnistä.

No,maatalouden syytähän sekin on pohjimmaltaan,maajussithan sen paskan raaka-aineen tuottavat mutta voisihan sitä ajatella että se"lopputuote" pitäis palauttaa kiertoon takaisin eikä Suomenlahteen...

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: P-Koreassa ka(i)kki on toisin...
Saa sanonnat uusia muotoja. Paskansa arvosta kultaa  ;D
Taas Hesarissa on juttua maatalouden vesistöä tuhoavasta osuudesta.

  Itse Matti Vanhanen vetää työryhmää joka etsii ratkaisua ongelmaan.

  Joku voisi laskeskella mitä ne vähän toista miljoonaa ihmistä lemmikkeineen tuolla pääkaupunkiseudulla vaikuttavat jätöksineen,ja mikä niiden ravintoarvo olisi jos joku alkaisi tekemään siitä pisnistä.

No,maatalouden syytähän sekin on pohjimmaltaan,maajussithan sen paskan raaka-aineen tuottavat mutta voisihan sitä ajatella että se"lopputuote" pitäis palauttaa kiertoon takaisin eikä Suomenlahteen...

http://www.uusisuomi.fi/ymparisto/79124-yllattava-vaite-koira-pahempi-ymparistolle-kuin-citymaasturi

Lemmikkien jööti on todella tuimaa tavaraa. Päällystetyiltä pihoilta ja kaduilta se huuhtoutuu hulvesinä suoraan jortaaniin. Joo, on niitä keruupusseja ja niihin kertyy luokkaa prosentti tuotoksesta. Samoin hevosten tarhat ovat kuulemma aivan OK kun kikkareet kerätään pois. Näkis vaan. Eräänkin entisen koulun tontilla on useampi hevonen aivan joen penkalla. Teoriassa siellä on jotain kasvillisuutta, mutta eivät ne pysty läheskään niitä ravinteita sitomaan. Yhden ison hevosen fosforituotos vastaa 20 ihmistä. Uudellamaalla hevosten määrä ylitti 2009 nautojen määrän (pysyvästi, luulen ma).