Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suvaitsevaisuutta  (Luettu 3237 kertaa)

Teroman

Vs: Suvaitsevaisuutta
Tykkäsitkö sorkkiksen morsmaikusta ?

,,,,,,,,,,,,,,,,,Å,,,,,,,,,,,,,,,,,,,;;;;;;;;;;;;;;;;;Å

sorkkis

  • Vieras
Vs: Suvaitsevaisuutta
Sorkkiksen sussu:



Sexy!
Eipäs ollu vaan Timpan  8)

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Suvaitsevaisuutta
Mutta tää on vissiin veetin, vai sepen? ;D

Viimeksi muokattu: 25.12.10 - klo:18:51 kirjoittanut pötsjölööm

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Suvaitsevaisuutta
no minä-reikä toivoo että tämä olis ettei sen mutta taitaa jo kotipesä olla jo tyhjä ja eikä syyttä

                ;D ;D ;D
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Suvaitsevaisuutta
Sorkkiksen sussu:



Sexy!

Suuseksi tuon kanssa saataa johtaa ns. "nysä*****suuteen"

Bentti

  • Vieras
Vs: Suvaitsevaisuutta
Islamin uskossa sinänsä ei ole mitään vikaa, mutta sen harjoittajiksi vaan valikoituu kaikisto kouhointa porukkaa jostakin syystä ...
Tunnen monia muslimeja, eikä niissä sinänsä ole mitään vikaa, mutta ne ei olekaan niitä radikaaleimpia vaan pikemminkin aika maallisia, kuten me muutkin ollaan Suomessa.

Yhtä vaarallisia ovat kouhoimmat jehovalaiset ja lestajussit, tai vaikka helluntalaiset, ehkä joka uskonnosta löytyy näitä fanaatikkoja sama määrä.

No höpö höpö nyt vaan, kyllä islamilaisuudessa on vikaa, kun nimenomaan Koraanissa käsketään tappamaan kaikki vääräuskoiset, turha yrittää väittää muuta.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Suvaitsevaisuutta
Islamin uskossa sinänsä ei ole mitään vikaa, mutta sen harjoittajiksi vaan valikoituu kaikisto kouhointa porukkaa jostakin syystä ...
Tunnen monia muslimeja, eikä niissä sinänsä ole mitään vikaa, mutta ne ei olekaan niitä radikaaleimpia vaan pikemminkin aika maallisia, kuten me muutkin ollaan Suomessa.

Yhtä vaarallisia ovat kouhoimmat jehovalaiset ja lestajussit, tai vaikka helluntalaiset, ehkä joka uskonnosta löytyy näitä fanaatikkoja sama määrä.

No höpö höpö nyt vaan, kyllä islamilaisuudessa on vikaa, kun nimenomaan Koraanissa käsketään tappamaan kaikki vääräuskoiset, turha yrittää väittää muuta.

ja aina riittää vääräuskoisisa jollei muualla niin omassa sakissa :P

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Suvaitsevaisuutta
Paras motto heillä: saunan taakse ja lopettaa, kakkosena: suonsilmään upottaa

kolmas: otetaan eukko pohjanmaalle hoitoon kun ei marjanpoimija pysty\ymmärrä itse hoitaa hommiaan.
   
                       ;D ;D ;D

 Jos ei ota eteen, niin millä hoitaa ;D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Suvaitsevaisuutta
Paras motto heillä: saunan taakse ja lopettaa, kakkosena: suonsilmään upottaa

kolmas: otetaan eukko pohjanmaalle hoitoon kun ei marjanpoimija pysty\ymmärrä itse hoitaa hommiaan.
   
                       ;D ;D ;D

 Jos ei ota eteen, niin millä hoitaa ;D
Olet siis impotentti . Mehän tiedetään tämä  ;D ;D ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Suvaitsevaisuutta
Paras motto heillä: saunan taakse ja lopettaa, kakkosena: suonsilmään upottaa

kolmas: otetaan eukko pohjanmaalle hoitoon kun ei marjanpoimija pysty\ymmärrä itse hoitaa hommiaan.
   
                       ;D ;D ;D

 Jos ei ota eteen, niin millä hoitaa ;D
Olet siis impotentti . Mehän tiedetään tämä  ;D ;D ;D

  Olen impotentti homo lesbo ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Kuka mitäkin on...
Paras motto heillä: saunan taakse ja lopettaa, kakkosena: suonsilmään upottaa kolmas: otetaan eukko pohjanmaalle hoitoon kun ei marjanpoimija pysty\ymmärrä itse hoitaa hommiaan.  ;D ;D ;D
Jos ei ota eteen, niin millä hoitaa ;D
Olet siis impotentti . Mehän tiedetään tämä  ;D ;D ;D
  Olen impotentti homo lesbo ;D

...ja hullu... umpihullu  ;D ;D ;D   ;D ;D ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Suvaitsevaisuutta
Islamin uskossa sinänsä ei ole mitään vikaa, mutta sen harjoittajiksi vaan valikoituu kaikisto kouhointa porukkaa jostakin syystä ...
Tunnen monia muslimeja, eikä niissä sinänsä ole mitään vikaa, mutta ne ei olekaan niitä radikaaleimpia vaan pikemminkin aika maallisia, kuten me muutkin ollaan Suomessa.

Yhtä vaarallisia ovat kouhoimmat jehovalaiset ja lestajussit, tai vaikka helluntalaiset, ehkä joka uskonnosta löytyy näitä fanaatikkoja sama määrä.

No höpö höpö nyt vaan, kyllä islamilaisuudessa on vikaa, kun nimenomaan Koraanissa käsketään tappamaan kaikki vääräuskoiset, turha yrittää väittää muuta.

Vääräuskoisten tappaminen koraanissa määritellään vähän pehmeämmin kuin vaikka raamatussa  ::)