Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mistä tietää?  (Luettu 8392 kertaa)

simmo

  • Vieras
Mistä tietää?
.,.että rakastaako jotakin?Ukko joskus kyssyy hempeellä hetkellä,että rakastanko häntä.Rehellisenä ihimisenä sanon,etten tiijä.No se ei oikein tykkää siitä,mutta minä sanon,etten rakasta ketään toistakaan miestä,niin se vähän sitte lauhtuu. Olen jotenkin tunnevammanen tai sanottasko traumatisoitunut. Mutta tartteeko tällä iällä olla rakastunut,eikö pelekkä kaveruus riitä. Minulle rakkaus on ollut pienestä pitäen jotenkin vieras käsite.Rakkaus tarttee monenlaista kehittymisvaihetta.Minä vaan en ole kokenut minkäänlaista kasvua sillä saralla.Lapsenlapsia rakastan,niitä joita saan hoitaa.Tuntuu ihanalta kun pieni käsi kiertyy kaulaan ja antaa suukon ja vielä sanoo:rakas mummo.Tuntuu,että sydän pakahtuu.Ei meitä sota-ajan jälkeen  syntyneitä rakastettu eikä paijattu.Vanhemmat eivät kyenneet siihen,heillä oli omat sotakauhut koettuna,eikä heiltä riittänyt syliä lapselle. Mutta eteenpäin on menty,tällaisena tunnevammaisenakin.
Haluan kirjoittaa tämän siksi,että uskosta huolimatta olen kaukana täydellisestä ihmisestä.
Jos sanoisin toisin,olisin fariseus. :o

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Mistä tietää?
.,.että rakastaako jotakin?Ukko joskus kyssyy hempeellä hetkellä,että rakastanko häntä.Rehellisenä ihimisenä sanon,etten tiijä.No se ei oikein tykkää siitä,mutta minä sanon,etten rakasta ketään toistakaan miestä,niin se vähän sitte lauhtuu.

Simmo ei siis ole sisäistänyt valehtelun ja teeskentelyn merkitystä parisuhteessa. Miksi siis pahoitit siippasi mielen antamalla ymmärtää hänelle ettet ehkä rakastaisi häntä??

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Mistä tietää?
.,.että rakastaako jotakin?Ukko joskus kyssyy hempeellä hetkellä,että rakastanko häntä.Rehellisenä ihimisenä sanon,etten tiijä.No se ei oikein tykkää siitä,mutta minä sanon,etten rakasta ketään toistakaan miestä,niin se vähän sitte lauhtuu.

Simmo ei siis ole sisäistänyt valehtelun ja teeskentelyn merkitystä parisuhteessa. Miksi siis pahoitit siippasi mielen antamalla ymmärtää hänelle ettet ehkä rakastaisi häntä??

  Kyllä rehellisyys kannattaa aina, myös parisuhteessa. Muuten tulee näitä Matti moka Vanhasia.  ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Mistä tietää?
.,.että rakastaako jotakin?Ukko joskus kyssyy hempeellä hetkellä,että rakastanko häntä.Rehellisenä ihimisenä sanon,etten tiijä.No se ei oikein tykkää siitä,mutta minä sanon,etten rakasta ketään toistakaan miestä,niin se vähän sitte lauhtuu.

Simmo ei siis ole sisäistänyt valehtelun ja teeskentelyn merkitystä parisuhteessa. Miksi siis pahoitit siippasi mielen antamalla ymmärtää hänelle ettet ehkä rakastaisi häntä??

  Kyllä rehellisyys kannattaa aina, myös parisuhteessa. Muuten tulee näitä Matti moka Vanhasia.  ;D

Sulta on jäänyt paljonkin sisäistämättä jos on eukko lähtenyt lätkimään....

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Mistä tietää?
.,.että rakastaako jotakin?Ukko joskus kyssyy hempeellä hetkellä,että rakastanko häntä.Rehellisenä ihimisenä sanon,etten tiijä.No se ei oikein tykkää siitä,mutta minä sanon,etten rakasta ketään toistakaan miestä,niin se vähän sitte lauhtuu.

Simmo ei siis ole sisäistänyt valehtelun ja teeskentelyn merkitystä parisuhteessa. Miksi siis pahoitit siippasi mielen antamalla ymmärtää hänelle ettet ehkä rakastaisi häntä??

  Kyllä rehellisyys kannattaa aina, myös parisuhteessa. Muuten tulee näitä Matti moka Vanhasia.  ;D

Sulta on jäänyt paljonkin sisäistämättä jos on eukko lähtenyt lätkimään....

  Mä sitä varoitin jo 8v aikaisemmin, jotta jos ei tyyli muutu niin tulee lähtö. Ei siis yllätys. Ja arvaa kuka vei paperit käräjäoikeuteen.  ;D

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Mistä tietää?

  Mä sitä varoitin jo 8v aikaisemmin, jotta jos ei tyyli muutu niin tulee lähtö. Ei siis yllätys. Ja arvaa kuka vei paperit käräjäoikeuteen.  ;D
[/quote]

+++ Simmo?.
Tämäkö on se kymmenen vuotta tuntemasi S.S.Mikkelistä?.

Tämäkö se on?.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Mistä tietää?
.,.että rakastaako jotakin?Ukko joskus kyssyy hempeellä hetkellä,että rakastanko häntä.Rehellisenä ihimisenä sanon,etten tiijä.No se ei oikein tykkää siitä,mutta minä sanon,etten rakasta ketään toistakaan miestä,niin se vähän sitte lauhtuu.

Simmo ei siis ole sisäistänyt valehtelun ja teeskentelyn merkitystä parisuhteessa. Miksi siis pahoitit siippasi mielen antamalla ymmärtää hänelle ettet ehkä rakastaisi häntä??

  Kyllä rehellisyys kannattaa aina, myös parisuhteessa. Muuten tulee näitä Matti moka Vanhasia.  ;D

Sulta on jäänyt paljonkin sisäistämättä jos on eukko lähtenyt lätkimään....

Kyllähän pitkät ja toimivat ihmissuhteet perustuu siihen, ettei olla liian rehellisiä, pieniä valkoisia valheita täytyy joskus esittää, tyylliin esim. anopille, että olipa kiva että tulit käymään ????

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Mistä tietää?
.,.että rakastaako jotakin?Ukko joskus kyssyy hempeellä hetkellä,että rakastanko häntä.Rehellisenä ihimisenä sanon,etten tiijä.No se ei oikein tykkää siitä,mutta minä sanon,etten rakasta ketään toistakaan miestä,niin se vähän sitte lauhtuu.

Simmo ei siis ole sisäistänyt valehtelun ja teeskentelyn merkitystä parisuhteessa. Miksi siis pahoitit siippasi mielen antamalla ymmärtää hänelle ettet ehkä rakastaisi häntä??

  Kyllä rehellisyys kannattaa aina, myös parisuhteessa. Muuten tulee näitä Matti moka Vanhasia.  ;D

Sulta on jäänyt paljonkin sisäistämättä jos on eukko lähtenyt lätkimään....

Kyllähän pitkät ja toimivat ihmissuhteet perustuu siihen, ettei olla liian rehellisiä, pieniä valkoisia valheita täytyy joskus esittää, tyylliin esim. anopille, että olipa kiva että tulit käymään ????

Niin miten menikään se "älä kysy, älä kerro, älä kadu" periaate?? Siis aivan kaikkea ei ole pakko kertoa. vrt. tämän threadin aloitus. Jos rakkaus jostain syystä hiipuu niin ei kai sitä kannata heti kumppanille kertoa.

Viimeksi muokattu: 19.12.10 - klo:19:14 kirjoittanut Luomujussi

tumppi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 30
Vs: Mistä tietää?
Toisaalta pitkät ihmissuhteet kyllä perustuu siihen ,että ollaan rehellisiä. Näissä hommissa vain pakkaa nuo ihmissuhteet joskus unohtumaan kaiken hässäkän ym. keskellä. Joskus hyvä kyllä palautella mieliin, miks on aikoinaan hynttyyt yhteen lyöty. Avoin keskustelu kaiken a ja o, jos ei se onnistu, voipi vaikeuksia tulla.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Mistä tietää?
Toisaalta pitkät ihmissuhteet kyllä perustuu siihen ,että ollaan rehellisiä. Näissä hommissa vain pakkaa nuo ihmissuhteet joskus unohtumaan kaiken hässäkän ym. keskellä. Joskus hyvä kyllä palautella mieliin, miks on aikoinaan hynttyyt yhteen lyöty. Avoin keskustelu kaiken a ja o, jos ei se onnistu, voipi vaikeuksia tulla.

Usko kun kokeneemmat neuvoo, vaikeuksia tulee jos heittäydyt liian rehelliseksi ...

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Mistä tietää?

  Mä sitä varoitin jo 8v aikaisemmin, jotta jos ei tyyli muutu niin tulee lähtö. Ei siis yllätys. Ja arvaa kuka vei paperit käräjäoikeuteen.  ;D

+++ Simmo?.
Tämäkö on se kymmenen vuotta tuntemasi S.S.Mikkelistä?.

Tämäkö se on?.
[/quote]

Kaikkihan voivat kevyesti kommentoida,mutta Simmolle kysymyksen osoitin,koska arvostan myös tälläkin palstalla rehellisyyttä.

Muutenhan iäkkäitä naisihmisiä voisi kusettaa miten vain?.



tumppi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 30
Vs: Mistä tietää?
Toisaalta pitkät ihmissuhteet kyllä perustuu siihen ,että ollaan rehellisiä. Näissä hommissa vain pakkaa nuo ihmissuhteet joskus unohtumaan kaiken hässäkän ym. keskellä. Joskus hyvä kyllä palautella mieliin, miks on aikoinaan hynttyyt yhteen lyöty. Avoin keskustelu kaiken a ja o, jos ei se onnistu, voipi vaikeuksia tulla.

Usko kun kokeneemmat neuvoo, vaikeuksia tulee jos heittäydyt liian rehelliseksi ...

Pitemmän päälle arvelen kyllä vaikeuksia tulevan, jos ei heittäydy rehelliseksi, pätee sekä puolin, että toisin! Toisaalta, jos ei omalle elämänkumppanilleen ole rehellinen, niin kenelle sitten?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Mistä tietää?

  Mä sitä varoitin jo 8v aikaisemmin, jotta jos ei tyyli muutu niin tulee lähtö. Ei siis yllätys. Ja arvaa kuka vei paperit käräjäoikeuteen.  ;D

+++ Simmo?.
Tämäkö on se kymmenen vuotta tuntemasi S.S.Mikkelistä?.

Tämäkö se on?.

Kaikkihan voivat kevyesti kommentoida,mutta Simmolle kysymyksen osoitin,koska arvostan myös tälläkin palstalla rehellisyyttä.

Muutenhan iäkkäitä naisihmisiä voisi kusettaa miten vain?.




[/quote]Tarkoitatko Sepen oikeaa henkilöllisyyttä ?  ::) ::)

Viimeksi muokattu: 20.12.10 - klo:12:25 kirjoittanut webmaster2L

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65866
Vs: Mistä tietää?
niin, anopillehan voi sanoa;   vasta kävit ja tuas tulit! ;D     mutta pitääkö olla ihna kaikessa rehellinen?      kun vaikka kysyy kumpi on parempi niin saoppa siihen että tuo kolmas ja taas alkaa joku.......

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Mistä tietää?
.,.että rakastaako jotakin?Ukko joskus kyssyy hempeellä hetkellä,että rakastanko häntä.Rehellisenä ihimisenä sanon,etten tiijä.No se ei oikein tykkää siitä,mutta minä sanon,etten rakasta ketään toistakaan miestä,niin se vähän sitte lauhtuu. Olen jotenkin tunnevammanen tai sanottasko traumatisoitunut. Mutta tartteeko tällä iällä olla rakastunut,eikö pelekkä kaveruus riitä. Minulle rakkaus on ollut pienestä pitäen jotenkin vieras käsite.Rakkaus tarttee monenlaista kehittymisvaihetta.Minä vaan en ole kokenut minkäänlaista kasvua sillä saralla.Lapsenlapsia rakastan,niitä joita saan hoitaa.Tuntuu ihanalta kun pieni käsi kiertyy kaulaan ja antaa suukon ja vielä sanoo:rakas mummo.Tuntuu,että sydän pakahtuu.Ei meitä sota-ajan jälkeen  syntyneitä rakastettu eikä paijattu.Vanhemmat eivät kyenneet siihen,heillä oli omat sotakauhut koettuna,eikä heiltä riittänyt syliä lapselle. Mutta eteenpäin on menty,tällaisena tunnevammaisenakin.
Haluan kirjoittaa tämän siksi,että uskosta huolimatta olen kaukana täydellisestä ihmisestä.
Jos sanoisin toisin,olisin fariseus. :o


  Tiiätkö simmo, kävit arkaan aiheeseen. Ei näistä paskahousuista ole keskustelemaan rakkaudesta.  ;D ;D ;D ;D
Minä sentään olen hoitanut homman, koska ennen eroa järkkäsin exsälle uuden miehen. Eikös se ole rakkautta jos mikä.
Tosin tää mies oli pohojalaanen paskahousu. Jätti tälle mun esxälle talon ja lähti karkuun. Seuraava kuoli keuhkokuumeeseen. On net pohojalaaset sellaisii, ei ne kestä naista;D

Viimeksi muokattu: 19.12.10 - klo:21:17 kirjoittanut Sepedeus