Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kumma sana?!?!  (Luettu 7876 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kumma sana?!?!
Mikäs semmonen ***** sit on?  ???

Sama kuin ***** mutta erikielellä . ***** on pikkusen siistimpi ja parhaimmillaan Pääkaupunkiseudulla .

Pitää käyttää laimeita kirosanoja: ***** ja *****, kun ei uskalla kirota kunnolla vanhanaikaisesti: saatana, perkele ja jumalauta.
Nuo pahemmat otetaan käyttöön vasta oikeen pahassa tilanteessa . Esim lehmä potkaiseen nivusiin tai muussa tilanteessa .

Tractor Grip

  • Vieras
Vs: Kumma sana?!?!

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Kumma sana?!?!
Jooo, vi...u on kyllä tuttu sana, mutta moniko muistaa sitä, mitä ovat vitukkeet ????

Muistaha mie. Tulihan niitä kannettua.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

simmo

  • Vieras
Vs: Kumma sana?!?!
sen muistan että lapsuudessani ja nuoruudessani ,että kaikki kirosanat olivat kiellettyjä koulussa.No muualla kuului kyllä peetä ja saata,mutta ei tuota v-sanaa ollenkaan.Se  vain osoitaa todeksi väitteeni,että kaunis kielemme köyhtyy koko ajan.Minä pärjään hyvin ilman voimasanojakin,tai kyllä joskus sanon jestas  sentään. 8)

Aulis Anttila

  • Vieras
Äidinkieli...
sen muistan että lapsuudessani ja nuoruudessani ,että kaikki kirosanat olivat kiellettyjä koulussa.No muualla kuului kyllä peetä ja saata,mutta ei tuota v-sanaa ollenkaan.Se  vain osoitaa todeksi väitteeni, että kaunis kielemme köyhtyy koko ajan.Minä pärjään hyvin ilman voimasanojakin,tai kyllä joskus sanon jestas  sentään. 8)

Äidinkielemme - minulla suomi - ei köyhdy... päin ja vastoin... ja sitä on vaalittava !!!

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Äidinkieli...
sen muistan että lapsuudessani ja nuoruudessani ,että kaikki kirosanat olivat kiellettyjä koulussa.No muualla kuului kyllä peetä ja saata,mutta ei tuota v-sanaa ollenkaan.Se  vain osoitaa todeksi väitteeni, että kaunis kielemme köyhtyy koko ajan.Minä pärjään hyvin ilman voimasanojakin,tai kyllä joskus sanon jestas  sentään. 8)

Äidinkielemme - minulla suomi - ei köyhdy... päin ja vastoin... ja sitä on vaalittava !!!

kierräs ny siellä hesan kouluissa laulamassa, enkeli taivaan....

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Kumma sana?!?!
mun kokemuksieni mukaan ***** vaan paranee mitä enemmän sitä revitään.. ;D ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Kumma sana?!?!
  Eestissähän on se pilutelliskin ,ja joku voi sanoa että ruttu väljä..

tissinkoittaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 189
Vs: Kumma sana?!?!
Jooo, vi...u on kyllä tuttu sana, mutta moniko muistaa sitä, mitä ovat vitukkeet ????
Silonko minä olin armeijassa sanottiin niitä taisteluliivejä vitukkeiksi.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kumma sana?!?!
Jooo, vi...u on kyllä tuttu sana, mutta moniko muistaa sitä, mitä ovat vitukkeet ????
Silonko minä olin armeijassa sanottiin niitä taisteluliivejä vitukkeiksi.

  Sillon kun minä olin, ne oli tesetit. Aseena Sten konepistooli. http://fi.wikipedia.org/wiki/Sten_%28konepistooli%29

ristoreipas

  • Vieras
Vs: Kumma sana?!?!
Jooo, vi...u on kyllä tuttu sana, mutta moniko muistaa sitä, mitä ovat vitukkeet ????
Silonko minä olin armeijassa sanottiin niitä taisteluliivejä vitukkeiksi.

  Sillon kun minä olin, ne oli tesetit. Aseena Sten konepistooli. http://fi.wikipedia.org/wiki/Sten_%28konepistooli%29

Tetsarit ne meille olivat,mutta muistaako kukaan oliko niillä manttelin ja saappaiden kiinnitykseen käytetyillä nahkahihnoilla jokin nimitys.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Kumma sana?!?!
Mulla lentää sujuvasti kaikki vitut, saatanat perkeleet...mutta yksi on ylitse muiden ja sit on iso paniikki kun kuuluu "kristuksen *****" tai "jeesuksenkristuksenperse"... on äärimmäisen tehokkaat kaikkia vastoinkäymisiä vastaan  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Kumma sana?!?!
  Sillon kun minä olin, ne oli tesetit. Aseena Sten konepistooli.

Kyllä ne sillon oli tetsarit, sepe ei vaan  ymmärtänyt kuulemaansa, silloinkaan

                      ;D ;D ;D
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kumma sana?!?!
Tetsarit ne meille olivat,mutta muistaako kukaan oliko niillä manttelin ja saappaiden kiinnitykseen käytetyillä nahkahihnoilla jokin nimitys.


***Ne oli irtsuja elikkäs irtohihnoja.
Kui mää ain olen paras?

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Kumma sana?!?!
sit on iso paniikki kun kuuluu "kristuksen *****" tai "jeesuksenkristuksenperse"... on äärimmäisen tehokkaat kaikkia vastoinkäymisiä vastaan  ;D

Uskot näköjään rukouksen voimaan.  :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.