Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nasta vai kitka?  (Luettu 13392 kertaa)

D-Tune

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 577
Vs: Nasta vai kitka?
kylne kaupunkien risteykset on vaan ruovutettu NIIIN liukkaiksi.

roadman

  • Vieras
Vs: Nasta vai kitka?
Nastat.
Omalla tiellä on noita kitkarenkaallisia autoja ollut köyden jatkona niin ylä kuin alamäissä. Huvittavaa on ollut jotta auto pitää laskea köyden kanssa mäki alas jotta kestää tiellä ;D
Kitkat kuuluu kaupunkiin ja isoille teille. Täällä sivutien päässä ei paljon vaihtoehtoja ole kuin nastat.
Et ole sitten harkinnut hiekoittamista . Kuka viitsii tänäpäivänä luistella edes omalla tiellä ja ainakaan siellä .
Muuten tää aihe kai on sama kuin Äiti vai Tytär . Riippuu varmaan iästä ja ajetuista kilometreistä , vastaajan , äitin  , tyttären ...
On sitä liikuttava meidän muuallakin kuin omalla tiellä eikä se tilanne ole siellä sen kummoisempi.
Heh. hyvää kytky kauppaa osta hiekoitin saat kaupanpäälle kitkat ;D
Kumpi mahtaa tulla halvemmaksi ajaa nastoilla´kun niiden kanssa pärjää'. jos kitkat alla ja pitää olla hiekoitin ja siihen sitä hiekkaa ???.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Nasta vai kitka?
Nastat.
Omalla tiellä on noita kitkarenkaallisia autoja ollut köyden jatkona niin ylä kuin alamäissä. Huvittavaa on ollut jotta auto pitää laskea köyden kanssa mäki alas jotta kestää tiellä ;D
Kitkat kuuluu kaupunkiin ja isoille teille. Täällä sivutien päässä ei paljon vaihtoehtoja ole kuin nastat.
Et ole sitten harkinnut hiekoittamista . Kuka viitsii tänäpäivänä luistella edes omalla tiellä ja ainakaan siellä .
Muuten tää aihe kai on sama kuin Äiti vai Tytär . Riippuu varmaan iästä ja ajetuista kilometreistä , vastaajan , äitin  , tyttären ...
On sitä liikuttava meidän muuallakin kuin omalla tiellä eikä se tilanne ole siellä sen kummoisempi.
Heh. hyvää kytky kauppaa osta hiekoitin saat kaupanpäälle kitkat ;D
Kumpi mahtaa tulla halvemmaksi ajaa nastoilla´kun niiden kanssa pärjää'. jos kitkat alla ja pitää olla hiekoitin ja siihen sitä hiekkaa ???.

Niin... no pitäähän toi tie kaljamakelillä muutenkin hiekoittaa... maitoauton takiakin...
tethering holes to their concave windings

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Nasta vai kitka?
Kait sitä vaan on siis uskottava, että autoilijat ovat nykyään niin uusavuttomia, että autossa pitää olla nastarenkaat muutaman nollakelipäivän takia talvisaikaan. Ei minulla ainakaan ole kymmeneen vuoteen tullut ikävä nastarenkaita. Kun sitten sydäntalvella ajelee täysin paljaalla moottoritiellä kitkarenkailla, niin on se hieman toista kuin kuunnella nastarenkaiden jyrinää, myös ohajustuntuma on huomattavasti parempi.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Nasta vai kitka?
Kait sitä vaan on siis uskottava, että autoilijat ovat nykyään niin uusavuttomia, että autossa pitää olla nastarenkaat muutaman nollakelipäivän takia talvisaikaan. Ei minulla ainakaan ole kymmeneen vuoteen tullut ikävä nastarenkaita. Kun sitten sydäntalvella ajelee täysin paljaalla moottoritiellä kitkarenkailla, niin on se hieman toista kuin kuunnella nastarenkaiden jyrinää, myös ohajustuntuma on huomattavasti parempi.
Höpö höpö itse kun pitää olla ensimmäisten joukoissa mennä hiekoittamaan eipä ole kotinurkkien teitä kukaan silloin hiekoittanut niin nastarenkaat vaan on mukavat varsinkin kun on tehokas dieseli nokalla ja etuveto...  :P Jokainen saa ajaa millä renkailla tykkää mutta mä olen niin sohlo että mä tarviin nastat  ;)

jps

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 807
Vs: Nasta vai kitka?
mut jos miettii et tuloo joku äkkitilanne,  lapsi hyökkääkin suojatielle ni sillai ko aattelee nin nin... ainakin noi mun kitkoil palajoo siinä vaiheessa teherä. Mut ennakoivalla ajolla pärjää:S

*** Puolenkymmentä vuotta sitten yks patu hyökkäs pihalta klasit jäässä Volvollaan tielle, suoraan mun kaistalle. En kerinnyt nähdä muuta kun sen kauhistuneen ilmeen ja ajatella, että kohta rytisee. Vauhtia n. 80km/h, jäinen tie eikä autossa mitään ajonvakautusjärjestelmää. Vieläkään en tiedä miksei rytissyt, enkä mennyt pellolle siinä väistössä ja alla oli ..... kitkat.