Lainaus käyttäjältä: valmet6100 - 18.06.11 - klo:20:24Lainaus käyttäjältä: TDK - 18.06.11 - klo:20:10Valumöltti 6100 TURBOLLA 79hv ja 310nmFiat 80-90 VAPARINA 80hv ja 267nmKyyl meitin 780 ainaki piipaa pirusti, ja vie kohtalaisesti myös kvernen 338 niittomurskainta... Eipä oo parissa vuodessa tullut kvernelandista moittimista, mutta silti suosittelisin kuhn/JD akselilta kattelemaan. Paalaushommiin se varma kotimainen. Meillä fiijatti 780 ja valmet 6100. On kyllä tosi laiska tuo fiiatti eikä kyllä turbottamallakaan sen paremmaksi muuttusi.Hakkaa tuon valmetin turbotettuna kuusnolla,ellei vallua kovin viritetty...
Lainaus käyttäjältä: TDK - 18.06.11 - klo:20:10Valumöltti 6100 TURBOLLA 79hv ja 310nmFiat 80-90 VAPARINA 80hv ja 267nmKyyl meitin 780 ainaki piipaa pirusti, ja vie kohtalaisesti myös kvernen 338 niittomurskainta... Eipä oo parissa vuodessa tullut kvernelandista moittimista, mutta silti suosittelisin kuhn/JD akselilta kattelemaan. Paalaushommiin se varma kotimainen. Meillä fiijatti 780 ja valmet 6100. On kyllä tosi laiska tuo fiiatti eikä kyllä turbottamallakaan sen paremmaksi muuttusi.
Valumöltti 6100 TURBOLLA 79hv ja 310nmFiat 80-90 VAPARINA 80hv ja 267nmKyyl meitin 780 ainaki piipaa pirusti, ja vie kohtalaisesti myös kvernen 338 niittomurskainta... Eipä oo parissa vuodessa tullut kvernelandista moittimista, mutta silti suosittelisin kuhn/JD akselilta kattelemaan. Paalaushommiin se varma kotimainen.
6100 on kolmonen, niin ei siitä paranekkaan ottaa samoja mitä nelosesta voi ottaa ja koville joutuessaan polttoainekulut on varmasti tähtitieteellisiä!!
Lainaus käyttäjältä: 3070 E - 19.06.11 - klo:17:246100 on kolmonen, niin ei siitä paranekkaan ottaa samoja mitä nelosesta voi ottaa ja koville joutuessaan polttoainekulut on varmasti tähtitieteellisiä!! Siinä on kanssa yks suolahtelainen älynväläys. Niillä on aina ollut fetissi, laittaa pieni moottori mahdollisimman suureen rotiskoon. Ehkä se kolmemukisen pörinä kiihoottaa.
Lainaus käyttäjältä: pötsjölööm - 19.06.11 - klo:17:48Lainaus käyttäjältä: 3070 E - 19.06.11 - klo:17:246100 on kolmonen, niin ei siitä paranekkaan ottaa samoja mitä nelosesta voi ottaa ja koville joutuessaan polttoainekulut on varmasti tähtitieteellisiä!! Siinä on kanssa yks suolahtelainen älynväläys. Niillä on aina ollut fetissi, laittaa pieni moottori mahdollisimman suureen rotiskoon. Ehkä se kolmemukisen pörinä kiihoottaa. Onko mielestäsi siis nelimukinen moottoriteknisesti jotenkin parempi kuin 3 mukinen? Aika yleinen harhaluulo....