Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tili ylitetty  (Luettu 3425 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tili ylitetty
Minulla kun meni tili yli, pankkitäti leikkasi minun pankkikortin kahtia. Kai sinne nyt mahtuu puolet enemmän rahaa? :'( ??? :'(
Eikun sul on molemmille käsille omat kortit  ???
Mutta kumpi on debet ja kumpi kredit? ??? :'(

Oikea on kredit koska yhteiskunta pitää vasenta epäluotetavampana  :'(

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Tili ylitetty
Minulla kun meni tili yli, pankkitäti leikkasi minun pankkikortin kahtia. Kai sinne nyt mahtuu puolet enemmän rahaa? :'( ??? :'(
Eikun sul on molemmille käsille omat kortit  ???
Mutta kumpi on debet ja kumpi kredit? ??? :'(
Sen saa itse päättää. Kirjoitat vaan Allflex-tussilla toiseen käteen K ja toiseen D  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tili ylitetty
Minulla kun meni tili yli, pankkitäti leikkasi minun pankkikortin kahtia. Kai sinne nyt mahtuu puolet enemmän rahaa? :'( ??? :'(
Eikun sul on molemmille käsille omat kortit  ???
Mutta kumpi on debet ja kumpi kredit? ??? :'(
Sen saa itse päättää. Kirjoitat vaan Allflex-tussilla toiseen käteen K ja toiseen D  ???

Tarkoittaako RistillisRemoraattien lyhenne KD siis KreditDebit  ???

mah

  • Vieras
Vs: Tili ylitetty
Mutta kun ei oo kun porvoon vahaliituja. Ja sininen on hävinnyt. :'( Spriitussit on kivoja, niitä voi haistella. :'(

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Tili ylitetty
Mutta kun ei oo kun porvoon vahaliituja. Ja sininen on hävinnyt. :'( Spriitussit on kivoja, niitä voi haistella. :'(
Oot kyllä totisesti köyhä, jos ei ole Allflex-tussia...sen saa verovähennyksiin, käytännössä ilmainen siis  ??? Enää en ihmettele, ettet saanut Jippo-lehtiä edes  :'(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tili ylitetty
Mutta kun ei oo kun porvoon vahaliituja. Ja sininen on hävinnyt. :'( Spriitussit on kivoja, niitä voi haistella. :'(

Eikö sillä tikkakisan "mikä mahtoikaan olla" palkonnolla voisi tehdä jotain polttomerkkejä kouriin  :D