Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Joulu tulee, mitä konttiin?  (Luettu 7689 kertaa)

simmo

  • Vieras
Vs: Joulu tulee, mitä konttiin?
En osta enkä myöskään saa joululahjoja.Kaikilla lapsenlapsilla on rojua huoneet täynnä.
Voin kyllä leipoa karjalanpiirakoita tai piparkakkuja,jos joku lapsista tilaa.
Olen luvannut mennä jouluksi navettaan,että tytär saa viettää lasten kanssa "laatuaikaa".
Ennen harmitti,kun piti mennä jouluna navettaan,nyt sinne menee mielellään. ::)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Joulu tulee, mitä konttiin?
Kerroppa, Fergie, onko lapsoset tyttöjä vai poikia  ??? Minua henk.koht. vitutti suunnattomasti pienenä, kun pojat sai lahjaksi ihania kaivureita tms, joilla sitten elvistelivät kesäisin santakuopalla...ja mitä minä sain, jonkun tyhmän nuken tai pörrösen pehmolelun  >:( Sitten leikittiin kotia ja minä kokkasin sorasta ja pihlajanmarjoista puuroa ja pojat pärräs niillä kaivureillaan hiekkaa...en oo yhtään traumatisoitunu...en  ::)

  Mun nuorin tyttöni sai ädiltään ,nyseltä exsältäni lahjaksi viisivuotiaana hienon traktorin. Sellaisen radio-ohjattavan.
Hyvä ettei potkaissut sitä ,kun avasi paketin. Naamasta näki ettei tykännyt. Onneksi siinä kävi niin ,että se oli epäkuntoinen.
Heti tapaninpäivän jälkeen kauppaan. Kauppias sanoi että lähetetään maahantuojalle. Onneksi sain puhuttua ympäri ja tyttö sai valita mieleisen lahja lelukaupan hyllystä.

  Periaatteessa joulu pitäisi lopettaa ympäristöä saastuttavana. Saastuttaa vielä enemmän kuin maatalous ;D

Jätkä

  • Vieras
Vs: Joulu tulee, mitä konttiin?

Jonnikkamiehen ei tarvii kärvistellä marketeissa joululahjaostoksilla, sen kun vaan klikkailee ja posti tuo:

http://johndeeredistributor.fi/index.php/Maatalouskoneet/Verkkokauppa

Tuoltahan saa vaatteetkin sukista talvitakkiin...no, kalsareita ei tainnut kuiteskaan olla ;D

 Et kai sinä maksa siitä että mainostat jotain traktoria?

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26273
  • vastustan
Vs: Joulu tulee, mitä konttiin?
No niin no. :)

Jouluhan se sieltä taas tulee ja pikkuväelle pitäisi ruveta lahjoja hankkimaan. Aattelin tämmöisen leikkimielisen ketjun avata aiheesta, olisi mukava nähdä olisko jollakin hyviä ideoita mitä soveltaa.

Meillä pukki tuo ainaskin tämmöset:







Niin hommahan lähti liikkeelle siitä kun emäntä meni ostamaan tuommosen Sikun pyöräpaalaimen, nyt laitetaan sitten muu ketju ympäriltä kuntoon. Tuo joskinin kärry on varalta jos pitää massikalla urakkaa ajaa. ;D

Tuota paalikärryä en saanu linkitettyä niin se on tuolla alla vähän nolosti. :D


Höpö, ei tuollaiset romut, lämmitä. Etkö tiedä, et tulee kylmin talvi tuhanteen vuoteen...  Tee näin: Osta Seitsemän Veljestä lankaa, sekä puikot. Poista kääre kerän ympäriltä , avaa se ja kas! siellä on tarkat ohjeet, miten lämmin ja ihana, kunnon  pässinpukkima villasukka kudotaan ! Ihana, omin käsin tehty lahja.   ::)
aikas monessa talossa annettaisiin varsin suorasukaisesti ymmärtää pikkulastenkin taholta  että pukki harrastaa sukupuolineutraaleja suhteita :D :D :D :D

Viimeksi muokattu: 23.11.10 - klo:14:02 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Verku

Vs: Joulu tulee, mitä konttiin?

Jonnikkamiehen ei tarvii kärvistellä marketeissa joululahjaostoksilla, sen kun vaan klikkailee ja posti tuo:

http://johndeeredistributor.fi/index.php/Maatalouskoneet/Verkkokauppa

Tuoltahan saa vaatteetkin sukista talvitakkiin...no, kalsareita ei tainnut kuiteskaan olla ;D

 Et kai sinä maksa siitä että mainostat jotain traktoria?

Meinaatko että sinä saat konemyyjältä aina "ilmaisen" lounaan. ???

 ;D
Kypsä tapaus

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Pakkasukko...
Periaatteessa joulu pitäisi lopettaa
Ettäkös tet komunistit sitä jo yrittänneet, yli 70 vuotta...?
Noh, Pakkasukko teillä kävi kuitenki, sen Joulupukin sijasta...     ;) 

  Meikä ajaa vaan tissikoittajan etua. Voivat sit laskee kaikki lietteet suoraan itämereen. Silakat kasvaa lihaviksi ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Pakkasukko...
Periaatteessa joulu pitäisi lopettaa
Ettäkös tet komunistit sitä jo yrittänneet, yli 70 vuotta...?
Noh, Pakkasukko teillä kävi kuitenki, sen Joulupukin sijasta...     ;) 

  Meikä ajaa vaan tissikoittajan etua. Voivat sit laskee kaikki lietteet suoraan itämereen. Silakat kasvaa lihaviksi ;D
Suapi SDPede riskejä silhakoita paestinpannulle. Ja ei muuta ku Valion voeta tirisemmään...     ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Joulu tulee, mitä konttiin?

Jonnikkamiehen ei tarvii kärvistellä marketeissa joululahjaostoksilla, sen kun vaan klikkailee ja posti tuo:

http://johndeeredistributor.fi/index.php/Maatalouskoneet/Verkkokauppa

Tuoltahan saa vaatteetkin sukista talvitakkiin...no, kalsareita ei tainnut kuiteskaan olla ;D

 Et kai sinä maksa siitä että mainostat jotain traktoria?

Meinaatko että sinä saat konemyyjältä aina "ilmaisen" lounaan. ???

 ;D

Minä olen saanut navettakauppiaalta ilmasen kalenterin, ja paljon sytykkeitä. Sauna uuniin laitteli niillä tulija monta kertaa ;D

jeep

  • Vieras
Vs: Joulu tulee, mitä konttiin?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Joulu tulee, mitä konttiin?
http://velkakello.fi/

  Suomalaaset vetää Valion Oltermannia velkaks'  ;D

jeep

  • Vieras

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Joulu tulee, mitä konttiin?
http://velkakello.fi/
  Suomalaaset vetää Valion Oltermannia velkaks'  ;D

Valio varoittaa sokeroimattomasta mansikkakeitosta. Valion tiedotteen mukaan mansikkakeitto saattaa sisältää pesuliosta. Erä 4.11. pakattua yhden kilon Valion sokeroimatonta mansikkakeittoa saattaa sisältää emäksistä pesuliosta. Tuotetta ei pidä käyttää, tiedotteessa kerrotaan.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Joulu tulee, mitä konttiin?
http://velkakello.fi/
  Suomalaaset vetää Valion Oltermannia velkaks'  ;D

Valio varoittaa sokeroimattomasta mansikkakeitosta. Valion tiedotteen mukaan mansikkakeitto saattaa sisältää pesuliosta. Erä 4.11. pakattua yhden kilon Valion sokeroimatonta mansikkakeittoa saattaa sisältää emäksistä pesuliosta. Tuotetta ei pidä käyttää, tiedotteessa kerrotaan.

Juu, Auliksen ay-liittolaiset olleet sabotööreinä?  ??? :o
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12254
  • Virolaista kiitos!
Vs: Joulu tulee, mitä konttiin?
Kerroppa, Fergie, onko lapsoset tyttöjä vai poikia  ??? Minua henk.koht. vitutti suunnattomasti pienenä, kun pojat sai lahjaksi ihania kaivureita tms, joilla sitten elvistelivät kesäisin santakuopalla...ja mitä minä sain, jonkun tyhmän nuken tai pörrösen pehmolelun  >:( Sitten leikittiin kotia ja minä kokkasin sorasta ja pihlajanmarjoista puuroa ja pojat pärräs niillä kaivureillaan hiekkaa...en oo yhtään traumatisoitunu...en  ::)
Tämän voisi tulkita niin, että sinulla on munat :D