Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe äänestys kalluppi  (Luettu 6451 kertaa)

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: äänestys kalluppi

Jaa,että miksikö?Puolueen nimi on tosi hyvä,ohjelma on hyvä,se sopii kaikille suomalaisille.


No ei minulle ainakaan  ;D

minä-itte

  • Vieras
Vs: äänestys kalluppi
Jaa,että miksikö?Puolueen nimi on tosi hyvä,ohjelma on hyvä,se sopii kaikille suomalaisille.Pelkään myöskin hallitsematonta maahan muuttoa,koska rikolliset ihmiset voivat muuttaa tänne,eli  olen maahanmuuttokriittinen.En sallisi moskeijoita  enkä buddhan temppeleitä rakennettavan tänne,koska maassa maan tavalla.Olen myöskin eu ja emu-kriittinen.Tässäpä osa perusteista.

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Keskustan+Saarikko+ehdottaa+Suomeen+imaamikoulutusta/1135261454718

Sepedeus

  • Vieras
Vs: äänestys kalluppi
Ei kukaan muu uskalla kertoaa,kuin minä ???Olen jo aikaisemmin ilmoittanut liittyneeni persuihin,joten heitä sitten äänestän.Olen odottanut vuosikymmeniä,että kristilliset perustais tänne paikallisosaston,mutta sitä ei sitten tapahtunut.Täällä lestadiolaiset on hallitseva uskonsuunta ja he ovat vallanneet keskustan ja kokoomuksen.,ettei muilla puolueilla ole juurikaan jalansijaa.Joten valitsin perussuomalaiset.Heillä on kuitenkin paikallistakin toimintaa.
Jaa,että miksikö?Puolueen nimi on tosi hyvä,ohjelma on hyvä,se sopii kaikille suomalaisille.Pelkään myöskin hallitsematonta maahan muuttoa,koska rikolliset ihmiset voivat muuttaa tänne,eli  olen maahanmuuttokriittinen.En sallisi moskeijoita  enkä buddhan temppeleitä rakennettavan tänne,koska maassa maan tavalla.Olen myöskin eu ja emu-kriittinen.Tässäpä osa perusteista.

  Minä äänestin Soinia europarlamenttiin. Monet luuli että siihen unohtuu persut. Siinä kävi juuri niin kuten oletin, suosio kasvaa. Näitä vanhoja puolueita on turha äänestää. Mitään muutosta ei niillä saada. Kevään äänestys on selvää pässinlihaa. En äänestä ihmistä vaan puoluetta. Tästä vaalipiiristä ei persuilla ole edustajaa, siis hyvä tiputtaa joko kepu tai tää Heli Järvinen. Bakmannille se on ollu katkeraa,kun Heli sen tiputti. Mahdollista on että Bakman tiputtaa Helin ja persu tiputtaa kepun. Nepposta äänestää kaikki veteraanit ja eläkelläiset. Ja niitähän riittää täällä ;D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: äänestys kalluppi
Uskooko joku kuvitelmissaan, jotta jos Soini voittaisi vaalit ja hän pääministerin statuksella hypätä ramauttaisi Brysselissä parvekkeelta pitkälle pöydälle hihkaisten.
  -"Suksio *****un".

Lähteekö suomi nousuun.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: äänestys kalluppi
Mää äänestän sikaruttoo ja pakkasta  ;D

Naturalis

  • Vieras
Vs: äänestys kalluppi
Nepposta äänestää kaikki veteraanit ja eläkelläiset. Ja niitähän riittää täällä ;D
Ainoastaan ääliö äänestää Nepposta. Mies on täys nolla,tuuliviiri jne.
Lainaus eduskunta.net sivulta:
Puhuu maanpuolustustyön ja aseharrastuksen puolesta, toimii niitä vastaan.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: äänestys kalluppi
Nepposta äänestää kaikki veteraanit ja eläkelläiset. Ja niitähän riittää täällä ;D
Ainoastaan ääliö äänestää Nepposta. Mies on täys nolla,tuuliviiri jne.
Lainaus eduskunta.net sivulta:
Puhuu maanpuolustustyön ja aseharrastuksen puolesta, toimii niitä vastaan.

Minä se olen vetänyt Nepposelle kättä lippaan pari kertaa varsin väkevästi  :D Mutta en vapaaehtoisesti  8)

sorkkis

  • Vieras
Vs: äänestys kalluppi
Lievästi porvarina voin äänestään ketä haluan . Vasemmisto pois laskuista jää , haittaako , tuskin .  8)

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vs: äänestys kalluppi
Täällä on tavannut olla keskustalaisia, nyt näyttää siltä ettei ole.   Jättävät kai äänestämättä, se on huononpi juttu, kyllä pitäisi uskaltaa äänestää eres jotain. Maaseudun etujen mukaista on käydä äänestämässä. 

Sepedeus

  • Vieras
Vs: äänestys kalluppi
Uskooko joku kuvitelmissaan, jotta jos Soini voittaisi vaalit ja hän pääministerin statuksella hypätä ramauttaisi Brysselissä parvekkeelta pitkälle pöydälle hihkaisten.
  -"Suksio *****un".

Lähteekö suomi nousuun.

  Ei persut käy pääministerivaalia. Keput käy.  ;D

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: äänestys kalluppi
Uskooko joku kuvitelmissaan, jotta jos Soini voittaisi vaalit ja hän pääministerin statuksella hypätä ramauttaisi Brysselissä parvekkeelta pitkälle pöydälle hihkaisten.
  -"Suksio *****un".

Lähteekö suomi nousuun.

No ihan varmasti  ;D Suomesta tulis jälleen se suuri tasavalta, jonka itsenäisillä asukkailla ei ollut varaa edes kahteen, saman mittaseen sukseen.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: äänestys kalluppi
Uskooko joku kuvitelmissaan, jotta jos Soini voittaisi vaalit ja hän pääministerin statuksella hypätä ramauttaisi Brysselissä parvekkeelta pitkälle pöydälle hihkaisten.
  -"Suksio *****un".

Lähteekö suomi nousuun.

No ihan varmasti  ;D Suomesta tulis jälleen se suuri tasavalta, jonka itsenäisillä asukkaille ei ollut varaa edes kahteen, saman mittaseen sukseen.


  Nuo on net kepusukset. Ei luista ei niin millään ;D ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: äänestys kalluppi
Täällä on tavannut olla keskustalaisia, nyt näyttää siltä ettei ole.   Jättävät kai äänestämättä, se on huononpi juttu, kyllä pitäisi uskaltaa äänestää eres jotain. Maaseudun etujen mukaista on käydä äänestämässä. 

entinen puoluesihteeri korhonen totesi että maaseudun asukkailla ei ole
puolueessa muuta merkitystä kuin pieni lisä :P

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: äänestys kalluppi
Kaikkiin tutkimuksin ilmoitan että persuja. Kiva katsella kun muut puolueet joutuu juoksemaan kovemmin ;D Todellisuudessa kuitenkin ehkä RKP :-\
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: äänestys kalluppi
Kaikkiin tutkimuksin ilmoitan että persuja. Kiva katsella kun muut puolueet joutuu juoksemaan kovemmin ;D Todellisuudessa kuitenkin ehkä RKP :-\

No sulta voisi uskoa vaikka SKP:tä ....